msgb Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 (редакция) Колеги,необходима ми е помощ!Колата е Galant с двигател 2.4 GDI.Преди няколко дни(петък 24.08.12г.) се качвах до хотел Мальовица.На тръгване от София заредих резервоара догоре с бензин 95 от ЕКО.Времето беше доста горещо и когато се качих горе от двигателния отсек доста силно замириса на бензин.При огледа забелязах,че от свободния край на "U" образния гумен маркуч(виж стрелката на снимката)доста силно духа бнзинови пари.Отворих капачката на резервоара и от там също излизаха горещи пари смесени с капки бензин под доста голямо налягане.При прекратяване на "духането" от резервоара,колата угасна от само себе си и не запали докато не затворих капачката .По субективно усещане колата беше загряла повече от друг път,въпреки че стрелката на температурата на водата си беше в нормално положение.На следващия се прибрах в Бургас без каквито и да е проблеми.В следващите няколко дни карах колата средно по 30-40км на ден градско и също нямах проблеми,но прецедента си е прецедент.Доста мислих по случая и имам някои предположения,но не искам да ги споделям(засега),за да не повлияя на евентуални мнения от вас.Следващата седмица ще пътувам до Гърция и искам да съм сигурен,че по двигателя(4G64) всичко е наред.Ето защо имам три въпроса:1.От коя система е този елемент (черната кутия приличаща на филтър)?2.Свободния край на "U" образния гумен маркуч не трябва ли да е закачен някъде и ако ДА то къде?(Аз не можах да видя къде)3.Нормално ли е от този край да "духа" и то бензинови пари?(според мен НЕ,че то така може и да се запали и изгори автомобила-майната му на него,ами хората!!). Редактирано 30 август 2012 от msgb Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msgb Публикувано 30 август 2012 Автор Сподели Публикувано 30 август 2012 Колеги,необходима ми е помощ!Колата е Galant с двигател 2.4 GDI.Преди няколко дни(петък 24.08.12г.) се качвах до хотел Мальовица.На тръгване от София заредих резервоара догоре с бензин 95 от ЕКО.Времето беше доста горещо и когато се качих горе от двигателния отсек доста силно замириса на бензин.При огледа забелязах,че от свободния край на "U" образния гумен маркуч(виж стрелката на снимката)доста силно духа бнзинови пари.Отворих капачката на резервоара и от там също излизаха горещи пари смесени с капки бензин под доста голямо налягане.При прекратяване на "духането" от резервоара,колата угасна от само себе си и не запали докато не затворих капачката .По субективно усещане колата беше загряла повече от друг път,въпреки че стрелката на температурата на водата си беше в нормално положение.На следващия се прибрах в Бургас без каквито и да е проблеми.В следващите няколко дни карах колата средно по 30-40км на ден градско и също нямах проблеми,но прецедента си е прецедент.Доста мислих по случая и имам някои предположения,но не искам да ги споделям(засега),за да не повлияя на евентуални мнения от вас.Следващата седмица ще пътувам до Гърция и искам да съм сигурен,че по двигателя(4G64) всичко е наред.Ето защо имам три въпроса:1.От коя система е този елемент (черната кутия приличаща на филтър)?2.Свободния край на "U" образния гумен маркуч не трябва ли да е закачен някъде и ако ДА то къде?(Аз не можах да видя къде)3.Нормално ли е от този край да "духа" и то бензинови пари?(според мен НЕ,че то така може и да се запали и изгори автомобила-майната му на него,ами хората!!).Сори,но нещо не се закачи снимката.Ще пробвам отново!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Не работи системата за вакумиране и вентилация на резервоара. Не пълни догоре, и се предполага че няма да имаш проблем..... Този маркуч посочен на снимката е отворен към атмосферата, т.е. така си е добре. Добре ще е обаче проблема да се отстрани, във всеки резервоар се създава вакуум от специално изградена система. Най-важните неща са две, първо взривоопасни са изпаренията на горивото, и второ вредно е отделянето им в атмосферата.....Затова на всеки автомобил отвори ли се капачката трябва "да смуче навътре", никога да духа навън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.