Премини към съдържание

Делко за Colt IV 1995 г. - 1.3ЕLi CA1 75Hp


aalexieff

Препоръчано мнение

Здравейте фенове на марката.

Направих си приключение с монтирането на Газова уредба на жребчето, но това е друга тема :icon_box: .

Колата не искаше да запали след едномесечно некадърно монтиране на АГУ. Новите майстори констатираха "изгорял комутатор", намерих от "Лансер" същ двигател и сега пък ......изгоряла бензинова помпа :icon_crying: , защото на газ запали, но на бензин не иска.

И в момента ми е налично едно делко (моето) но искам да разбера дали е изгорял този комутатор. Някой знае ли как се замерва?

Ако някой иска да си направи проблеми, да си монтира газова уредба :icon_doh:

С поздрав

Редактирано от aalexieff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди карах кола с газово около 4 години (няма значение марката) , само проблеми с тази газ. Като разглобих главата на седлата на клапаните имаше по 2-3 мм нагар , падна голямо притриване на повърхностите . Затова е хубаво на всеки такт между разширението и изпускането да има превъртане на клапаните в леглата си Rotocam се нарича не знам дали на автомобилните двигатели го има . И при мене така се случи месец след като сложих газта се развали комутатора ! :icon_hmm:

Дори да не я карам колата поради липсата на бензин , пак няма да си сложа газ .

Инженерите са изчислили достатъчно добре термодинамиката на двигателя , :D .

Поздрави колега , дано да няма повече проблеми за напред с газта!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на марката.

Направих си приключение с монтирането на Газова уредба на жребчето, но това е друга тема :icon_box: .

Колата не искаше да запали след едномесечно некадърно монтиране на АГУ. Новите майстори констатираха "изгорял комутатор", намерих от "Лансер" същ двигател и сега пък ......изгоряла бензинова помпа :icon_crying: , защото на газ запали, но на бензин не иска.

И в момента ми е налично едно делко (моето) но искам да разбера дали е изгорял този комутатор. Някой знае ли как се замерва?

Ако някой иска да си направи проблеми, да си монтира газова уредба :icon_doh:

С поздрав

Здравей не си прав за газова уредбата попаднал си на кофти "майстории" аз моята съм си монтирал сам и единствения проблем го сега е че от време на време свършва и трябва да зареждам, но това и на бензин пак го имаше :D

А за не работенето на бензин може да не е от помпата , проверена ли е дали е изгоряла или е догадка ?

И те съветвам тя да се прекъсва при работа на газ така е при мен и проблеми никакви (един приятел смени 2 помпи и на 3 каза че ще я изключи и до днес не е търсил нова) ако при теб се прекъсва може да е релето, да му липсва маса и ли да е изгоряло или кабел да се е прекъснал.Може и на инжекторите да не се подава ток. Не пести от монтаж потърси някой, който е по запознат с Агу.

Много хора са доволни от газта не тя е виновна а неграмотния монтаж !!! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за не работенето на бензин може да не е от помпата , проверена ли е дали е изгоряла или е догадка ?

И те съветвам тя да се прекъсва при работа на газ така е при мен и проблеми никакви (един приятел смени 2 помпи и на 3 каза че ще я изключи и до днес не е търсил нова) ако при теб се прекъсва може да е релето, да му липсва маса и ли да е изгоряло или кабел да се е прекъснал.Може и на инжекторите да не се подава ток.

Благодаря ти за отзива. Аз мисля, че комутаторите ни изгарят поради некадърността на майсторите. Не може при мен след като всичко работеше след злополучното монтиране на АГУ (нови само изпарителна плочка, клапан против гърмеж, "трипътник" и малко маркуч) и само след 50 км. да ми изгорят комутатор, бензинова помпа, да няма ток в акумулатора и да няма бензин в резервоара при условие, че беше 3/4 пълен). Бесен съм.

Сега новият майстор изхвърли и подмени нивомера (не можеше изобщо да зарежда), изпарител, клапан газ бензин, смени делко и колата работи на газ.

Остава да реша проблема с бензина.

Къде се намира това реле за бензиновата помпа?

Не пести от монтаж потърси някой, който е по запознат с Агу.

Много хора са доволни от газта не тя е виновна а неграмотния монтаж !!!

ПРАВ СИ, но не съм пестил пари а купих колата отново :mad:

На първият майстор 310 лв.

На вторият 275 лв.

За делко 80 лв,

е.....станаха пари за ГИ и все още не работи на бензин.

Първият майстор обеща да върне 150 лв., дано. И ако ме заведе при този , който е човъркал електриката ще е идеално, аз си знам....

Редактирано от aalexieff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отзива. Аз мисля, че комутаторите ни изгарят поради некадърността на майсторите. Не може при мен след като всичко работеше след злополучното монтиране на АГУ (нови само изпарителна плочка, клапан против гърмеж, "трипътник" и малко маркуч) и само след 50 км. да ми изгорят комутатор, бензинова помпа, да няма ток в акумулатора и да няма бензин в резервоара при условие, че беше 3/4 пълен). Бесен съм.

Сега новият майстор изхвърли и подмени нивомера (не можеше изобщо да зарежда), изпарител, клапан газ бензин, смени делко и колата работи на газ.

Остава да реша проблема с бензина.

Къде се намира това реле за бензиновата помпа?

Здравей колега не знам къде е монтирано при теб но изглежда ето така http://emk-33.com/shop/image/%D0%A0%D0%95%D0%9B%D0%95%2012V%2040A%205%20%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%A7%D0%95%D0%A2%D0%90.jpg....Всеки майстор го монтира където му е най-удобно .... така ти сигурен ли си въобще е монтирано реле или помпата не се прекъсва помпата по време на работа на газ.....по търси някой който е по запознат и свали помпата да се види....и по горе имах предвид как са прекъснати инжекторите на не би по време на работа на бензин до тях да не достига ток...

Успех и да те радва колкото и дизеловия мерцедес :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Не искам да съжалявам, че продадох W124 250D и купих това жрепче, но за мен майсторите са калпави. Преди години имах вектра 2000 пълна инжекция и и монтирах АГУ и никакви проблеми цели три години. Сега сбърках с майсторите.

Днес констатирахме точно

как са прекъснати инжекторите на не би по време на работа на бензин до тях да не достига ток...
това е проблема. Бензиновата помпа работи, бензиновият филтър не е запушен, има нещо сбъркано или прекъснато в подвързването на АГУ, но утре и това ще се установи (дано).

Мерцедеса ме радва но не е за градско от порядъка на 1.5-2 км. няколко пъти на ден.

С поздрав

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...