Премини към съдържание

PAJERO 3.5 V6 Automatic


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

искам да Ви помоля за информация. Необходим ми е проходим автомобил за работа на полето и в гората. Спрял съм се конкретно на Pajero 96 г., 3.5 V6 с автоматична скоростна кутия, дълга база и е на близо 300 000 км. Преди да започна да Ви пиша се разрових в доста от форумите, където има множко и противоречиви изказвания за този модел и двигател. Моля, ако тук има хора,които лично притежават или са ползвали такъв автомобил или имат конкретни впечатления, да ми пишат. Интересува ме най-вече какви са слабите места на този двигател и скоростна кутия. От писанията във форумите разбирам, че ходовата част е като на повечето модификации от този модел. Къде мога да си сложа правилната газова уредба и някаква ориентировъчна цена за това. Моля за актуален разход с газова уредба.

 

Предварително Ви благодаря за вниманието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ,

 

За съжаление бензиновите агрегати не са подходящи за работа в полето и гората поради високият разход на гориво . Да приемем , че с газова разходите за гориво ще са по приемливи но минимума е 20 /100 . Сам може да си направите сметката от тук нататък .

Ако разходът ви удовлетворява с удоволствие ще ви отговоря на въпросите които имате . Аз имам 3,5 с ръчни скорости .

 

поздрави,

Стоян

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ,

 

За съжаление бензиновите агрегати не са подходящи за работа в полето и гората поради високият разход на гориво . Да приемем , че с газова разходите за гориво ще са по приемливи но минимума е 20 /100 . Сам може да си направите сметката от тук нататък .

Ако разходът ви удовлетворява с удоволствие ще ви отговоря на въпросите които имате . Аз имам 3,5 с ръчни скорости .

 

поздрави,

Стоян

Да така е,освен това автомата го спъва много........а и не е подходящ ако се закопаш някъде по сериозно и трябва освен да вкл. най тежките режими на 4х4 4LLc, то и полусъединител ще ти трябва ,а автомата няма такъв........иначе мотора си е ок.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ,

 

За съжаление бензиновите агрегати не са подходящи за работа в полето и гората поради високият разход на гориво . Да приемем , че с газова разходите за гориво ще са по приемливи но минимума е 20 /100 . Сам може да си направите сметката от тук нататък .

Ако разходът ви удовлетворява с удоволствие ще ви отговоря на въпросите които имате . Аз имам 3,5 с ръчни скорости .

 

поздрави,

Стоян

 

Здравей Стоян,

Много благодаря за мнението ти. Аз съм се насочил към 3.5, защото баща на мой приятел има 2.5 дизел, къса база, които използва най-вече за лов. По думите му, разхода на автомобила в гората е около 15-16 л./100 км.

 

- 15 л. дизел х 2.50 лв. = 37,50 лв./100 км.

- 20 л. газ х 1,40 лв. = 28 лв./100 км.

 

Това са изчисления, които ме карат да погледна към 3.5 V6. Не на последно място слагам и разликата в мощността. 99 к.с. срещу 208 к.с. си е от значение.

Междувременно ми изпадна 3.5 с ръчни скорости 97 г., на пръв поглед в много добро състояние. Идната седмица приятел ще го погледне на място и ще ме информира. Моля те, дай ми каква да е информация за 3.5 V6. Можеш ли да ме посъветваш къде е най-разумно да сложа газова уредба?

 

Благодаря ти за вниманието!

 

Поздрави,

Емо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,освен това автомата го спъва много........а и не е подходящ ако се закопаш някъде по сериозно и трябва освен да вкл. най тежките режими на 4х4 4LLc, то и полусъединител ще ти трябва ,а автомата няма такъв........иначе мотора си е ок.........

 

Здравей DJ Tymbi,

благодаря ти за мнението. Надявам се, че няма да се наложи да се закопавам някъде. Ще се опитам да бъда разумен. Аз определено съм на мнение, че автоматика е по-неподходящия вариант за работа на полето и в гората.

 

Поздрави,

Емо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравей Емо,аз имам вече второ такова Паджеро. Първото беше с 208 к.с. мотор а другото е с по-новия 194 който ми се струва ,че не върви като стария въпреки,че новата ми джипка е дълга база и е нормално да е малко по-тромава.Тоя двигател е много здрав и пасва перфектно на купето било то дълго или късо,едно от нещата които трябва задължително да направиш след като го вземеш е смяната на ремъци,ролки,водна помпа и много важно според мен е обтегач на ангренажа,скъпичък е но е много важен!Разхода ми на газ и на двете се върти около 15 извън градско и 18-20 в гората,джипката има кончета за развъртане и на по-големи гуми,едни 33-ки му пасват перфектно и няма да имаш проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...