Chuck Norris Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Здравейте на всички любители на хубави коли (знаете коя е тя . Бих бил много благодарен ако някой може да ми помогне. Проблема ми е следния: Компютърът на колата пуска по високо напрежение до едната бубина и се установи че проблема е в група кондензатори. Подлежат ли на смяна тези кондензатори или не? Докато е студена колата няма проблеми и после започва да прекъсва и най-накрая направо да гасне в движение. Моля дайте ми акъл да съживим моята Фокушима )))). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Колега, не мога да повярвам, че си от Пловдив и имаш подобен проблем...Я бързо звънкай на ТОЗИ твой градски... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chuck Norris Публикувано 14 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2011 Много ти благодаря за инфото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukito1 Публикувано 15 декември 2011 Сподели Публикувано 15 декември 2011 Ако проблема е от кондензаторите могат да се сменят и 95% от случайте платките на който съм сменявал са тръгвали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 декември 2011 Сподели Публикувано 15 декември 2011 (редакция) Ами то в случай на колегата в случая платката си му работи, няма накъде повече. При това на Лансер 2007г. дори и да му махнат кондензаторите......хич няма и да ги разбере, пък и ако беше от тях тези дето са поставили диагнозата щяха да ги сменят....нямаше да пропуснат възможноста да изкарат пари от глупости. Ама явно проблема не е там.....Следващата мисъл която ме навежда на грешна диагноза, е че в веригата за управление на бобините кондензатори не съм виждал изобщо.....няма как да прави проблем само едната бобина. Редактирано 15 декември 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2011 Сподели Публикувано 15 декември 2011 Здравейте на всички любители на хубави коли (знаете коя е тя . Бих бил много благодарен ако някой може да ми помогне. Проблема ми е следния: Компютърът на колата пуска по високо напрежение до едната бубина и се установи че проблема е в група кондензатори. Подлежат ли на смяна тези кондензатори или не? Докато е студена колата няма проблеми и после започва да прекъсва и най-накрая направо да гасне в движение. Моля дайте ми акъл да съживим моята Фокушима )))).Ако е 2007 година ,то ЕКУ-то ти е коренно различно от тези, които правят проблеми с кондензаторите ........компютъра ти е като този и там няма електролитни кондензатори......За да сте сигурни къде е проблема, то замерете на всяка една бобина (тъй като колата ви е 2007 год., допускам че са 2 бр.)управляващия сигнал от ЕКУ-то,на бобината си пише кой е той ( IG+ )....там не трябва да е повече от 5 волта напрежение импулсно........ако там е повече от 5 волта, то най вероятно е ЕКУ-то проблем ,но не и кондензатори......ако е всичко ок, то проблема ще е в бобината ,лулата или кабела......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.