Премини към съдържание

Запушен катализатор


Препоръчано мнение

Преди няколко дни си купих MITSUBISHI GRANDIS 2010г.Колата губи мощност и не може да вдигне повече от 80км/ч.Свети лампа DPF на таблото в упътването е написано при такъв проблем да се кара около 15м. на 4 или 5 скорост със над 60 км/ч за да се самопочисти катализатора но не помага. колеги дайте съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сервиз за аспуси го сменяш с резонаторно гърне , смяната е безплатна даже и пари могат да ти дадат за катализатора а колата ще върви като пушка . Така направих преди две години и няма проблеми !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни си купих MITSUBISHI GRANDIS 2010г.Колата губи мощност и не може да вдигне повече от 80км/ч.Свети лампа DPF на таблото в упътването е написано при такъв проблем да се кара около 15м. на 4 или 5 скорост със над 60 км/ч за да се самопочисти катализатора но не помага. колеги дайте съвет.

Колега може би имаш в предвид 15 км и мисля че скороста трябва да е доста по голяма ,но има майстори ще кажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни си купих MITSUBISHI GRANDIS 2010г.Колата губи мощност и не може да вдигне повече от 80км/ч.Свети лампа DPF на таблото в упътването е написано при такъв проблем да се кара около 15м. на 4 или 5 скорост със над 60 км/ч за да се самопочисти катализатора но не помага. колеги дайте съвет.

......1 вариант - сипваш най хубавата нафта,около 20 литра и повече, но заедно с това си взимаш и добавка за прочистване на горивната система......там, освен че пише че е за горивна система, трябва да пише че "спомага прочистването на катализатора или ДПФ филтъра или нещо от този род".......добри добавки са на Лики Моли които се продават по бензиностанциите.......от там като всичко е в резервоара, излизаш на магистралата и на 4-та предавка( ако е 5 ст. скоростната кутия,) или 5-та ,ако е 6 степенна кутията .....и газ около 130 -140 км./ч. ( това е горе долу към 3-3.5 хил. оборота ) и така към 20-30 км. че и повече.........

2 вариант - отиваш в сервиз и ти четат грешките, ако е само ДПФ-а, да ти пуснат чрез тестера регенеративния режим и така.....гледай да се не плашиш защото при пускането му, ще почнат едни димни завеси, пушеци и т.н. ма те са така дизелите.....

Според мен обаче има друг проблем , свързан с дросела или ЕГР-а ти.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...