Т. Минтов Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Здравейте колеги!Има един човек, на който съм изключително задължен. Причината е, че той ме запозна с Mitsubishi като марка, на която после аз станах по-върл фен от него. Абе почти насила ме накара да си купя Colt 1.8D и след това от Mitsubishi не съм слизал, нямам и намерение да го паравя! Както виждате, имам пълното основание да съм задължен на човека . Та той сега има нужда от помощ. Напоследък е установил, че изтича нафта от резервоара. Някакъв майстор му казал, че е пробит някъде в горната част и му казал, че и да го залепи/завари/запои, това ще изкара половин година така, че не си струва разглобяването. Посъветвал го да не го пълни догоре. Според мен това е пълна простотия! Колата: Mitsubishi Glalant GLS SedanМодел: Е34А 1.8 TDПроизводство: 21.04.1991 Молбата ми е да споделите имал ли е някой подобен проблем и как го е решил. Ако някой знае къде може да се ремонтира трайно резервоара ще съм благодарен за координати.Ако някой знае откъде може да се намери здрав резервоар нов или 2nd hand, също. За съжаление човека не ползва Internet и посега не съм успял да го привлека за член :( Ще съм изключително благодарен за информация, мнения и съвети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 По принцип ако не е изгнил много ,за пои, няма проблем, но явно след като го е водил на майстор и са му казали че след половин година пак ще се пробие, значи е имал точно това в предвид, т.е. е изгнил....... :icon_blush: Виж при Миша, той има такъв Галант ,само че не помня дали е дизел.......нека се обади на него ,той може да има нещо на предвид........иначе знам по Симеон няколко места, които може да му намерят нещо, но тел. не знам.......... :icon_blush: Едната морга се намира в началото на Симеон ,от бул. Христо Ботев като завиеш по посока Опълченска, на 50 м. в ляво........Другия е пак по Симеон , но на 50 преди да излезнеш на Опълченска, пак в ляво, в последната пряка на 20 м, от кръстовището, до магазин КАТЯ..... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 10 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Няма при Миша :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Няма при Миша :icon_hmm:Тогава до магазин КАТЯ...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Здравейте колеги!Има един човек, на който съм изключително задължен. Причината е, че той ме запозна с Mitsubishi като марка, на която после аз станах по-върл фен от него. Абе почти насила ме накара да си купя Colt 1.8D и след това от Mitsubishi не съм слизал, нямам и намерение да го паравя! Както виждате, имам пълното основание да съм задължен на човека . Та той сега има нужда от помощ. Напоследък е установил, че изтича нафта от резервоара. Някакъв майстор му казал, че е пробит някъде в горната част и му казал, че и да го залепи/завари/запои, това ще изкара половин година така, че не си струва разглобяването. Посъветвал го да не го пълни догоре. Според мен това е пълна простотия! Колата: Mitsubishi Glalant GLS SedanМодел: Е34А 1.8 TDПроизводство: 21.04.1991 Молбата ми е да споделите имал ли е някой подобен проблем и как го е решил. Ако някой знае къде може да се ремонтира трайно резервоара ще съм благодарен за координати.Ако някой знае откъде може да се намери здрав резервоар нов или 2nd hand, също. За съжаление човека не ползва Internet и посега не съм успял да го привлека за член :( Ще съм изключително благодарен за информация, мнения и съвети днес имах същия проблем с резервоара на субарото ми не е толква стршно просто трябва да се зачисти около дупката до метален блясък и да се калайдса а за по сигурно има лепило метапласт мисля беше е хубаво да се намаже и с него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 10 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2006 днес имах същия проблем с резервоара на субарото ми не е толква стршно просто трябва да се зачисти около дупката до метален блясък и да се калайдса а за по сигурно има лепило метапласт мисля беше е хубаво да се намаже и с него Колега, благодаря!Каква марка е лепилото? Ако може да напишеш марка и производител, или да сканираш опаковката. Аз си мислех за някакво лепило за метал, но не знам дали са маслоустойчиви... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Колега, благодаря!Каква марка е лепилото? Ако може да напишеш марка и производител, или да сканираш опаковката. Аз си мислех за някакво лепило за метал, но не знам дали са маслоустойчиви...не съм сигурен за марката но мисля че е на локтайт продава се на пръчи наподобяващи лоена свещ само че са тъмносиви на цвят. отрязваш парче от лепилото размачкваш2-3минути за да се смесят съставките в него и нанасяш на мястото след още10 минути трябва да е стегнало но мястото трябва да е почистено до метален блясък маслоустойчиво е след като стегне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 11 ноември 2006 Сподели Публикувано 11 ноември 2006 каквото и да е двукомпонентно лепило маслоустойчиво ти върши работа, почистваш добре мястото разбира се резервоара е свален и изпразнен, шпакловаш лепилото смело където те съмнява че капе и качваш резервоара, след няколко часа можеш да го напълнив, добре е ако имаш от онези битуми дето се мажат колите отдолу да намажеш после резервоара там където си го лепил за да запечата всичко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.