Премини към съдържание

Добавка за промиване на маслената магистрала!


Препоръчано мнение

Колеги кажете ако някои е пробвал от тези добавки които се сипват преди да се източи старото масло за промивка,кажете има ли смисъл и марка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има известен смисъл. Пробвал съм няколко вида. От тази на MANNOL май ефекта е най-добър и не е скъпа. Сипвал съм я на кола със бистро масло - изтекоха някакви черни помии и после не се виждаха каквито и да е наслагвания. Ако е за GDI-то и му тракат повдигачи почти няма шанс да ги отпуши само химия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има известен смисъл. Пробвал съм няколко вида. От тази на MANNOL май ефекта е най-добър и не е скъпа. Сипвал съм я на кола със бистро масло - изтекоха някакви черни помии и после не се виждаха каквито и да е наслагвания. Ако е за GDI-то и му тракат повдигачи почти няма шанс да ги отпуши само химия.

 

Да за ГДИ-то е,питам защото притраква от време на време ето примерно днес беше топло и не тракаше грам и си помислих даа го промия иму сипа някакво марково 10w40!?

Как се казва тази добавка и на коя фирма е?Какво масло да му сипя като е на 203000км(реални) да не се разтрака повече?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_king.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва с 5W30. С 10W40 работи по-зле мотора и ако забравяш да го сменяш навреме може да се получи запушване и да остане въздух в някой повдигач и да си трака. Но може да се чува шум и поради много други причини. Ако е повдигач от начало ще изтрака силно и почти веднага шума ще намалее значително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва с 5W30. С 10W40 работи по-зле мотора и ако забравяш да го сменяш навреме може да се получи запушване и да остане въздух в някой повдигач и да си трака. Но може да се чува шум и поради много други причини. Ако е повдигач от начало ще изтрака силно и почти веднага шума ще намалее значително.

 

Сто процента е повдигач но дали е въздух или е съсипан с промивка или ще стане по-добре или по-зле предполагам?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре сваляш колектора, чистиш го с разни химии и пяни, както и надолу към клапаните, сваляш и промиваш омекналите повдигачи (ако трябва подменяш) и си като нов, ако е от това. И на капачето на повдигача (на ролката) има един много тесен отвор, който и той сигурно е запушен (и химията не може да го отпуши), а без него се обезвъздушава много трудно. Има смисъл да го правиш, ако си и врътнал на колата прилично количество километри с тукашния бензин, поне ще се поизчисти нагара, ако не е повдигач. Виж и една друга тема, в която се коментираше как трака бутало: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24889

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...