Sanduco Публикувано 16 август 2011 Сподели Публикувано 16 август 2011 (редакция) Здравейте! Харесах едно Mitsubishi Space Gear 2.8TDI Отидох на оглед, качих се да го карам и като подадох повече газ на правата, започна да свисти! Продавача ми показа този клапан, и било нормално да съска. Та нормално ли е, при подаване на повече газ да свисти въпросния егр? Редактирано 16 август 2011 от Sanduco Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 Здравейте! Харесах едно Mitsubishi Space Gear 2.8TDI Отидох на оглед, качих се да го карам и като подадох повече газ на правата, започна да свисти! Продавача ми показа този клапан, и било нормално да съска. Та нормално ли е, при подаване на повече газ да свисти въпросния егр? По-принцип има сивстене от турбината след определени обороти, при мен се появява след 1800 оборота, най-добре заведи някой който е запознат с дизелите да погледне и да види дали е от това и дали е в границите на нормалното Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 ЕГР-то ако свисти ще има изгорели газове в коша, сигурно се бъркаш с клапана за наляганято на колектора. На чичо ми паджерото свисти по същия начин като го юрнеш с 3000 оборота. Виж му чашката ако е хлабава и играе(може и пружината да е омекнала) е за смяна, другия вариянт е турбината да надува повече от 0.9 атм, което е кофти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sanduco Публикувано 17 август 2011 Автор Сподели Публикувано 17 август 2011 Да мисля че около 3000 оборота започна да съска. Ще погледна тази чашка. Благодаря за инфото! Ако се присъединя към собствениците на Mitsubishi ще се похваля :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 Това е ЕГР клапана,който по принцип служи за управление на изг. газове, които се вкарват от изпуск. колектор към смук. колектор с цел доизгаряне на изг. газове.........ако от там ти свисти , по добре го затапи ,тъй като не си струва да го оправяш ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sariones Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Е аз се съмнявам ЕГР клапан да свисти. По-скоро е от турбината (това пък е по-скоро от износване). Предпазния клапан на колектора се усеща доста осезаемо и не прилича много на свистене.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.