Damasko Публикувано 27 април 2011 Сподели Публикувано 27 април 2011 (редакция) Здравейте. Имам Каризма ГДИ от 2 години.До скоро никакъв проблем с нея само смяна на консумативи и яко каране.Но от последните 20 000 км който навъртях колата почна да гори масло. На 9 000 км изгаря от максимума до мимимума и отделно и наливам 0.5 литра.Освен това колата сякаяш леко изгуби мощност.. няма го предишното ускорение. Като я форсирам отзад излизат черни кълба от дим... На какво може да се дължи това? Казаха ми че катализатора бил запушен но аз много не вярвам и затова исках да попитам за мнение. Колата е на 240 000 км реални от който 50 000 са в България. Благодаря предварително Редактирано 27 април 2011 от Damasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 април 2011 Сподели Публикувано 27 април 2011 (редакция) С какво масло е карана? Може маслото да не е хубаво. Ако не е чистен нагара, може това да е една от причините да не върви, отделно като гори масло значи нагара се трупа по-бързо. Това с кълбетата не е хубаво. Най-добре я закарай някой ден при Milen_z в Пловдив. Редактирано 27 април 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Damasko Публикувано 27 април 2011 Автор Сподели Публикувано 27 април 2011 Маслото с което е карана е Адинол 10в40... При Милен съм ходил веднъж за смяна на 1 помпа и съм много доволен и сега мислех пак да се обърна към него, но рекох да получа някаква насока преди да я закарам на сервиз, така че всякакви предложения са добре дошли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 април 2011 Сподели Публикувано 27 април 2011 Е да де, това е предложението - иди да я види, никой друг не слушай и на никой друг не давай да я пипа - това е най-добрият съвет, който някога ще получиш.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко и Галя Публикувано 28 април 2011 Сподели Публикувано 28 април 2011 Здравейте. Имам Каризма ГДИ от 2 години.До скоро никакъв проблем с нея само смяна на консумативи и яко каране.Но от последните 20 000 км който навъртях колата почна да гори масло. На 9 000 км изгаря от максимума до мимимума и отделно и наливам 0.5 литра.Освен това колата сякаяш леко изгуби мощност.. няма го предишното ускорение. Като я форсирам отзад излизат черни кълба от дим... На какво може да се дължи това? Казаха ми че катализатора бил запушен но аз много не вярвам и затова исках да попитам за мнение. Колата е на 240 000 км реални от който 50 000 са в България. Благодаря предварително Здравей,мисля че разхода на масло и черния дим не са пряко свързани.Разхода може да от вложки а черния дим от неправилно изгаряне.Кога си сменял свещи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Damasko Публикувано 28 април 2011 Автор Сподели Публикувано 28 април 2011 Здравей,мисля че разхода на масло и черния дим не са пряко свързани.Разхода може да от вложки а черния дим от неправилно изгаряне.Кога си сменял свещи? Досега нищо не съм сменял по колата само консумативи... Черния дим излиза само при форсиране като стигне около 5к оборота ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.