Премини към съдържание

Проблем с 4G63


Препоръчано мнение

Здравейте колеги ! отдавна не бях влизал тук. По неволя трябваше да се разделя с моя еклипс. След като го продадох на мой авер , еклипса стоя 3 години без да е каран. Наскоро му направи гражданска, преглед...започна да го кара.Колицата си вървеше без никакъв проблем , докато не стана така че на връщане от Поморие.колата започнла да се тресе и угаснала...светнали лампи и т.н. После я докарал обратно до Поморие. и бедата вече на лице - загуба на мощност , трудно палене и чукане в мотора.

Закупихме нов ангренажен ремък , свалихме всичко по двигателя м за да сменим агренажа - и тук първата беда - скъсан малък ремък на балансиращите валове. Както и да е , махнахме остатъците , и сложихме САМО ангренажния ремък , поставихме всичко на белезите . Решихме да стартираме мотора , след като го провъртяхме без палене , няколко оборота сверка- белезите са на същите позиции. Въртим , няма ги тези механични чукания , двигателя си върти равномерно и тихо ,обаче не пали . При повторни стартирания , се усеща че като че ли ще запали , леко "бавфане" но до там , не иска да пали. Преди демонтажа на всичко което скрива ремъкът двигателя си ПАЛЕШЕ , трудно но ПАЛЕШЕ.

ВЪпросите са ми , дали може да са се е увредил някакъв датчик за положението на запалване - макар да има искра на всички цилиндри (какво представлява този датчик , къде се намира по самия двигател) (?) , дали не иска да пали , заради това че НЕ Е МОНТИРАН ремъкът на балансиращите валове , заради това че НЕ СА ЗАКАЧЕНИ : генератора,сервото и климатика за компресора (не би трябвало да не запали заради това !!!)

 

 

Нека , който има време да ми отдели , за да ми помогне да оправя този автомобил със СЪВЕТИ , какви бихте ме посъветвали !? Финансово , положението е критично ГРОЗНО !:(

 

P.S. Митсубиши Еклипс , 94 година , последния фейслифт , 2WD , 2000 куб.см. ,16v ,150 к.с.

Редактирано от lcr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Завърти горе валовете на 180 градуса и ще запали, само че преди да ги въртиш, размести малко долу коляновия вал за да не е на ГМТ, че ще опрат клапаните в буталата ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...