kal4o Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 Колеги кажете ако някои е пробвал от тези добавки които се сипват преди да се източи старото масло за промивка,кажете има ли смисъл и марка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 Има известен смисъл. Пробвал съм няколко вида. От тази на MANNOL май ефекта е най-добър и не е скъпа. Сипвал съм я на кола със бистро масло - изтекоха някакви черни помии и после не се виждаха каквито и да е наслагвания. Ако е за GDI-то и му тракат повдигачи почти няма шанс да ги отпуши само химия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 Има известен смисъл. Пробвал съм няколко вида. От тази на MANNOL май ефекта е най-добър и не е скъпа. Сипвал съм я на кола със бистро масло - изтекоха някакви черни помии и после не се виждаха каквито и да е наслагвания. Ако е за GDI-то и му тракат повдигачи почти няма шанс да ги отпуши само химия. Да за ГДИ-то е,питам защото притраква от време на време ето примерно днес беше топло и не тракаше грам и си помислих даа го промия иму сипа някакво марково 10w40!?Как се казва тази добавка и на коя фирма е?Какво масло да му сипя като е на 203000км(реални) да не се разтрака повече?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_king.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 Трябва с 5W30. С 10W40 работи по-зле мотора и ако забравяш да го сменяш навреме може да се получи запушване и да остане въздух в някой повдигач и да си трака. Но може да се чува шум и поради много други причини. Ако е повдигач от начало ще изтрака силно и почти веднага шума ще намалее значително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 Трябва с 5W30. С 10W40 работи по-зле мотора и ако забравяш да го сменяш навреме може да се получи запушване и да остане въздух в някой повдигач и да си трака. Но може да се чува шум и поради много други причини. Ако е повдигач от начало ще изтрака силно и почти веднага шума ще намалее значително. Сто процента е повдигач но дали е въздух или е съсипан с промивка или ще стане по-добре или по-зле предполагам?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 Най-добре сваляш колектора, чистиш го с разни химии и пяни, както и надолу към клапаните, сваляш и промиваш омекналите повдигачи (ако трябва подменяш) и си като нов, ако е от това. И на капачето на повдигача (на ролката) има един много тесен отвор, който и той сигурно е запушен (и химията не може да го отпуши), а без него се обезвъздушава много трудно. Има смисъл да го правиш, ако си и врътнал на колата прилично количество километри с тукашния бензин, поне ще се поизчисти нагара, ако не е повдигач. Виж и една друга тема, в която се коментираше как трака бутало: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24889 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.