ASRacing Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 (редакция) Здравейте, имам питане относно Еклипс 2г, който има проблем с управлението на дюзите - има захранване, но няма импулси.Този Еклипс го купих с разглобен ангренаж и като го сглобих се оказа, че не управлява бобините. След като замерих датчиците се оказа, че датчика за положение на коляновия вал не работи (започна се едно звънене насам-натам и се оказа, че хората не познават парите. Един колега от форума ми даде цена 80лв. а един нещастник от Монтана, който има обяви в мобиле поиска 150лв. при условие, че нов оригинален струва 80 долара, та в крайна сметка си взех нов за 120лв.) След като го смених, бобините заработиха, а дюзите не се управляват. Някой наясно ли е какво изключва имобилайзера, тока към бобините или към дюзите?Ще съм благодарен ако някой даде компетентна информация.Моля хората, които не са наясно и искат да трупат постове да не се включват в темата.Благодаря предварително. Редактирано 1 март 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 Здравейте, имам питане относно Еклипс 2г, който има проблем с управлението на дюзите - има захранване, но няма импулси.Този Еклипс го купих с разглобен ангренаж и като го сглобих се оказа, че не управлява бобините. След като замерих датчиците се оказа, че датчика за положение на коляновия вал не работи (започна се едно звънене насам-натам и се оказа, че хората не познават парите. Един колега от форума ми даде цена 80лв. а един нещастник от Монтана, който има обяви в мобиле поиска 150лв. при условие, че нов оригинален струва 80 долара, та в крайна сметка си взех нов за 120лв.) След като го смених, бобините заработиха, а дюзите не се управляват. Някой наясно ли е какво изключва имобилайзера, тока към бобините или към дюзите?Ще съм благодарен ако някой даде компетентна информация.Моля хората, които не са наясно и искат да трупат постове да не се включват в темата.Благодаря предварително.Мисля ,че твоята кола няма имобилайзер ,но все пак сподели годината, или поне дали ключа е по дебел от нормалното.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASRacing Публикувано 1 март 2011 Автор Сподели Публикувано 1 март 2011 Има имобилайзер.Произжедена е 96 накрая за немския пазар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 Има имобилайзер.Произжедена е 96 накрая за немския пазар.Ако е така, значи пшроблема ти е в имобилайзера, защото той спира управлението на инжекторите по маса ,т.е. от ЕКУ-то не идва управляваща маса........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASRacing Публикувано 2 март 2011 Автор Сподели Публикувано 2 март 2011 Какво е решението на проблема,байпас на имобилайзера?Между другото имам 2 ключа.Възможно ли е МUT да ми реши проблема, преди да се вземат по-крайни мерки :mad: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 (редакция) Какво е решението на проблема,байпас на имобилайзера?Между другото имам 2 ключа.Възможно ли е МUT да ми реши проблема, преди да се вземат по-крайни мерки :mad: ?1. трябва да се види дали имобилайзера ти е проблема , това става с МУТ-а........но най добре е първо да пробваш с друг ключ и тогава ако не стане да се пробва с МУТ-а,имал съм случаи, в които ключа просто си забравя кода и трябва да се препрограмира отново ........Байпас на имобилайзера няма как да направиш ,освен да смениш половината чипове по ЕКУ-то, което е много скъпо, по добре си вземи друго ЕКУ и имобилайзер с ключовете и четеца и патртоните , по евтино ще ти излезе........пробвал съм го на едно ЕВО 8,но там ЕКУ-то е друго ,много по скъпо от нашите .......в крайна сметка стана ,но нещо прецаках софта ли , хардуера ли ,не знам, но не вървеше като хората вече.........за това поръчахме едно ЕКУ МОСЕД............. :icon_thumbup: Редактирано 2 март 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASRacing Публикувано 30 март 2011 Автор Сподели Публикувано 30 март 2011 Днес ходих в Ратола в Пловдив и не можаха да ми помогнат,колата стоя няколко часа при тях и се оказа,че няма комуникация между транспондера и ЕКУ-то.Посъветваха ме да си намеря ЕКУ,транспондер и ключове.Сега я оставих на Милен да погледне дали може да открие проблема и засега ще се занимавам по другата кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
car paint Публикувано 30 март 2011 Сподели Публикувано 30 март 2011 между другото все едно разказваш моята история са дето не е с мицубиши а с един кош :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASRacing Публикувано 1 април 2011 Автор Сподели Публикувано 1 април 2011 Да се похваля,че днес си взех колата от Милен работеща,за което му благодаря, и сега мога да пристъпя към следващата стъпка "алтернативно гориво" :good: (газов инжекцион КМЕ Диего3 или БСМ Бардолини-Кар газ, работя и с двете марки но везните май ще наклонят в полза на полските ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.