watt82 Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Здравей те.Предстой ми смяна на левия тампон над амортисьора, та въпроса ми е трябва ли да ги сменя и от двете страни, макар че от дясно си е здрав?Имат ли съвместимос с някоя друга кола /като волво v40,или рено например/Трябва ли ми стенд после?Ще съм благодарен ако някой качи снимка - да го видя предварително какво представлява.Аз пък после ще кача снимки как се сменя.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 19 март 2011 Автор Сподели Публикувано 19 март 2011 Номера е XMCLNDG4A1F021655 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 . От Волво може и да стават, но в никакъв случай няма да са по-евтини или по-качествени.Те пък от Мицубиши са самото качество за тези Спейсове ..Малко да ги полашкаш из дупките и започва тропането ..То всъщност тампона не е толкова виновен, колкото смотаните пластмасови втулки, които са сложили вместо лагер .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 (редакция) Те пък от Мицубиши са самото качество за тези Спейсове ..Малко да ги полашкаш из дупките и започва тропането ..То всъщност тампона не е толкова виновен, колкото смотаните пластмасови втулки, които са сложили вместо лагер ..Бай Марине казва се лагер втулка ие едно цяло .Има високо технологични пластмаси и може да се направи.Тампоните също може да се рециклират в Пловдив. Редактирано 19 март 2011 от габо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Бай Марине казва се лагер втулка ие едно цяло Да, така както си ги написал "ие" са едно цяло, но по принцип се пишат отделно ..:good:А относно лагера, ти може да си го кръстиш и лагер- главина- втулка ако искаш, но то си е тъпа пластмасова втулка и като се износи, стержена на амортисьора започва да яде чашката на пружината и деформира отвора във вид на четирилистна детелина ..Е те тогава, колкото и да рециклираш, нищо не става ..Истината я е казал Миро, нови тампони с лагер-лагер :D а не лагер- втулка и нови чашки на пружината, което ти решава проблема за близките десетина години .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 20 март 2011 Автор Сподели Публикувано 20 март 2011 Добре де като са толкова слаби дайте вариянт за нещо по добро което до се напасне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Истината я е казал Миро, нови тампони с лагер-лагер а не лагер- втулка и нови чашки на пружината, което ти решава проблема за близките десетина години .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoine Публикувано 5 април 2011 Сподели Публикувано 5 април 2011 Всъщност са два вида, едните са с тефлонова втулка, а другите са си с нормален лагер, който не се сменя отделно от тампона. Който иска може да си направи подмяната на единия тампон с другия вид, но първо е по-скъп и второ трябва да смени и подложката за пружината. Те и на Mitsubishi и на Volvo няма как да са по-качествени или по-некачествени защото са еднакви. Ако втулките се сменят навреме и не се пожредят челата на тампона и подложката не се разтракват чак толкова бързо. Същото решение се ползва и при колт, лансер, спейс вагон, аутлендър - според мен си е до обслужване и подръжка, а не до лошо техническо решение.кьде може да се намери втория вид и на каква цена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 9 април 2011 Автор Сподели Публикувано 9 април 2011 Колеги дайте по евтин вариянт за тези части - тампона, лагера и подложката 130лв за едната страна в Ротола /Макферсон/.Ужас 2 страни 260 и 60лв трудмалеееееееее Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 април 2011 Сподели Публикувано 9 април 2011 Колеги дайте по евтин вариянт за тези части - тампона, лагера и подложката 130лв за едната страна в Ротола /Макферсон/.Ужас 2 страни 260 и 60лв трудмалеееееееееИ това не е всичко .. Ако си решил да слагаш от тампоните с лагера, а не с втулката, като ти разглобят всичко, ще се сетят, че и амортисьора не става за този вид тампони ..:D Е те тогава ще ти се завие свят, напълно .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 9 април 2011 Сподели Публикувано 9 април 2011 Нещо като това да бяха сложили,нямаше да има проблеми http://www.schaeffler.bg/content.schaeffler.bg/bg/ina_fag_products/productinformation/rotativ_products/axial_needle_roller/axialneedleroller.jsp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 11 април 2011 Автор Сподели Публикувано 11 април 2011 (редакция) Колеги искам да изкажа специални благодарности на колегата Kentavar от София за насоките и най-вече за заместителя на тъпия,недоизмислен пластмасов лагер, сега както казва той нещата станаха вечни.Незнам как се качват снимки иначе бих качил цялата смяна на амортисьори и лагера в детайли. Редактирано 11 април 2011 от watt82 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.