valboss Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 (редакция) Има ли колега, който да осветли някой термини от този сайт?Интересува ме значението на изразите "Система за намаляване на клапаните", "Адаптивна система газов инжекцион", както и Verona, BluePower, VeronaBasic Pro, BluePower - OBD CAN, Verona II - са само имена на различни производители или означава и още нещо?Въпросите ми са свързани с евентуално монтиране на уредба на Колт V, 1.3 75 магарета....Насочил съм се към средният клас, заради 5-годишната гаранция и по-специално към Modena или Verona II за 880 лв. ..............................Колта мушка приблизително 5.5лт/100км извънградско и 7-8лт/100км градско бензин.Според мен е нормално.Но мушкача на горивото е сина, който знае само "Дай" и нещо почвам да се гъна финансово.... Редактирано 20 август 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Който знае дали Колт-а има CAN BUS да напише,защото ако няма,уредбата с възможност за комуникация по същия протокол,става безполезна,както казват газаджийте,само ще си я возиш екстрата. А системата за клапаните,да не е случайно система за смазване на клапаните с масло. Видях такава на един Мерцедес, който като не знаехме,че има и си мислехме,че гори масло,а той наистина горял масло,ама от другото:D. Предполагам,че след реглаж на същата вече не е пушел толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 август 2013 Автор Сподели Публикувано 20 август 2013 Дева маа му - нищо не разбрах....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Привет, наскоро по колегата TASSO беше монтирал (предполагам на такъв КОЛТ ) газов инжекцион OSKAR-N ( полски ) по моя препоръка. Аз съм с такъв и съм доволен. Та можеш да го питаш след като вече са го потъркаляли как се държи при него.... А иначе предполагам най-добре е да питаш конкретния майстор който ще ти монтира газовата.. та да може той на място да погледне колата и да каже кое ще стане най-добре , или кое ще може да направи той най добре. Щото и майстори има много и всеки се е специализирал в монтажа на определени газови инжекциони (познава си тънкостите имам в предвид ).http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Като гледам сайта, писано - недописано, вместо мазане някой написал намаляне на клапаните. Лошо вчепетление прави. Ама това пък съвсем кофти звучи -На всеки 30 000 км. - 75.00лв. 1. Смяна на инж. рейка или смяна на газовите инжекториАз босе на валовете бих се ориентирал към нещо родно, Плевенско. С качествен редуктор и инжектори разбира се ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 август 2013 Автор Сподели Публикувано 21 август 2013 За "Фобос" ли ми хортуваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 21 август 2013 Сподели Публикувано 21 август 2013 Е то на Фобос-а,освен софтуера,какво друго му е българското ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 22 август 2013 Сподели Публикувано 22 август 2013 (редакция) То на Фобоса софта му е само преведен и той не е Български ..но иначе мисля че е една от доста добрите газови инжекциони.Друг е въпроса че в Плевен нещо майсторите не ги хвалят много и настройките са по лабави ,но при Колта мисля че няма да имаш проблеми ако решиш да сложиш ФОБОС. Редактирано 22 август 2013 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 22 август 2013 Сподели Публикувано 22 август 2013 (редакция) Привет, наскоро по колегата TASSO беше монтирал (предполагам на такъв КОЛТ ) газов инжекцион OSKAR-N ( полски ) по моя препоръка. Аз съм с такъв и съм доволен. Та можеш да го питаш след като вече са го потъркаляли как се държи при него.... А иначе предполагам най-добре е да питаш конкретния майстор който ще ти монтира газовата.. та да може той на място да погледне колата и да каже кое ще стане най-добре , или кое ще може да направи той най добре. Щото и майстори има много и всеки се е специализирал в монтажа на определени газови инжекциони (познава си тънкостите имам в предвид ).http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Да, аз взех инжекциона и после търсих майстор, да го сложи и беше малко лутане. Иначе колата по думи на майка ми дава към 8/100 газ, до момента няма ядове.. дори и донастройка не е правена. Чек-а свети и не сме опитвали да го изгасим, защото като слагахме инжекциона.. малко ни притискаше времето. Някой ден може и това да стане, иначе ядове няма, до 100км върви както на бензин така и на газ, след това на газ върви малко по-малко Редактирано 22 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.