Премини към съдържание

Повдигане задницата на Аутлендър 2008г


Препоръчано мнение

Здравейте,

интересува ме ако се изработят такива подложки (около 6-7см) ще се повдигне ли задницата и като цяло ще окаже ли влияние върху поведението на автомобила на пътя?

Това е подложката

http://img842.imageshack.us/img842/5841/1lfi.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Логично е и на двата въпроса отговорът им да е ДА ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

интересува ме ако се изработят такива подложки (около 6-7см) ще се повдигне ли задницата и като цяло ще окаже ли влияние върху поведението на автомобила на пътя?

Това е подложката

http://img842.imageshack.us/img842/5841/1lfi.png

6-7 см. е страшно много там,ако там ги повдигнеш толкова, то на колелата ще ти дойде около 10 см.....тогава ще се промени и геометрията , кембъла и стр. наклон а съответната гума и става опасно......обикновено там се повдигат с 3-4 см. за да дойде на гумата ти 5-6 см......и от тук почваш да смяташ и преценяваш всяка ситуация.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6-7 см. е страшно много там,ако там ги повдигнеш толкова, то на колелата ще ти дойде около 10 см.....тогава ще се промени и геометрията , кембъла и стр. наклон а съответната гума и става опасно......обикновено там се повдигат с 3-4 см. за да дойде на гумата ти 5-6 см......и от тук почваш да смяташ и преценяваш всяка ситуация.....

Това ми е идеята - да се повдигне с 5-6 см на гумите. След като се поставят тези подложки има ли нещо, което трябва да се коригира по ходовата част? Ще стане ли по-нестабилна колата и има ли опасност нещо да се счупи? Какво имаш предвид с "......и от тук почваш да смяташ и преценяваш всяка ситуация...." ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е идеята - да се повдигне с 5-6 см на гумите. След като се поставят тези подложки има ли нещо, което трябва да се коригира по ходовата част? Ще стане ли по-нестабилна колата и има ли опасност нещо да се счупи? Какво имаш предвид с "......и от тук почваш да смяташ и преценяваш всяка ситуация...." ?

.....имам в предвид няколко неща:

- вътр. карета на задния диф имат някакъв ход радиален, този ход не е много.......ако вдигнеш колата ,то полуоските няма а са вече "водоравни" ,а ще са под диагонал спрямо дифа и гумите.....този ъгъл не трябва да е повече от 5 градуса, тъй като ще се "суче" карето и ще се разбие ,а с това и лагерите на дифа, дори и самия диф.......

- в този случай трябва да се види "хода" на сърповидните носачи,( а и другите ) дали няма да застанат в положения, където да опира някъде нещо или да седи под напрежение....( според мен няма, но не съм вдигал такава кола и не мога да кажа със сигурност)....

-малко или много геометрията се променя и не е ясно какво ще се случва от там нататък....на някои коли нищо не се случва, но на други почват да има проблеми,това зависи от конкретния тип окачване....

- после задължително реглаж на мостовете,казвам мостовете ,т.е. заден и преден.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...