Премини към съдържание

Здравейте приятели


lubenti

Препоръчано мнение

На последък когато подавам газ на първа и втора скорост, скоростите леко вият а по тревожното е, че ако я карам съвсем леко почва да се колебае все едно се чуди дали да мине на втора или да остане на първа предавка.В петък щте ходя в сервиз но все пак ако някои има представа какво е нека ми каже.

Поздрави и благодаря предварително! :mitsu-smiley: :plane: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На последък когато подавам газ на първа и втора скорост, скоростите леко вият а по тревожното е, че ако я карам съвсем леко почва да се колебае все едно се чуди дали да мине на втора или да остане на първа предавка.В петък щте ходя в сервиз но все пак ако някои има представа какво е нека ми каже.

Поздрави и благодаря предварително! :mitsu-smiley: :plane: :mitsu-smiley:

Като че ли ми мязе на хидравлично масло за скоростите, нооо....може и да греша :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем само че при мене започна и да изключва от скорост по време на движение влязох в сервиза на бул.Черни връх86.смениха дисковете и някой семеринки и уплатнения. та цялото това удоволствие ми струваше около 960лв.+още една смяна на масло филтар и гарнитура 80лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли ми мязе на хидравлично масло за скоростите, нооо....може и да греша :icon_blush:

За моя най-голяма жалост не е маслото.Тази сутрин го смених и фаида никаква.Според маистора трябва да ми свали кутията.Все пак ми каза да го покарам ощте малко така и ако продължи да се засилва шума да я вкарвам за разглобяване.Доколкото разбирам обаче по-малко от 1000 лева няма да ми излезне това удоволствие. :icon_hmm:

 

имах същия проблем само че при мене започна и да изключва от скорост по време на движение влязох в сервиза на бул.Черни връх86.смениха дисковете и някой семеринки и уплатнения. та цялото това удоволствие ми струваше около 960лв.+още една смяна на масло филтар и гарнитура 80лв.

А да те питам това ли е този сервиз Джемини или нещто подобно и колко време я кара така докато започна да ти изключва от скорост

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За моя най-голяма жалост не е маслото.Тази сутрин го смених и фаида никаква.Според маистора трябва да ми свали кутията.Все пак ми каза да го покарам ощте малко така и ако продължи да се засилва шума да я вкарвам за разглобяване.Доколкото разбирам обаче по-малко от 1000 лева няма да ми излезне това удоволствие. :icon_hmm:

А да те питам това ли е този сервиз Джемини или нещто подобно и колко време я кара така докато започна да ти изключва от скорост

не води се автоцентър автоматик. джемини е в божурище ако не бъркам но там сумата която ми поискаха беше над 1400лв.а по въпроса с изключването от скорост така я карах около 2 години но не виеше.тел.на автоцентър автоматик е 0888541551 www.avtomatic.com

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Lubenti........ :D Твоя проблем може да е всичко, но допускам че са следните неща: В автоматичната ск. кутия както ти казах има торс конвертор, помпа за налягане на маслото, дискове и валове(няма да ги изброявам)

За да стане така, както го обсняваш ,причината може да бъде или помпа на маслото, или дисковете....... B) помпата за маслото нагнетява маслото което минава през дисковете, като вдигне някакво точно определено налягане, маслото понеже минава през дисковете ,а те от своя страна на самите тях има мембрани, всяка една от тях е с различна твърдост и слепват към съответния диск когато имаме точно определено налягане........... :icon_blush: Значи или помпата не нагнетява маслото достатъчно , или дисковете ,по точно мембраните са си заминалил и трябва тяхната подмяна......... :icon_blush:

В първия случай трябва да се провери дали помпата не се е разхерметизирала някаде, я уплътнение, я спукване, я клапан или нещо друго, а във втория случай трябва подмяна на мембраните, но тъй като те са занитени за дисковете, и не се продават отделно, това е невъзможно и се прибягва до смяна на дисковете:mad:

Възможно е и други причини да има, тъ й като в ск. кутия освен тези неща ,има и клапани, винтили и др. джунджурийки, които всяка една от тях може да доведе до проблем в ск. кутия....... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Lubenti........ :D Твоя проблем може да е всичко, но допускам че са следните неща: В автоматичната ск. кутия както ти казах има торс конвертор, помпа за налягане на маслото, дискове и валове(няма да ги изброявам)

За да стане така, както го обсняваш ,причината може да бъде или помпа на маслото, или дисковете....... B) помпата за маслото нагнетява маслото което минава през дисковете, като вдигне някакво точно определено налягане, маслото понеже минава през дисковете ,а те от своя страна на самите тях има мембрани, всяка една от тях е с различна твърдост и слепват към съответния диск когато имаме точно определено налягане........... :icon_blush: Значи или помпата не нагнетява маслото достатъчно , или дисковете ,по точно мембраните са си заминалил и трябва тяхната подмяна......... :icon_blush:

В първия случай трябва да се провери дали помпата не се е разхерметизирала някаде, я уплътнение, я спукване, я клапан или нещо друго, а във втория случай трябва подмяна на мембраните, но тъй като те са занитени за дисковете, и не се продават отделно, това е невъзможно и се прибягва до смяна на дисковете:mad:

Възможно е и други причини да има, тъ й като в ск. кутия освен тези неща ,има и клапани, винтили и др. джунджурийки, които всяка една от тях може да доведе до проблем в ск. кутия....... :icon_hmm:

Благодаря ти пак Ди Джей..:D Днес я оставих да я разглобяват колата така че до дни щте разбера каво и е със сигурност.Дай боже проблема да е по малък отколкото си мисля,но никои незнае.Най-интерестното е, че днес когато я закарах до сервиза от дирекна и втора предавка не поиска да тръгне,а в същото време ако почна да ги изреждам от първа до дирекна все едно имам типтроник :D колата върви без никакъв проблем,но стигна ли я дирекната почва да вие но върви. :icon_hmm::icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виенето може да е от маслото, което минава през мембраната на директна...........с други думи може мембраната да е слепнала или огънала( не знам това докато не се отвори) и маслото което милава да свисти и вие. Както казах за да се каже със сигурност, трябва да се отвори и види......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ди Джей Здравей... :D днес ако успеят да я свалят и отворят :icon_hmm: щте ти я докарам в неделя лично да я видиш,дори ако имаш време и възможност може в събота да доидеш с мен до магазина да видиш и тази която съм намерил втора употреба.Нека видя днес какво щте стане и щте ти звънна допълнително. :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте.... :D ...Проблема вче е отстранен и зелената стрела пак ще хвърчи по улиците :plane: :mitsu-smiley: :plane: Благодаря на всички които ми помгнаха и най вече Ди Джея :D

 

:mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.... :D ...Проблема вче е отстранен и зелената стрела пак ще хвърчи по улиците :plane: :mitsu-smiley: :plane: Благодаря на всички които ми помгнаха и най вече Ди Джея :D

 

:mitsu-smiley: :first:

:good: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...