Nocturne Публикувано 14 март 2017 Сподели Публикувано 14 март 2017 (редакция) Здравейте колеги, понеже не намирам еднозначно мнение в темата, а изглежда имам същия проблем-ще помоля за съвет. При мен светна check engine-а, а при диагностика откриха 3 грешки (грешка от турбото, изгоряла свещ и грешка в EGR клапан). С оглед на описаното по-горе вярвам, че точно заради този клапан свети лампата. В сервиза доста ме разочавораха и не смятам да го посещавам отново. Предложиха ми да ми направели Carbo почистването и да ми сложат добавка... Това има ли ефект или не е друга тема, но е несериозно като единствена констатация по проблема.Помолих да ми кажат цена за сваляне/почистване/монтаж на EGR клапана с оглед на местоположението на същия в тази кола, тя е 100лв. Нов този клапан струва около 240лв. Въпроса е дали това ще има ефект или наистина проблема е с дросела, който вече е към 500лв. без монтаж... Не мога да отделя толкова средства в момента, за да карам по системата "проба-грешка" и да сменям чаркове наред. А и вече с тези сервизи, не знам къде да отида. Човек понякога по форуми от разстояние получава по ценни съвети отколкото от някой "майстор" дето му е все тая за твоята кола.Разбира се, става въпрос за Outlander 2.0 DID от 2008 на 137к км. Редактирано 14 март 2017 от Nocturne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 14 март 2017 Сподели Публикувано 14 март 2017 Този сервиз в който сте ходили дали започва с "ру" и завършва на "ин"? Според мен отидете за второ мнение при Пламен (във форума е с ник DJ tymbi) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nocturne Публикувано 15 март 2017 Сподели Публикувано 15 март 2017 Този сервиз в който сте ходили дали започва с "ру" и завършва на "ин"? Според мен отидете за второ мнение при Пламен (във форума е с ник DJ tymbi) Не, сервиза завършва на "нев" на Шипченски проход. Не този в Студентски. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 16 март 2017 Сподели Публикувано 16 март 2017 Човека пита за сервиз дето ще му свършат работа, а не къде четат грешки. Ти лично карал ли си Митсубишито си в рубина? препоръчваш ли го? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 17 март 2017 Сподели Публикувано 17 март 2017 Аз много добре знам къде работиш. За това се учудвам, че препоръчваш точно тоя шано срвиз. Едно е какво ще покаже тестера, друго какво ще ти кажат и трето какво ще ти предложат като разрешение на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sheyene Публикувано 13 септември 2017 Сподели Публикувано 13 септември 2017 Привет колеги,от три месеца притежавам Аутлендър 2007г с BSY мотора 140кс, очевидно и аз съм в клуба на светещия чек енджин от днес.Питането ми е следното: понеже намирам в нета няколко дроселови клапи на различни производители, ако заменя оригиналния PIERBURG с нещо по-евтино като ERA, FEBI Bilstein мога ли да очаквам някакви проблеми или несъвместимост, щото цените са с по 50-100лв надолу и съм в колебание!Нека някой сподели опит ако има.Предварително ви благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.