lanser2000 Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 здравейте.имам лансер 2.0 дизел 94та г. днес ми протече долната помпа на съединителя и ме остави без скорости в едно от най-натварените кръстовища във варна :( голям срам,за първи път ме оставя така. доколкото видях помпата е свързана с някакво лостче, което влиза в скоростната кутия.лошото е че не видях разглобяема част там т.е да я отделя от този лост за да мога да я сваля. въпросът ми е трябва ли заради тази помпа да се сваля скоростната кутия или нещо не съм видял както трябва и има начин да се свали без да се пипа кутията. иначе другото е лесно,държи се на два болта и има едно метално маркуче, което я свързва с горната помпа ,което също трябва да се откачи.благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 здравейте.имам лансер 2.0 дизел 94та г. днес ми протече долната помпа на съединителя и ме остави без скорости в едно от най-натварените кръстовища във варна :( голям срам,за първи път ме оставя така. доколкото видях помпата е свързана с някакво лостче, което влиза в скоростната кутия.лошото е че не видях разглобяема част там т.е да я отделя от този лост за да мога да я сваля. въпросът ми е трябва ли заради тази помпа да се сваля скоростната кутия или нещо не съм видял както трябва и има начин да се свали без да се пипа кутията. иначе другото е лесно,държи се на два болта и има едно метално маркуче, което я свързва с горната помпа ,което също трябва да се откачи.благодаря предварително Лостчето се маха много лесно ,де факто то се държи само от маншончето,и от притискането му от двете му страни.........не трябва да се сваля ск. кутия ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanser2000 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Лостчето се маха много лесно ,де факто то се държи само от маншончето,и от притискането му от двете му страни.........не трябва да се сваля ск. кутия ........само да попитам,кое маншонче точно,защото има една гумичка която е сложена за да не влиза мръсотия в ск. кутия и лоста минава през средата й. има и един маншон,който е на самата помпа.реално от него изтича спирачната течност.за него ли става въпрос ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 само да попитам,кое маншонче точно,защото има една гумичка която е сложена за да не влиза мръсотия в ск. кутия и лоста минава през средата й. има и един маншон,който е на самата помпа.реално от него изтича спирачната течност.за него ли става въпрос ?Точно за това маншонче става ? ,там където предпазва от кал, вода ит.н. да не влиза в помпата, а не в ск. кутия и реално да, от там изтича спир. течност ..........като го махнеш този маншон и оста ще падне с него........после ясно ще видиш буталцето ,което е зеленикаво на цвят............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanser2000 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Точно за това маншонче става ? ,там където предпазва от кал, вода ит.н. да не влиза в помпата, а не в ск. кутия и реално да, от там изтича спир. течност ..........като го махнеш този маншон и оста ще падне с него........после ясно ще видиш буталцето ,което е зеленикаво на цвят............ама аз искам да сменя цялата помпа,не само буталцето.от къде да намеря ново буталце ? по магазините ще продават цяла помпа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 ама аз искам да сменя цялата помпа,не само буталцето.от къде да намеря ново буталце ? по магазините ще продават цяла помпаАз имам ремонти комплекти ,извади твоя и ми прати размера ,т.е. диаметъра ,почти съм сигурен че имам в наличност........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanser2000 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Аз имам ремонти комплекти ,извади твоя и ми прати размера ,т.е. диаметъра ,почти съм сигурен че имам в наличност........ок.утре ще го сваля и ще ти пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 юли 2011 Сподели Публикувано 26 юли 2011 само да попитам,кое маншонче точно,защото има една гумичка която е сложена за да не влиза мръсотия в ск. кутия и лоста минава през средата й. има и един маншон,който е на самата помпа.реално от него изтича спирачната течност.за него ли става въпрос ?Лоста за който говориш (дето влиза в скоростите) се нарича "вилка" и е отделна част от тънкото лостче, което я натиска ..Тънкото лостче се държи само от натиска на буталцето на помпата и от предпазният маншон ..Развий само двата закрепващи болта на помпата и шуцера на тръбичката и помпата си излиза заедно с тънката ос ..После за да ти е чиста работата в следващите десетина години, иди в магазина и си вземи нова долна помпа / изпълнителен цилиндър / долен ляв педал :lol: както и да го наречеш, все ще те разберат какво търсиш .. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.