Rangel Simov Публикувано 15 март 2011 Сподели Публикувано 15 март 2011 (редакция) Аз отново ще ги похваля и се надявам винаги така добре да се разбираме с тях.В Неделя се прибрах в София и точно да си закарам колата в гаража, светна лампата за проверка или така наречената CHECK ENGINE май така беше , викам сега пък какво му стана, а преди това бях ходил със същия проблем до Ратола и момчетата я провериха, нямаше проблем освен че DPF филтъра показваше, че не е наред, но странно защо преди да светне чека, не ми светна знака че е запушен филтъра, момчетата не ми взеха пари и лампичката спря да свети, до Неделя. Вчера се обадих на Чавдвар /дано не сбъркам имената/, който ми каза направо да я карам. Имах оплакване, че леко тресе при спиране от висока скорост, вдигнаха да видят и това и откриха, че имам разбит шарнир, който да знаете върви с носача;))), дисковете и накладките ми бяха ок. Смениха шарнира гаранционно и трябваше да изчистят филтъра /което е около 60лв/, оставих колата след като разбрах какво ще правят и си дойдох на работа, вечерта Владо /отново дано не бъркам/ ми се обади и ми каза, че са изчистили филтъра, както и са сменили шарнира, само че явно датчика за този DPF не е в час, защото праща някви луди стойности и решихме колата да остане до днес при тях, хем да я покарат да видят след смяната на шарнира дали тресе и да са сигурни за датчика. Днес сутринта ми звънна Владо и ми каза, че мога да си я взема и тук идва коректната им постъпка, попитах го колко им дължа, като визирах филтъра и тук идва изненадата, НИЩО, което е и нормалното, защото след почистването чека е продължил да свети, но не и нормално за нашите сервизи, защото аз като си взех колата ЧЕКА не светеше и спокойно можеше да ми кажат да си платя регенерирането, но НЕ, нищо не платих, поръчали са ми датчика и сега само го чакаме да дойде, за да го сменят гаранционно. ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ за коректното отношение, към всички в РАТОЛА СОФИЯ, както и специални към двамата приемчици Чавдар и Владо. Бях се подготвил да плащам за шлайфане на дискове, за накладки, за регенериране на филтър, но те нищо не ми взеха. Ако всичките сервизи работеха така, мисля че по нашите форуми щеше да има много по-малко оплаквания. И не на последно място , благодарности и на колежката им, която не знам на каква длъжност е там най на челна позиция, която прави мн хубаво кафе и посреща хората с усмивка . Браво, дано и за напред нещата продължат в тази добра посока. /извинявам се ако съм объркал нещо :)/ Редактирано 15 март 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 15 март 2011 Сподели Публикувано 15 март 2011 Златни ти уста Рангеле! Все такива работи да четем тук! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 март 2011 Автор Сподели Публикувано 23 март 2011 Датчика вече е сменен . Да се похваля купих си и нови чистачки от тях Magneti Marelli, доста добри изглеждат, комплекта за Лансъра излиза 68лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Датчика вече е сменен . Да се похваля купих си и нови чистачки от тях Magneti Marelli, доста добри изглеждат, комплекта за Лансъра излиза 68лв. аз мога ли да я карам там при положение че гаранцията е в БС? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Ако беше потърсил малко щеше да знаеш. Да може да си правиш колата там. Ратола е оторизиран гаранционнен севиз на Митсубиши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 (редакция) Ако беше потърсил малко щеше да знаеш. Да може да си правиш колата там. Ратола е оторизиран гаранционнен севиз на Митсубиши какво да търся? във всички документи пише бс за гаранционно обслужване във всички сайтове ротола е представител на рекстън има само една табела с надпис митсубисши сервиз Редактирано 23 март 2011 от asen1972 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 какво да търся? във всички документи пише бс за гаранционно обслужване във всички сайтове ротола е представител на рекстън има само една табела с надпис митсубисши сервиз Имах в предвид да потърсиш тук във форума! Има поне 20-30 мнения по този въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.