InsomniA_1 Публикувано 20 август 2006 Сподели Публикувано 20 август 2006 здравейте на всички налага ми се да замина за известно време извън страната и се чудех за това как най-добре да запазя колата си докато се върна.Бих искал да разбера има ли начин и какъв е той.Трябва ли да се припалва или да се кара да се демонтират гумите и др неща надявам се този вапрос да вълнува и други освен мен. :icon_hmm: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 21 август 2006 Сподели Публикувано 21 август 2006 Само е важно да припалва от време на време и това е. Аз не се сещам за друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 21 август 2006 Сподели Публикувано 21 август 2006 :mitsu-smiley: Най-добре е ако има някой, който да я раздвижва от време на време. По-хубаво от това няма. Много хора сме си патили от некарани автомобили - изстинали лагери, блокирали спирачни апарати и т.н. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 22 август 2006 Сподели Публикувано 22 август 2006 здравейте на всички налага ми се да замина за известно време извън страната и се чудех за това как най-добре да запазя колата си докато се върна.Бих искал да разбера има ли начин и какъв е той.Трябва ли да се припалва или да се кара да се демонтират гумите и др неща надявам се този вапрос да вълнува и други освен мен. :icon_hmm: :mitsu-smiley: Здравей, Знам една процедура приложима за дълго отсъствие,вярно, малко е стара, но ....1. Резервоара с гориво - пълен до горе.2. Развиват се свещите и във всеки цилиндър се сипва по 5 куб.см. двигателно масло.3. Превърта се няколко пъти коляновия вал за да се омаслят цилиндрите над сегментите. Става като се вдигне на крик и се върти едно от двигателните колела на висока предавка 3-4-та. Отдавна няма манивели :D 4. Завиват се свещите и аспуха отзад се запушва с омаслен парцал.5. Повдига се леко на крик всяко колело и се подлага под купето дървено трупче за да се освободят окачването и гумите.6. Сваля се акумулатора.7. Разбира се автомобила трябва да е добре измит и почистен, добре е да се пастира.На първо четене това си спомням.При разконсервиране се маха омасления парцал, развиват се свещите, върти се малкона стартер ако има масло непреминало през ключовете на сегментите в картера да го изхвърли, почистват се свещите и се завиват и .... газ. Поздрави!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
InsomniA_1 Публикувано 23 август 2006 Автор Сподели Публикувано 23 август 2006 :icon_clap: Браво това е доста интересно ще опитам този метод и на мен ми се вижда удачен дано послужи и на други нали за това е този форум все пак. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.