Премини към съдържание

Lancer 2008 проблем с късите светлини


timonic

Препоръчано мнение

Здравейте,

имам следният проблем. Релето за късите ми светлини не иска да превключва, предпазителите ми са здрави, релето и то си работи, но забелязах един интересен момент на пинове номер 86 и 85 на релето за късите(нормално отворено) при изгасен двигател имам 12 волта, а като запаля напрежението пада на 9 волта, и в крайна сметка имам къси само като направя мост между 30 и 87. Някой колега да е имал подобен проблем? Измерих всичко за което се сетих, но уви без успех. Ако някой има идея какво може да е ще му бъда много благодарен.

Колата ми е Лансер от 2008, 1,8 бензин, двигател 4B10.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам следният проблем. Релето за късите ми светлини не иска да превключва, предпазителите ми са здрави, релето и то си работи, но забелязах един интересен момент на пинове номер 86 и 85 на релето за късите(нормално отворено) при изгасен двигател имам 12 волта, а като запаля напрежението пада на 9 волта, и в крайна сметка имам къси само като направя мост между 30 и 87. Някой колега да е имал подобен проблем? Измерих всичко за което се сетих, но уви без успех. Ако някой има идея какво може да е ще му бъда много благодарен.

Колата ми е Лансер от 2008, 1,8 бензин, двигател 4B10.

Проверете си ETACT компютъра ,някъде там е проблема........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да го проверя? Аз имам една измислена диагностика, с която мога само да си трия грешките и да гледам в реално време какво се случва в двигателя, но не ми излиза нищо за светлините.

 

П.С. ЕТАСТ какво е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да го проверя? Аз имам една измислена диагностика, с която мога само да си трия грешките и да гледам в реално време какво се случва в двигателя, но не ми излиза нищо за светлините.

 

П.С. ЕТАСТ какво е?

 

ETACS = Electronic Time And Alarm Control System

 

Ето тук можеш да видиш за какво иде реч. http://www.mitsubish...rary/etacs.html

 

А иначе се проверява с MUT - III. MUT-3_manual.pdf

А ето и още малко информация:

Цитат:

ETACS Settings Explorer is a software for viewing and changing Variant Coding data in the ETACS ECU and MPI ECU of Mitsubishi Outlander XL, Lancer X, ASX (Peugeot 4007, Citroen C-Crosser).

 

Convenient and intuitively clear user interface is put in a basis of work of the program. ETACS Settings Exploer can open configuration files *.kon downloaded from the car, look through and change their contents to save changed file back into the car.

 

 

 

http://mmc-autoelectric.org.ua/images/MMC/EtacsExploer/1.JPG

 

 

 

Operational System Requirements:

 

  • Windows XP, Vista, 7 (x32);
  • MUT-III software is installed.

 

The functional features of the program providing convenient and fast work:

 

user settings for font sizes and file pathes;

logging and highlighting changed settings;

automatic and manual choice of the ETACS ECU;

"popular" mode settings (show only interesting settings).

 

 

 

 

 

http://mmc-autoelectric.org.ua/images/MMC/EtacsExploer/2.JPG

 

Източник - http://mmc-autoelect...-variant-coding

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за изчерпателният отговор. Явно ще се наложи да си намеря МУТ3 и да видя как са ми настройките.

Да си намерите МУТ3 ??? Колега, отиди на диагностика да ти видят колата и евентуално да я оправят......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...