emski75 Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 Здравейте Колеги,искам да Ви помоля за информация. Необходим ми е проходим автомобил за работа на полето и в гората. Спрял съм се конкретно на Pajero 96 г., 3.5 V6 с автоматична скоростна кутия, дълга база и е на близо 300 000 км. Преди да започна да Ви пиша се разрових в доста от форумите, където има множко и противоречиви изказвания за този модел и двигател. Моля, ако тук има хора,които лично притежават или са ползвали такъв автомобил или имат конкретни впечатления, да ми пишат. Интересува ме най-вече какви са слабите места на този двигател и скоростна кутия. От писанията във форумите разбирам, че ходовата част е като на повечето модификации от този модел. Къде мога да си сложа правилната газова уредба и някаква ориентировъчна цена за това. Моля за актуален разход с газова уредба. Предварително Ви благодаря за вниманието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 Здравей колега , За съжаление бензиновите агрегати не са подходящи за работа в полето и гората поради високият разход на гориво . Да приемем , че с газова разходите за гориво ще са по приемливи но минимума е 20 /100 . Сам може да си направите сметката от тук нататък . Ако разходът ви удовлетворява с удоволствие ще ви отговоря на въпросите които имате . Аз имам 3,5 с ръчни скорости . поздрави,Стоян Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Здравей колега , За съжаление бензиновите агрегати не са подходящи за работа в полето и гората поради високият разход на гориво . Да приемем , че с газова разходите за гориво ще са по приемливи но минимума е 20 /100 . Сам може да си направите сметката от тук нататък . Ако разходът ви удовлетворява с удоволствие ще ви отговоря на въпросите които имате . Аз имам 3,5 с ръчни скорости . поздрави,СтоянДа така е,освен това автомата го спъва много........а и не е подходящ ако се закопаш някъде по сериозно и трябва освен да вкл. най тежките режими на 4х4 4LLc, то и полусъединител ще ти трябва ,а автомата няма такъв........иначе мотора си е ок......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emski75 Публикувано 4 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2013 Здравей колега , За съжаление бензиновите агрегати не са подходящи за работа в полето и гората поради високият разход на гориво . Да приемем , че с газова разходите за гориво ще са по приемливи но минимума е 20 /100 . Сам може да си направите сметката от тук нататък . Ако разходът ви удовлетворява с удоволствие ще ви отговоря на въпросите които имате . Аз имам 3,5 с ръчни скорости . поздрави,Стоян Здравей Стоян,Много благодаря за мнението ти. Аз съм се насочил към 3.5, защото баща на мой приятел има 2.5 дизел, къса база, които използва най-вече за лов. По думите му, разхода на автомобила в гората е около 15-16 л./100 км. - 15 л. дизел х 2.50 лв. = 37,50 лв./100 км. - 20 л. газ х 1,40 лв. = 28 лв./100 км. Това са изчисления, които ме карат да погледна към 3.5 V6. Не на последно място слагам и разликата в мощността. 99 к.с. срещу 208 к.с. си е от значение.Междувременно ми изпадна 3.5 с ръчни скорости 97 г., на пръв поглед в много добро състояние. Идната седмица приятел ще го погледне на място и ще ме информира. Моля те, дай ми каква да е информация за 3.5 V6. Можеш ли да ме посъветваш къде е най-разумно да сложа газова уредба? Благодаря ти за вниманието! Поздрави,Емо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emski75 Публикувано 4 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2013 Да така е,освен това автомата го спъва много........а и не е подходящ ако се закопаш някъде по сериозно и трябва освен да вкл. най тежките режими на 4х4 4LLc, то и полусъединител ще ти трябва ,а автомата няма такъв........иначе мотора си е ок......... Здравей DJ Tymbi,благодаря ти за мнението. Надявам се, че няма да се наложи да се закопавам някъде. Ще се опитам да бъда разумен. Аз определено съм на мнение, че автоматика е по-неподходящия вариант за работа на полето и в гората. Поздрави,Емо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata_fly Публикувано 25 януари 2013 Сподели Публикувано 25 януари 2013 Здравей Емо,аз имам вече второ такова Паджеро. Първото беше с 208 к.с. мотор а другото е с по-новия 194 който ми се струва ,че не върви като стария въпреки,че новата ми джипка е дълга база и е нормално да е малко по-тромава.Тоя двигател е много здрав и пасва перфектно на купето било то дълго или късо,едно от нещата които трябва задължително да направиш след като го вземеш е смяната на ремъци,ролки,водна помпа и много важно според мен е обтегач на ангренажа,скъпичък е но е много важен!Разхода ми на газ и на двете се върти около 15 извън градско и 18-20 в гората,джипката има кончета за развъртане и на по-големи гуми,едни 33-ки му пасват перфектно и няма да имаш проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.