bonevsy Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 Единствен ли бях присъстващ от форума на летището в Сливен?Такова голямо събитие и да не се засечем с никой! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 Май 2011 Сподели Публикувано 25 Май 2011 Единствен ли бях присъстващ от форума на летището в Сливен?Такова голямо събитие и да не се засечем с никой! Проблема е, че информацията за тези събития вече не е централизирана и човек не може да следи всичко. Което ми дава идеята за направата на такъв сайт, където централизирано да се публикува инфо за автоспортните събития в България. Все пак, дръпна ли се с някой? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 25 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2011 Проблема е, че информацията за тези събития вече не е централизирана и човек не може да следи всичко. Което ми дава идеята за направата на такъв сайт, където централизирано да се публикува инфо за автоспортните събития в България. Все пак, дръпна ли се с някой?По принцип в tuning.bg винаги има инфо за тези събития.Сега заради дъжда в неделя големите класове ще се провеждат на друга дата която още не е уточнена.Аз участвах само за да си видя времнета защото досега не се бях засичал с тази уредба,която се води за най-точна в БГ.Дадах 13.5 сек. на 1,15 буст.Предполагам че с допълителни настройки ще мога да дам 13.2 - 13.3 сек.което за кола около 1500 кг е невероятно време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 Май 2011 Сподели Публикувано 25 Май 2011 Ми тон и половина не е некво ужасно много, Ево 9 и той е толкова. Поне по каталожни данни. На дино замервал ли си го? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 25 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2011 Ми тон и половина не е некво ужасно много, Ево 9 и той е толкова. Поне по каталожни данни. На дино замервал ли си го?Не съм го замервал тука.Като го вземах от Англия ,предишния собственик ми даде графиките от стендовете които той е правил.Качвал го е 3-4 пъти за да си го настройва.По принцип той си го е настройвал за писта,не за драг.Графиките показват 330 коня.Като говоря за килограми и аз ползвам каталожни данни.Не съм го качвал на кантар.Но като знам че има доста неща слагани допълнително (някои по-леки, повечето са по-тежки от оригиналните ,а някой неща изобщо ги е нямало) от там сигурно идва разлика .Само от дисковете имам сигурно 10 кг. отгоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 26 Май 2011 Сподели Публикувано 26 Май 2011 Не съм го замервал тука.Като го вземах от Англия ,предишния собственик ми даде графиките от стендовете които той е правил.Качвал го е 3-4 пъти за да си го настройва.По принцип той си го е настройвал за писта,не за драг.Графиките показват 330 коня.Като говоря за килограми и аз ползвам каталожни данни.Не съм го качвал на кантар.Но като знам че има доста неща слагани допълнително (някои по-леки, повечето са по-тежки от оригиналните ,а някой неща изобщо ги е нямало) от там сигурно идва разлика .Само от дисковете имам сигурно 10 кг. отгоре. Еми то тази кола по принцип е измислена за писта. Но не пречи за кефа да се дръпнеш с някой.Твоето ЕКУ оригиналното с чип ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 26 Май 2011 Сподели Публикувано 26 Май 2011 Но като знам че има доста неща слагани допълнително (някои по-леки, повечето са по-тежки от оригиналните ,а някой неща изобщо ги е нямало) от там сигурно идва разлика .Само от дисковете имам сигурно 10 кг. отгоре. Дай снимки да се порадваме на машината... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2011 Дай снимки да се порадваме на машината... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17568 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2011 Еми то тази кола по принцип е измислена за писта. Но не пречи за кефа да се дръпнеш с някой.Твоето ЕКУ оригиналното с чип ли е?Англичанина каза че имало чип.Само че в какво се изразява чиповането не можах да разбера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 31 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2011 На 5 юни(неделя) ще се проведат останалите класове(C и стрийт) на летище Сливен.Ако има заинтересовани от събитието, да знаят.Живот и здраве аз ще съм там,може да се видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.