Премини към съдържание

Оборотомер след подаване на ток на акумулатора


maggi

Препоръчано мнение

Днес по мистериозни причини не можах да си отключа колата с дистанционното, отключих с ключа и се опитах да спра алармата ръчно. Първо доста време не стана, но после се изключи, след това видимо нямаше достатъчно ток в акумулатора и аз реших да повикам помощ от едни момчета в работата. Не знам от какво ми беше паднал акумулатора, като нищо не бях забравила включено напр. фарове или друго. Не знам може алармата да е свирила нещо цял ден докато съм била в офиса !?!

 

Все пак ми дадова ток с едно портативно устройство и тя веднага светна НО оборотомера след това се намира най-долу под палчето, как се озовала там нямам идея - видях го след като вече тръгнах. Нещо да ме посъветвате, какво да направя? Оправя ли се това и как стрелката да си мине над палчето?

Карам Спейс Стар 2003 1.3 16V от 5 години и не съм имала такъв проблем като се е налагало да ми дадат ток.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откачете едната клема на акумулатора "-" и я закачете пак (ако е необходимо няколко пъти) докато стрелката си дойде на мястото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откачете едната клема на акумулатора "-" и я закачете пак (ако е необходимо няколко пъти) докато стрелката си дойде на мястото.

Много благодаря утре ще пробвам. Приятна вечер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...