Премини към съдържание

Как да стане... ?


Препоръчано мнение

Момчета, помагайте! В Петък вечерта реших да си сменя предните накладки на мойто Е54А..започнах към 20:00 и приключих чак в 5:30часа сутринта... Като се закучи работата значи... по принцип го взех с още едни предни спирачни апарати, рейка, ангренажен комплект, кормилна рейка и още няколко неща... та добре, че бяха те... та работите се закучиха понеже и мойте апарати и другите ( който момчето ги е било взело за до последно работещи ) не можех да ги разтворя достатъчно за да влезе диска свободно между новите накладки... Айде левия го направих но десния се закучи работата... Уж ги пораздвижих малко с WD40, обезвъздуших добре но уви...Биенето при спиране спря , но за малко и вчера започнаха пак... вчера забелязах, че ми е посинял диска ( десния ) , и май съм обърнал едната накладка пластинката която някъде май видях, че играела нещо като сензор... следва смяна и на задните накладки тия дни, но този път май по-добре да се подготвя с ремонтни комплектчета.. които между другото струват 57лв за предната ос, за задната не съм ги гледал... Та кажете ми сега как става разглавянето на тия апарати, как се прави интервенцията точно с раздвижването, как се разглабят, и така нататък... Снимки ако може още по-добре... За съжаление нямам много време да ровя из форума, затова пускам темата... Благодаря предваително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, помагайте! В Петък вечерта реших да си сменя предните накладки на мойто Е54А..започнах към 20:00 и приключих чак в 5:30часа сутринта... Като се закучи работата значи... по принцип го взех с още едни предни спирачни апарати, рейка, ангренажен комплект, кормилна рейка и още няколко неща... та добре, че бяха те... та работите се закучиха понеже и мойте апарати и другите ( който момчето ги е било взело за до последно работещи ) не можех да ги разтворя достатъчно за да влезе диска свободно между новите накладки... Айде левия го направих но десния се закучи работата... Уж ги пораздвижих малко с WD40, обезвъздуших добре но уви...Биенето при спиране спря , но за малко и вчера започнаха пак... вчера забелязах, че ми е посинял диска ( десния ) , и май съм обърнал едната накладка пластинката която някъде май видях, че играела нещо като сензор... следва смяна и на задните накладки тия дни, но този път май по-добре да се подготвя с ремонтни комплектчета.. които между другото струват 57лв за предната ос, за задната не съм ги гледал... Та кажете ми сега как става разглавянето на тия апарати, как се прави интервенцията точно с раздвижването, как се разглабят, и така нататък... Снимки ако може още по-добре... За съжаление нямам много време да ровя из форума, затова пускам темата... Благодаря предваително!

Абе написах ти аз нещо в една друга твоя тема,ама не слушаш.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, видях какво имаш в предвид, но не това не означава че за всичко на майстор трябва да ходи... идеята е "опознай колата си за да я обикнеш още повече" ...

какво пречи да пробвам да си оправя нещо сам по нея ? Ако стане така, че да не се справя 1во питам тук във форума какво да правя, и ако отговорите не ме задоволят, тогава прибягвам към майстори... няма да смяна на масло и филтър или смяна въздушен филтър да ходи на майстор я...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то има хора, които за смяна на крушка ходят на майстор. И така сериозно. Спирачният апарат на твоята кола е много елементарен за обслужване. Ако искаш само да смениш накладките, развиваш долният болт от вътрешната страна , вдигаш рамото, вадиш старите накладки, прибираш буталото и по обратният ред. Ако искаш да свалиш апарата махаш и горният болт. Те това е всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, видях какво имаш в предвид, но не това не означава че за всичко на майстор трябва да ходи... идеята е "опознай колата си за да я обикнеш още повече" ...

какво пречи да пробвам да си оправя нещо сам по нея ? Ако стане така, че да не се справя 1во питам тук във форума какво да правя, и ако отговорите не ме задоволят, тогава прибягвам към майстори... няма да смяна на масло и филтър или смяна въздушен филтър да ходи на майстор я...

Така е колега,но защо да опознаваш колата по трудния начин а?.Пишеш,че си изкофтил диска,той да не е без пари,а и за другите неща дето можеш да повредиш по невнимание.Браво за желанието, ама кога си трЯбва да си пипне майстор трЯбва.Това спирачките и управлението са най важните неща мисля,с тях обучение не бива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Буталата излизат навън, предполам са същите като на Спейсвагона. За по лесно сваляш апарата и натискаш спирачката докато излезе буталцето. След това почистваш хубаво от ръжда, язвички, оглеждаж внимателно пръстена който играе ролята на семеринг. После сглабяш в обратния ред, буталцето трябва да върви на ръка. Няколко дена чат-пат гледаш дали не капе спирачна течност.

С WD40 няма как да стане, обикновенно затягат заради ръжда по буталцето или по цилиндърчето.

А, ако ти е помогнало инфото - пия бира :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...