charislav Публикувано 8 юни 2012 Сподели Публикувано 8 юни 2012 Здравейте, Колеги! Скъса се едната шпилка на генерацията - най-лявата от горния ред. Леко подухва от там :icon_blush: , за сега е леко де.Та предвид сложната процедура по сваляне на радиатори (за да се освободи място за работа), разпробиване, нарязване резба и нова шпилка, питам : Какви са рисковете ако карам така? Мога ли да запуша миниатюрната пролука с лепило тип "маджун/заварка" (на SUN FIX, имам такова, държало до 200 градуса - ЦЪК)? Имам нова гарнитура ако трябва да се смени, но ме притесняава, че ще се скъсат и други шпилки при развиването. Та за това питам дали има начин да реша проблема без да разбишкам предница и да покъсам болтове! Поздрави на всички! Иван Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 юни 2012 Сподели Публикувано 8 юни 2012 (редакция) По-скоро с такова вискокотемпературно върху гарнитурата уж до 1100 градуса и я стане я не. Ако стърчи малко може да се пробва да се завари гайка например и да се развие, ако е отпуснало при нагряването, като трябва да се вземат мерки да не се изпържат електрониките. Ако ги закиснеш предварително с WD-40 имаш малко по-голям шанс да не скъсаш останалите шпилки. За варианта с разпробиването го написа... Редактирано 8 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 8 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2012 Не стърчи, за съжаление. Скъсана е в блока и изпадна 2-3 см от шпилката с шайбата и гайката.Колко градуса се напича там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.