Borislav Penev Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Колеги имам следния проблем от скоро карам Каризма като купих преди няколко дена колата собственика на къщата ми подари пефектна музика кам нея но свалена от друг лек автомобил.Състоеше се от туба усилвател и чейнджър проблема е там че е Piooner а касетофона в колата е Mitsubishi Mottors и изходните им букси не съвпадат казаха ми,че касетофона и чейнджъра трябва да са еднакви марки иначе не могат да станат аз искам да си сложа Cd,но ме спира това че копчето на борд компютъра е на касетофона и ако го махна няма да мога да си сменям опцийте на борда ще остане само на това до което последно съм задал.Моля ви за някакви съвети какво да направя понеже музиката много свири и искам да си я сложа.Благодаря предварително :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 (редакция) Колега, по принцип има различни преходници, така че би трябвало просто да намериш от твойта букса към входа на чейнджъра.Другия вариант е да си сложиш ново СиДи, но наистина няма да можеш да сменяш показанията на борд компютъра от него.И въпреки това пак има начин как да се сменят, но само когато колата се дава на контакт. След като я запалиш не можеш да ги сменяш. Редактирано 4 август 2011 от KILL-JOY Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 4 август 2011 Автор Сподели Публикувано 4 август 2011 Колега, по принцип има различни преходници, така че би трябвало просто да намериш от твойта букса към входа на чейнджъра.Другия вариант е да си сложиш ново СиДи, но наистина няма да можеш да сменяш показанията на борд компютъра от него.И въпреки това пак има начин как да се сменят, но само когато колата се дава на контакт. След като я запалиш не можеш да ги сменяш. Колега за тези преходници ще проверя но бясни по подробно как може да се сменя докато не е запалена и няма касетофона.Благодаря все пак за съвета и ако има все пак някой който е правил тази онтервенция моля да сподели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 (редакция) Само да уточня - аз говоря за Каризмата след фейслифта.Преди да дадеш на контакт натискаш левия бутон на централния дисплей (той е чисто черен без никакви надписи по него) и го задържаш. Държейки го даваш на контакт и изчакваш да се покажат стойностите на дисплея. След като се покажат, пак държейки бутона, започваш с бутона "SET" да сменяш показателите. Редактирано 4 август 2011 от KILL-JOY Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTAS Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 Колега,всяка марка чейнджър си съответства на същата марка радио. Не може да управляшав чейнджъра от друго радио по простата причина, че буксата и софтуера на твоето радио са различни. Дори и преходник да намериш, мисля че няма да стане! Съвет:ако имаш място за второ радио може да си прехвърлиш тонколоните през релета и като пуснеш например второто радио да се чува звука от него!Захранването си вземаш от оригиналната букса на колата. Другото е че и твоето радио например няма да има изход и управление за усилвател и трябва да си взимаш преобразувател от високо към ниско ниво понеже нямаш изход за чинчове отзад на радиото. Съвета ми е да си вземеш най-ефтиния модел да кажем на Пайнер със флашка(около 150 лева модела е 23**) и да си го свържеш към касата.Той има управление на честотите на баса и много други настройки! Този номер с релетата за тонколоните мисля че ставаше с двойни релета и прехвърляш тонколоните от едното радио на другото. По същия начин може да си прехвърлиш и активното на антената през реле или направо да си я разклониш на 2те(няма значение почти).Успех!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 4 август 2011 Автор Сподели Публикувано 4 август 2011 (редакция) Колега,всяка марка чейнджър си съответства на същата марка радио. Не може да управляшав чейнджъра от друго радио по простата причина, че буксата и софтуера на твоето радио са различни. Дори и преходник да намериш, мисля че няма да стане! Съвет:ако имаш място за второ радио може да си прехвърлиш тонколоните през релета и като пуснеш например второто радио да се чува звука от него!Захранването си вземаш от оригиналната букса на колата. Другото е че и твоето радио например няма да има изход и управление за усилвател и трябва да си взимаш преобразувател от високо към ниско ниво понеже нямаш изход за чинчове отзад на радиото. Съвета ми е да си вземеш най-ефтиния модел да кажем на Пайнер със флашка(около 150 лева модела е 23**) и да си го свържеш към касата.Той има управление на честотите на баса и много други настройки! Този номер с релетата за тонколоните мисля че ставаше с двойни релета и прехвърляш тонколоните от едното радио на другото. По същия начин може да си прехвърлиш и активното на антената през реле или направо да си я разклониш на 2те(няма значение почти).Успех!!! Това е прекалено сложно колега нема смисал от такива релета направо си земам едно хубаво СД махам си радиото и сам си аз колега по отгоре ми описа как да оправлявам борда от копчетата на часовника пробвах но оправлявам от там само борда на 100 км или на км да изчислява не можах да подкарам дръгите функции за това ще се примиря с тоя борд оставям си го само на среден разход и така ще си ми стои няма как иначе.Поздрави Колега, не пиши всичко в едно изречение.Поставяй тук-там главни букви и точки.Постарай се малко... Редактирано 4 август 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.