rbelchev Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 На състезанието по драг в Сливен бе подобрен националния драг рекорд на 402м. Това направи Николай Златков с неговия рали автомобил – Audi S1. Той постави една доста висока летва за всички, занимаващи се с драг рейсинг в България. Според нас неговото време от 9.736 сек. ще бъде още дълго на върха, което е знак за родните драг федерации и рейсъри. При поставянето на този рекорд Златков е дал 236.65 км/ч терминална скорост и 1.622 сек. за 60 фута. http://www.youtube.com/watch?v=3C2e5DE8iEs&feature=player_embedded Доста автомобили показаха силни резултати в 10-те секунди или ниски 11-ки, което е истински празник за душата на драг феновете. VAG групата отново доминира като излъчва победители в клас B, Стрийт и клас C. Ето и част от класирането по класове. Очаквайте скоро и останалите по-подробни резултати от състезанието, които ще публикуваме в момента, в който организаторите ги оповестят… КласиранеКлас A Opel Corsa – Веселин ВасилевCitroen AX – Тенчо ТеневHonda CRX – Панайот ЖелезовКлас B Audi TT – Павел ПавловBMW 328 – Иван ПетковBMW 328 – Милен ПетковКлас FWD Honda Civic Turbo – Иван "Рибата" МитевOpel Corsa – Борислав КалевOpel Astra – Ивайло КолевКлас Street VW Golf 4 (10.411) – Теодор "Келеша" ТодоровAudi A3 1.8T (10.445) – Данко "Чипика" СтойновVW Golf 4 (10.876) – Владислав ГеоргиевКлас C Audi 90 (10.055) – Милен АкалскиVW Golf 4 – Теодор "Келеша" ТодоровVW Golf 4 – Владислав ГеоргиевКлас Diesel VW Gold 2, 2.5 TDI (11,868) – Цветомир ГеоргиевBMW 335 – Стоян СтояновAudi А6 – Радослав Радилов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 Беше подобрен и дългогодишният рекорд на 402 метра с мотоциклет.Времето е 9.38 сек.Мотоциклета е Suzuki GSXR 1000 K7.Съвсем скоро и това време може да падне и да се надяваме че ще имаме вече време в БГ в рамките на осемте секунди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 За сега са сменили ламарините със стъклопласти. Като усвоят карбоновата технология ще настъпи и следващия скок във времената. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 За сега са сменили ламарините със стъклопласти. Като усвоят карбоновата технология ще настъпи и следващия скок във времената. Че тя карбоновата технология е съвсем същата като стъклопластната. Само трябва да се купуват карбонов плат. Останалото е досущ същото. Само цената е драстично различна и здравината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 Че тя карбоновата технология е съвсем същата като стъклопластната. Само трябва да се купуват карбонов плат. Останалото е досущ същото. Само цената е драстично различна и здравината.Карбони, марбони :D, стъклопласти, важното е да имаш нютони под капака ..И още един рекорд падна тази година, този при дизеловите автомобили ..Имаме ГоУф с ламарини, а не с карбон , който дава времена като ЕВО .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 Добре ускорява за кола на въглища. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.