Премини към съдържание

повреда на долната помпа на съединителя


Препоръчано мнение

здравейте.имам лансер 2.0 дизел 94та г. днес ми протече долната помпа на съединителя и ме остави без скорости в едно от най-натварените кръстовища във варна :( голям срам,за първи път ме оставя така. доколкото видях помпата е свързана с някакво лостче, което влиза в скоростната кутия.лошото е че не видях разглобяема част там т.е да я отделя от този лост за да мога да я сваля. въпросът ми е трябва ли заради тази помпа да се сваля скоростната кутия или нещо не съм видял както трябва и има начин да се свали без да се пипа кутията. иначе другото е лесно,държи се на два болта и има едно метално маркуче, което я свързва с горната помпа ,което също трябва да се откачи.благодаря предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте.имам лансер 2.0 дизел 94та г. днес ми протече долната помпа на съединителя и ме остави без скорости в едно от най-натварените кръстовища във варна :( голям срам,за първи път ме оставя така. доколкото видях помпата е свързана с някакво лостче, което влиза в скоростната кутия.лошото е че не видях разглобяема част там т.е да я отделя от този лост за да мога да я сваля. въпросът ми е трябва ли заради тази помпа да се сваля скоростната кутия или нещо не съм видял както трябва и има начин да се свали без да се пипа кутията. иначе другото е лесно,държи се на два болта и има едно метално маркуче, което я свързва с горната помпа ,което също трябва да се откачи.благодаря предварително :)

Лостчето се маха много лесно ,де факто то се държи само от маншончето,и от притискането му от двете му страни.........не трябва да се сваля ск. кутия ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лостчето се маха много лесно ,де факто то се държи само от маншончето,и от притискането му от двете му страни.........не трябва да се сваля ск. кутия ........

само да попитам,кое маншонче точно,защото има една гумичка която е сложена за да не влиза мръсотия в ск. кутия и лоста минава през средата й. има и един маншон,който е на самата помпа.реално от него изтича спирачната течност.за него ли става въпрос ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

само да попитам,кое маншонче точно,защото има една гумичка която е сложена за да не влиза мръсотия в ск. кутия и лоста минава през средата й. има и един маншон,който е на самата помпа.реално от него изтича спирачната течност.за него ли става въпрос ?

Точно за това маншонче става ? ,там където предпазва от кал, вода ит.н. да не влиза в помпата, а не в ск. кутия и реално да, от там изтича спир. течност ..........като го махнеш този маншон и оста ще падне с него........после ясно ще видиш буталцето ,което е зеленикаво на цвят............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това маншонче става ? ,там където предпазва от кал, вода ит.н. да не влиза в помпата, а не в ск. кутия и реално да, от там изтича спир. течност ..........като го махнеш този маншон и оста ще падне с него........после ясно ще видиш буталцето ,което е зеленикаво на цвят............

ама аз искам да сменя цялата помпа,не само буталцето.от къде да намеря ново буталце ? по магазините ще продават цяла помпа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ама аз искам да сменя цялата помпа,не само буталцето.от къде да намеря ново буталце ? по магазините ще продават цяла помпа

Аз имам ремонти комплекти ,извади твоя и ми прати размера ,т.е. диаметъра ,почти съм сигурен че имам в наличност........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам ремонти комплекти ,извади твоя и ми прати размера ,т.е. диаметъра ,почти съм сигурен че имам в наличност........

ок.утре ще го сваля и ще ти пиша :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

само да попитам,кое маншонче точно,защото има една гумичка която е сложена за да не влиза мръсотия в ск. кутия и лоста минава през средата й. има и един маншон,който е на самата помпа.реално от него изтича спирачната течност.за него ли става въпрос ?

Лоста за който говориш (дето влиза в скоростите) се нарича "вилка" и е отделна част от тънкото лостче, което я натиска ..:)

Тънкото лостче се държи само от натиска на буталцето на помпата и от предпазният маншон ..

Развий само двата закрепващи болта на помпата и шуцера на тръбичката и помпата си излиза заедно с тънката ос ..

После за да ти е чиста работата в следващите десетина години, иди в магазина и си вземи нова долна помпа / изпълнителен цилиндър / долен ляв педал :lol: както и да го наречеш, все ще те разберат какво търсиш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...