DimitarD Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 От както стана студено и започна да се чува чукане от клапаните.Карам Спейс стар 1,3 бензин 2001г. Маслото е Мицубиши 10W40 и е на около 1500км. Знам че е нормално да се чуват в студено време защото имах Ауди и с него също беше така, но имам странни наблюдения. Паля при 10 градуса, изчаквам 2 минутки и тръгвам бавно. След 500 метра започват да тракат и след 2км спират. Защо не започват още в началото, някой може ли да ми обясни? Днес запалих при -1 и пак тракаха но още с паленето, 1 минута не спряха и изгасих двигателя. Запалих веднага и нямаше шум. Какви са тези неща и нормално ли е всичко? Имам и друг въпрос. Чувям че ако се скъса ангренажен ремък ще набие клапани. Нали са хидравлични защо ще ги набие, при Ауди не е така. Нали целта на тези клапани е да предпазят повредата точно от такова нещо или аз греша. Моля дайте мнения и споделете опит. Смятам че ще е от полза за всички. Благодаря Ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 Колега ето линк към една подебна тема ТУК А иначе не чакаи да ти се скъса ангренажа а го подмени докато е време . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 3 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2010 Той е сменен и е на 7 000 км. Мислех си че е от маслото макар че и то беше 10W40, но го смених и него на 7 000 км. и нямаше много голяма разлика. тази сутрин запалих при 0 градуса но клапан не чух да трака. Прави ми впечатление и че като е студена сутрин държи почти 1800 оборота. Това нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andro Публикувано 26 април 2011 Сподели Публикувано 26 април 2011 Той е сменен и е на 7 000 км. Мислех си че е от маслото макар че и то беше 10W40, но го смених и него на 7 000 км. и нямаше много голяма разлика. тази сутрин запалих при 0 градуса но клапан не чух да трака. Прави ми впечатление и че като е студена сутрин държи почти 1800 оборота. Това нормално ли е? Kолега и моето се държи по същия начин мисля, че е карано с гадно масло и са поспекли повдигачите. Другия път при смяна на масло ще промия мотора с добавка и ще сипя Total.. сега съм с някакво немско Аddinol 10W40. За оборотите и при мен са около 2000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.