Amida Публикувано 31 октомври 2010 Сподели Публикувано 31 октомври 2010 (редакция) Здравейте колеги, знам, че е писано много по тази тема и именно поради това доста се обърках, затова ви моля за съвет.Колата е Mitsubishi Galant 2.0 GLS TD 1995, над 200 000 км пробег.Наближава време за смяна на масло и искам да сложа на колицата нещо добро. Последните 10 месеца е карана с 15w40, минерално и не гори грам. Но като отворя капачката се вижда чернилка навсякъде (нагар или утайка, срещнах различни трактовки). Четох някъде че в такъв случай се прави промивка, другаде четох че това е било преди, а сега маслата имали миещи свойства и нямало нужда. Също така се колебая минерално или синтетика, по упътване препоръчителното масло е 15w40 за до -15 градуса или 10w40 за над -20. Дали с преминаването от минерално на синтетично или чрез използване на добавка за промиване няма да си вкарам автогол. Мисля да извърша обслужването в Ратола в Пловдив, но видях, че маслото там е с вискозитет 10w40.Моля ако някой има опит с подобен двигател да сподели и благодаря предварително. Редактирано 31 октомври 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hammyv Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Здрасти, колега аз карам с AMSOIL и съм много доволен, дори и 15W40 им е пълна синтетика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Колега, аз първия път карах с Castrol 10w40, 10 000 км нямах никакви ядове. Сега сипах някакво руско.. но немога да ти кажа името му, отново 10w40 и за сега не съм забелязал проблеми. Имам навъртяни 243 000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 2 ноември 2010 Сподели Публикувано 2 ноември 2010 С дизел съм, караме с Valvoline MaxLife 15W-40, дават го за автомобили над 100 000км. Доволни сме, доливано е веднъж към 100-200гр. Вече сме на 10хил км. и е време за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Amida Публикувано 6 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2010 Благодаря на всички за споделеното мнение! Днес приключих с колебанията - извърших смяната в Ратола, Пловдив, филтър Мицубиши и масло Diamond Protection 10w40, синтетика. Реших да си спестя промивката да не стане беля. Колата се държи добре (може би малко по-тиха и ускорява с една идея по-плавно, но вероятно си въобразявам), след 2000 - 3000 км ще се разбере дали всичко е наред. Btw, за пръв път ходя там и съм доволен от отношението и обслужването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 6 ноември 2010 Сподели Публикувано 6 ноември 2010 Благодаря на всички за споделеното мнение! Днес приключих с колебанията - извърших смяната в Ратола, Пловдив, филтър Мицубиши и масло Diamond Protection 10w40, синтетика. Реших да си спестя промивката да не стане беля. Колата се държи добре (може би малко по-тиха и ускорява с една идея по-плавно, но вероятно си въобразявам), след 2000 - 3000 км ще се разбере дали всичко е наред. Btw, за пръв път ходя там и съм доволен от отношението и обслужването. Колега, нормално е да ти ускорява различно.. от нафтата е. Продават ни всякакви боклуци и кога на каквото попаднеш :icon_crying: И при мен колата се държи различно от време на време :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.