Премини към съдържание

Драг в Сливен


Препоръчано мнение

Единствен ли бях присъстващ от форума на летището в Сливен?Такова голямо събитие и да не се засечем с никой!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствен ли бях присъстващ от форума на летището в Сливен?Такова голямо събитие и да не се засечем с никой!

 

Проблема е, че информацията за тези събития вече не е централизирана и човек не може да следи всичко. Което ми дава идеята за направата на такъв сайт, където централизирано да се публикува инфо за автоспортните събития в България. :)

Все пак, дръпна ли се с някой?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че информацията за тези събития вече не е централизирана и човек не може да следи всичко. Което ми дава идеята за направата на такъв сайт, където централизирано да се публикува инфо за автоспортните събития в България. :)

Все пак, дръпна ли се с някой?

По принцип в tuning.bg винаги има инфо за тези събития.Сега заради дъжда в неделя големите класове ще се провеждат на друга дата която още не е уточнена.

Аз участвах само за да си видя времнета защото досега не се бях засичал с тази уредба,която се води за най-точна в БГ.Дадах 13.5 сек. на 1,15 буст.Предполагам че с допълителни настройки ще мога да дам 13.2 - 13.3 сек.което за кола около 1500 кг е невероятно време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми тон и половина не е некво ужасно много, Ево 9 и той е толкова. Поне по каталожни данни. На дино замервал ли си го?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми тон и половина не е некво ужасно много, Ево 9 и той е толкова. Поне по каталожни данни. На дино замервал ли си го?

Не съм го замервал тука.Като го вземах от Англия ,предишния собственик ми даде графиките от стендовете които той е правил.Качвал го е 3-4 пъти за да си го настройва.По принцип той си го е настройвал за писта,не за драг.Графиките показват 330 коня.

Като говоря за килограми и аз ползвам каталожни данни.Не съм го качвал на кантар.

Но като знам че има доста неща слагани допълнително (някои по-леки, повечето са по-тежки от оригиналните ,а някой неща изобщо ги е нямало) от там сигурно идва разлика .Само от дисковете имам сигурно 10 кг. отгоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го замервал тука.Като го вземах от Англия ,предишния собственик ми даде графиките от стендовете които той е правил.Качвал го е 3-4 пъти за да си го настройва.По принцип той си го е настройвал за писта,не за драг.Графиките показват 330 коня.

Като говоря за килограми и аз ползвам каталожни данни.Не съм го качвал на кантар.

Но като знам че има доста неща слагани допълнително (някои по-леки, повечето са по-тежки от оригиналните ,а някой неща изобщо ги е нямало) от там сигурно идва разлика .Само от дисковете имам сигурно 10 кг. отгоре.

 

Еми то тази кола по принцип е измислена за писта. :) Но не пречи за кефа да се дръпнеш с някой.

Твоето ЕКУ оригиналното с чип ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но като знам че има доста неща слагани допълнително (някои по-леки, повечето са по-тежки от оригиналните ,а някой неща изобщо ги е нямало) от там сигурно идва разлика .Само от дисковете имам сигурно 10 кг. отгоре.

 

Дай снимки да се порадваме на машината... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми то тази кола по принцип е измислена за писта. :) Но не пречи за кефа да се дръпнеш с някой.

Твоето ЕКУ оригиналното с чип ли е?

Англичанина каза че имало чип.Само че в какво се изразява чиповането не можах да разбера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 5 юни(неделя) ще се проведат останалите класове(C и стрийт) на летище Сливен.Ако има заинтересовани от събитието, да знаят.Живот и здраве аз ще съм там,може да се видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...