Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Карам Мицубиши Галант 93 г, и искам да си сменя турбината. Някакви предложения да ми дадете, понеже не съм много запознат с материята.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам Мицубиши Галант 93 г, и искам да си сменя турбината. Някакви предложения да ми дадете, понеже не съм много запознат с материята.

 

Запознай ни що искаш да си сменяш турбината...за да ти кажем.Твоята е чупена....искаш дурга...по голяма ..по малка....или просто те сърбят ръчичките,и ти се рови по колата ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запознай ни що искаш да си сменяш турбината...за да ти кажем.Твоята е чупена....искаш дурга...по голяма ..по малка....или просто те сърбят ръчичките,и ти се рови по колата ;)

 

Може да ви прозовочи смешно , но като цяло искам от стара кола да има повече ряз смисъл искам да сложа по голяма турбина моята кола е галант 93 година :Д малко старичка ,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да ви прозовочи смешно , но като цяло искам от стара кола да има повече ряз смисъл искам да сложа по голяма турбина моята кола е галант 93 година :Д малко старичка ,

 

Е,смешно не е....не си единствения който го иска тва ;) Но няма да стане нищо.Дори и да сложиш по голяма турбина....няма да имаш ефект.По голямата турбина ще ти развърта по същия начин както и твоята до момента....Дори ще почне да "развърта" от по високи обороти....за което няма да си доволвен мисля.Имам предвид,ако до сега твоята турбина е усещаш как развърта от 1200 оборота на горе....то по голямата ще почва от 1800,2000....според зависи.Ще ти трябва и повече гориво,в твоя случей нафта,повече въздух,преправяне колектори.На кратко....няма смисъл. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колата ти и трябва една финна настройка и малко повече боост за да тръгне да тича повечко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислех за турбина от паджеро 2.5 :) , но става голям филм кулер помпа дюзи ала бала . Мисля да турбинирам хондата и това е . Радо тия финни настройки на кое се правят и ръчен бууст контролер ще върши ли работа , а помпата да се надуе ли малко ? Пролетта искам да ми се изчисти турбината колектори там квото трябва , че май е позагубил форма или съм и свикнал вече :icon_blush: .

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Аз си мислех за турбина от паджеро 2.5 :) , но става голям филм кулер помпа дюзи ала бала . Мисля да турбинирам хондата и това е . Радо тия финни настройки на кое се правят и ръчен бууст контролер ще върши ли работа , а помпата да се надуе ли малко ? Пролетта искам да ми се изчисти турбината колектори там квото трябва , че май е позагубил форма или съм и свикнал вече :icon_blush: .

 

Ами да ще е добре да и се пипнат смесите, да се пусне гориво, въздух и малко бост и да ръчния контролер върши работа но трябва да ти се видят и смесите да не стане фал и да стопиш някое бутало, а взависимост какъв двигател ти е Honda-та с едни дюзи от рода на 380-400cc дюзи, интеркоолер от рода на 550x140x63mm ще ти върши страхотна работа до към 280-300коня и задължително една AEM Fuel Pump която е 340l/ph. И може би някоя Нисанска турбина от рода на Garrett GT2871R ще си перфектен.

Редактирано от JDM_Style
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...