Премини към съдържание

Нов рекорд! Драг рейсинг Сливен


Препоръчано мнение

На състезанието по драг в Сливен бе подобрен националния драг рекорд на 402м. Това направи Николай Златков с неговия рали автомобил – Audi S1. Той постави една доста висока летва за всички, занимаващи се с драг рейсинг в България. Според нас неговото време от 9.736 сек. ще бъде още дълго на върха, което е знак за родните драг федерации и рейсъри. При поставянето на този рекорд Златков е дал 236.65 км/ч терминална скорост и 1.622 сек. за 60 фута.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3C2e5DE8iEs&feature=player_embedded

 

Доста автомобили показаха силни резултати в 10-те секунди или ниски 11-ки, което е истински празник за душата на драг феновете. VAG групата отново доминира като излъчва победители в клас B, Стрийт и клас C.

 

Ето и част от класирането по класове. Очаквайте скоро и останалите по-подробни резултати от състезанието, които ще публикуваме в момента, в който организаторите ги оповестят…

 

Класиране

Клас A

 

Opel Corsa – Веселин Василев

Citroen AX – Тенчо Тенев

Honda CRX – Панайот Железов

Клас B

 

Audi TT – Павел Павлов

BMW 328 – Иван Петков

BMW 328 – Милен Петков

Клас FWD

 

Honda Civic Turbo – Иван "Рибата" Митев

Opel Corsa – Борислав Калев

Opel Astra – Ивайло Колев

Клас Street

 

VW Golf 4 (10.411) – Теодор "Келеша" Тодоров

Audi A3 1.8T (10.445) – Данко "Чипика" Стойнов

VW Golf 4 (10.876) – Владислав Георгиев

Клас C

 

Audi 90 (10.055) – Милен Акалски

VW Golf 4 – Теодор "Келеша" Тодоров

VW Golf 4 – Владислав Георгиев

Клас Diesel

 

VW Gold 2, 2.5 TDI (11,868) – Цветомир Георгиев

BMW 335 – Стоян Стоянов

Audi А6 – Радослав Радилов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Беше подобрен и дългогодишният рекорд на 402 метра с мотоциклет.Времето е 9.38 сек.Мотоциклета е Suzuki GSXR 1000 K7.

Съвсем скоро и това време може да падне и да се надяваме че ще имаме вече време в БГ в рамките на осемте секунди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

За сега са сменили ламарините със стъклопласти. Като усвоят карбоновата технология ще настъпи и следващия скок във времената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега са сменили ламарините със стъклопласти. Като усвоят карбоновата технология ще настъпи и следващия скок във времената.

 

Че тя карбоновата технология е съвсем същата като стъклопластната. Само трябва да се купуват карбонов плат. Останалото е досущ същото. Само цената е драстично различна и здравината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че тя карбоновата технология е съвсем същата като стъклопластната. Само трябва да се купуват карбонов плат. Останалото е досущ същото. Само цената е драстично различна и здравината.

Карбони, марбони :D, стъклопласти, важното е да имаш нютони под капака ..:)

И още един рекорд падна тази година, този при дизеловите автомобили ..Имаме ГоУф с ламарини, а не с карбон :), който дава времена като ЕВО .:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...