Bili Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Здравейте, имам Аутлендър 2.4 CVT 2008 г. Бензин-Газ От около месец започна да ми прави проблеми със паленето, особено сутрин и следобед като си тръгвам от работа. Проблема се състои в това, че като завъртя копчето трябва да го задържа няколко секунди докато запали. при повторно палене успява да запали по бързо. Смених акумулатор и свещи - не се оправи проблема. Изглежда проблема е дота разпространен, в интернет е пълно с оплаквания за същия случай при аутлендъри, в този форум също видях няколко теми за проблеми със стартерла но няма достатъчно ичерпателна информациятрябва да споделя че съм с дистанционен ключ и паля от копчето, това също би могло да оказва проблем както четох по чуждестранните форумисъщо да споделя че дюзите за голиво според мен не са запушени защото карах известно време само на бензинл и проблема си остава Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил. притеснявам се че някоя сутрен може и въобще да не запалипрепоръчайте майсторБлагодаря предварително :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bili Публикувано 31 август 2013 Автор Сподели Публикувано 31 август 2013 I have Mitsubishi outlander 2008 year, 2.4 CVT motor running on petrol and gas. Since August it started having issues with the slow start up especially when the outdoor temperature is high and car has been exposed all day to the direct sunlight - in that case when i try to start up the motor, i have to hold the start key for a few seconds until the motor starts. in the morning when the temp is lower it start normallyI check spme forums. there is suggested the ambient temperature sensor, but it is strange as I see on the display the outdoor temperature is shown correctlyPlease suggest what could be the problem Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Здравейте, имам Аутлендър 2.4 CVT 2008 г. Бензин-Газ От около месец започна да ми прави проблеми със паленето, особено сутрин и следобед като си тръгвам от работа. Проблема се състои в това, че като завъртя копчето трябва да го задържа няколко секунди докато запали. при повторно палене успява да запали по бързо. Смених акумулатор и свещи - не се оправи проблема. Изглежда проблема е дота разпространен, в интернет е пълно с оплаквания за същия случай при аутлендъри, в този форум също видях няколко теми за проблеми със стартерла но няма достатъчно ичерпателна информациятрябва да споделя че съм с дистанционен ключ и паля от копчето, това също би могло да оказва проблем както четох по чуждестранните форумисъщо да споделя че дюзите за голиво според мен не са запушени защото карах известно време само на бензинл и проблема си остава Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил. притеснявам се че някоя сутрен може и въобще да не запалипрепоръчайте майсторБлагодаря предварително :help:Не са причина свещите, а най вероятно запушени дюзи и това ,че сте карали известно време на бензин, не е показателно........така няма да се оправи , можете да сложите една силна добавка за прочистване на дюзите, и да карате на бензин 1-2 резервоара и отново да пробвате........ако пали добре, то ще е за кратко, тъй като дюзите пак ще се запушат .......идва зима, а там проблема ще стане още по осезаем.........но като за начало не е лошо една диагностика да се направи........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bili Публикувано 31 август 2013 Автор Сподели Публикувано 31 август 2013 Не са причина свещите, а най вероятно запушени дюзи и това ,че сте карали известно време на бензин, не е показателно........така няма да се оправи , можете да сложите една силна добавка за прочистване на дюзите, и да карате на бензин 1-2 резервоара и отново да пробвате........ако пали добре, то ще е за кратко, тъй като дюзите пак ще се запушат .......идва зима, а там проблема ще стане още по осезаем.........но като за начало не е лошо една диагностика да се направи........ На диагностика ходих, никакви грешки на комп, нищо нередно не откриха. Благодаря за съвета, ще карам на бензин - а каква е тази добавка за дюзите,можеш ли да кажеш някоя например? Аз съжалявям че втория ми пост го пейстнах направо на анлийски - там обяснявам че проблема го прави предимно на топло време, когато колата е стояла цял ден на слънце а сутрин като е хладно си пали горе долу нормално. този проблем се появи през август. ако бяха запушени дюзи и на студено нямаше да пали добре. въобще от няколко дена чета форуми и хипотези всякакви, а днес в сервиза ми казаха че има слаб акумулатор 60Ан а трябвало по каталог да бъде 95Ан и сега ще ходя да го сменям Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bili Публикувано 1 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2013 Да уточня Outlander 2.4 mivec A/T, заглавието на темата не е съвсем точно защото изглежда проблема може и да не е в стартера, съжалявам за тази грешка -жена, руса :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.