Премини към съдържание

Лансър 2007 1,3 16 автомат


Chuck Norris

Препоръчано мнение

Здравейте на всички любители на хубави коли (знаете коя е тя :). Бих бил много благодарен ако някой може да ми помогне. Проблема ми е следния: Компютърът на колата пуска по високо напрежение до едната бубина и се установи че проблема е в група кондензатори. Подлежат ли на смяна тези кондензатори или не? Докато е студена колата няма проблеми и после започва да прекъсва и най-накрая направо да гасне в движение. Моля дайте ми акъл да съживим моята Фокушима :))))).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не мога да повярвам, че си от Пловдив и имаш подобен проблем...

Я бързо звънкай на ТОЗИ твой градски...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е от кондензаторите могат да се сменят и 95% от случайте платките на който съм сменявал са тръгвали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то в случай на колегата в случая платката си му работи, няма накъде повече. При това на Лансер 2007г. дори и да му махнат кондензаторите......хич няма и да ги разбере, пък и ако беше от тях тези дето са поставили диагнозата щяха да ги сменят....нямаше да пропуснат възможноста да изкарат пари от глупости. Ама явно проблема не е там.....

Следващата мисъл която ме навежда на грешна диагноза, е че в веригата за управление на бобините кондензатори не съм виждал изобщо.....няма как да прави проблем само едната бобина.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички любители на хубави коли (знаете коя е тя :). Бих бил много благодарен ако някой може да ми помогне. Проблема ми е следния: Компютърът на колата пуска по високо напрежение до едната бубина и се установи че проблема е в група кондензатори. Подлежат ли на смяна тези кондензатори или не? Докато е студена колата няма проблеми и после започва да прекъсва и най-накрая направо да гасне в движение. Моля дайте ми акъл да съживим моята Фокушима :))))).

Ако е 2007 година ,то ЕКУ-то ти е коренно различно от тези, които правят проблеми с кондензаторите ........компютъра ти е като този и там няма електролитни кондензатори......

За да сте сигурни къде е проблема, то замерете на всяка една бобина (тъй като колата ви е 2007 год., допускам че са 2 бр.)управляващия сигнал от ЕКУ-то,на бобината си пише кой е той ( IG+ )....там не трябва да е повече от 5 волта напрежение импулсно........ако там е повече от 5 волта, то най вероятно е ЕКУ-то проблем ,но не и кондензатори......ако е всичко ок, то проблема ще е в бобината ,лулата или кабела.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...