lancer4x4 Публикувано 9 юни 2011 Сподели Публикувано 9 юни 2011 http://dox.bg/files/dw?a=59679035be Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 10 юни 2011 Сподели Публикувано 10 юни 2011 http://dox.bg/files/dw?a=59679035be Ок де, това с какъв подтекст да го разбирам ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 10 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2011 Ок де, това с какъв подтекст да го разбирам ?! Това е снимка на текста, който не разбирам искам, някой да ми го преведе на BG част е от manual :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 10 юни 2011 Сподели Публикувано 10 юни 2011 (редакция) Това е снимка на текста, който не разбирам искам, някой да ми го преведе на BG част е от manual :rulez: Ами така кажи нямаш ядове ;). ето какво пише БГ: Проверка на Ротация/въртящия момент на диференциал с ограничено приплъзване (посредством механичен път): (1) Изключете от скорост и блокирайте предните колелета с клин (или по друг начин твой избор)(2) Изключете витловия вал от диференциала(3) С напълно свалена ръчна спирачка, размонтирайте една от двете задни гуми, като противоположната на свалената гума да стъпи на земята (4) Използвайки показаната процедура/показания уред премерете въртящият момент(torque-а) на L.S.D.-то (ако имаш скобата MB990767 дето се завърта на двата болта я слагаш и чак тогава на нея слагаш уреда за мерене на Torque), като задължително другата гума/джанта, която не си свалил пак трябва да е във въздуха, т.е. пак вдигаш колата изцяло във въздуха и тогава мериш, за да можеш като напънеш да тръгна да се завъртат и двете гуми, щото тове целта на ШПЕР-а :D, като се върти едната по същото време (почти) да се върти и другата ;) 1. Махнете джантата(със все гумата :P) 2. Стегнете Hub гайката към стърчащия болт (такъв има на снимката затова го превеждам така ) и слжете в гайката ключа за мерене на Torque (стойностите които трябва да покрие, са дадените на снимката със специалната скоба MB990767) 3. Използвайте Torque ключа за да премерите въртящия момент на вала на оста в нападателна посока (т.е. по същия начин по който ти се движи гумата като караш напред :D )Стандартни стойности:1. При използване на специалната скоба от горната снимка : 2.5 Nm (0.25kgm, 1.8 ft.lbs.)2. Без да използвате специалната скоба (т.е. само с Ключа за мерене на Torque) : 5 Nm (0.5 kgm, 3.6 ft.lbs.) Забележки:(1) Завъртете целият барабан, за да го загреете преди да мерите въртящият момент, поне да направи един оборот (предполагам с двете гуми вдигнати горе иначе ще се узориш :D )(2) Монтирайте/инсталирайте/завъртете ключа за мерене на Torque, така че дъжината на ключа във завъртеното му състояние на болтът (респективно на MB990767) да бъде успоредно/ в една линия със двата болта посочени на долната снимка * (сложена от мен)Ако въртящият момент е под стандартните стойности, разглобете диференциала и проверете всяка негова съставна част по отделно *http://i54.tinypic.com/2pu0308.jpg Редактирано 10 юни 2011 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 10 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2011 :thx: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.