pajero fan Публикувано 30 октомври 2011 Сподели Публикувано 30 октомври 2011 Здравейте приятели. Ако някой може да помогне ще му бъда благодарен. Карам Паджеро 2008-ма 3.2 DID АТ и от скоро ми прави проблеми. С две думи изключва управлението на турбината, от там никаква мощност и обороти - след няколко опита на палене и гасене нещата се оправят. Веднъж само светна и лампата за проверка на двигателя наблизо до Б.С.-Пловдив. Закачиха я на стенд и казаха че всичко е наред. Старата грешка на компютъра била "ниско налягане" на турбината ама я занулиха и казаха "карай и ако светне пак - ходи на сервиз". Да ама сега го прави тоя номер и не светва лампата и се чудя да ходя ли или не. Между другото гаранцийката мина и се чудя при кого да ходя. Дайте инфо и за читав сервиз за потдръжка и смяна на масла и филтри.Благодаря предварително!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 октомври 2011 Сподели Публикувано 30 октомври 2011 Здравейте приятели. Ако някой може да помогне ще му бъда благодарен. Карам Паджеро 2008-ма 3.2 DID АТ и от скоро ми прави проблеми. С две думи изключва управлението на турбината, от там никаква мощност и обороти - след няколко опита на палене и гасене нещата се оправят. Веднъж само светна и лампата за проверка на двигателя наблизо до Б.С.-Пловдив. Закачиха я на стенд и казаха че всичко е наред. Старата грешка на компютъра била "ниско налягане" на турбината ама я занулиха и казаха "карай и ако светне пак - ходи на сервиз". Да ама сега го прави тоя номер и не светва лампата и се чудя да ходя ли или не. Между другото гаранцийката мина и се чудя при кого да ходя. Дайте инфо и за читав сервиз за потдръжка и смяна на масла и филтри.Благодаря предварително!!!Така както го обясняваш е по скоро проблем в клапана ,който управлява турбото ,а не самото турбо............причината е ,че се е задръстил или не работи коректно клапана........Друг проблем може да бъде и ЕГР клапана, тъй като тази система е свързана с смукателните колектори ,ако ЕГР клапана ту работи ,ту не работи ,то има случаи, в които клапана оставя отворен когато не трябва и от там разрежда надувния въздух през ЕГР и го вкарва в изпускателния колектор .............Това са най честите проблеми по тази кола( поне при мен са идвали доста и 90 % са с тези проблеми).......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pajero fan Публикувано 31 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2011 Така както го обясняваш е по скоро проблем в клапана ,който управлява турбото ,а не самото турбо............причината е ,че се е задръстил или не работи коректно клапана........Друг проблем може да бъде и ЕГР клапана, тъй като тази система е свързана с смукателните колектори ,ако ЕГР клапана ту работи ,ту не работи ,то има случаи, в които клапана оставя отворен когато не трябва и от там разрежда надувния въздух през ЕГР и го вкарва в изпускателния колектор .............Това са най честите проблеми по тази кола( поне при мен са идвали доста и 90 % са с тези проблеми)..........Ми да зема и аз да дойда при тебе? Дай инфо.Благодаря!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 октомври 2011 Сподели Публикувано 31 октомври 2011 Ми да зема и аз да дойда при тебе? Дай инфо.Благодаря!!В профила ми има телефоните ми........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pajero fan Публикувано 9 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2011 В профила ми има телефоните ми...........Да докладвам. Паджерото е като самолет, никога не е вървяла така... Благодарско :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2011 Сподели Публикувано 9 ноември 2011 Да докладвам. Паджерото е като самолет, никога не е вървяла така... Благодарско :icon_clap:Твоето Паджеро е от 2007 година нагоре ( от най новите ) и има вградена конзола за "чипосване" сравнително лесно и бързо........т.е. твоята джипка може да върви още много повече, естествено за сметка на разхода и на живота на мотора като цяло.........в момента си със стандартните настройки по мотора, мисля че си върви съвсем прилично ....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.