Премини към съдържание

Amida

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

За Amida

  • Рожден ден 07/23/1982

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.0 GLS TD '95; Space Star FAMILY 1.9 DID '03

Amida's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Евентуално полезна информация за пловдивчани (а може би не само), с подобен проблем. След малко обикаляне и събиране на информация намерих човека, препоръчан от няколко независими източника. Казва се Радо, сервизът му е на Карловско шосе след зелената метанстанция, по локалното първата отбивка в дясно. То е портал с охрана, веднага след една закусвалня от там ще ви упътят. Занимава се само с рейки, цена на ремонта 90 - 150 лева, ако му се занесе свалена. Доколкото разбрах може и там да се свали, но имаше много коли, пък аз исках да стане по-бързо. Цената на свалянето и монтирането зависи вече от сервиза, който ще изберете, както и евентуални допълнителни части, ако се наложи - на мен ми смениха и двата маншона + маслото естествено. Общо ми струваше 260 лв. Това е предварителна информация, дано рейката да издържи повече, но човекът дава 1 година гаранция. Дано не се налага на някой, но все пак се надявам да е полезно.
  2. Здравейте колеги, моля за съвет. Автомобилът е купен преди няма и месец. Вчера сутринта започна едно стържене при навиване на волана. В най-близкия сервиз констатираха, че хидравличното масло е напълно изтекло през левия маншон на рейката, който е спукан, беше избило масло и през капачката на казанчето. Човекът, който я гледаше каза, че рейката отгоре е суха, каквото и да значи това, но имал много коли и не може да я вземе, което ме навежда на мисълта, че ремонта е калпав. Бях се притеснил, че е помпата, но като долях масло да се прибера си вървеше като пушка, без шумове и проблеми при завиване. То обаче изтече на паркинга...Сблъсквал ли се е някой с подобна ситуация. Моля за мнение - дали да я закарам в Ратола или има места в Пловдив, където ще я ремонтират читаво (има и някои други неща смяна, като накладки и т.н. и мисля да направя всичко наведнъж) и евентуално сумата, която трябва да приготвя за подобен ремонт. Благодаря предварително, Стефан
  3. Amida

    Глава за Галант '95 2.0 TD

    Както виждам отзиви няма много много, та искам да добавя, че и двигател да изпадне може да се преговаря
  4. Здравейте колеги, търся си читава глава втора ръка за Галанта - 1995 2.0 TD (порових в нета, но за сега не попадам на нищо), а нямам особено време да обикалям (то без кола става още по-сложно. Та ако някой има инфо за някоя морга (в региона около Пловдив) или собственик на блъснат Галант, който разпродава на части, ще съм задължен ако сподели!
  5. Здравейте колеги, имам много неприятен проблем, моля за съвет. Автомобила е Галант '95 2.0 TD. Незнам дали има връзка, но няколко часа преди да се появи проблема един смотаняк на бензиностнацията ми наля около литър бензин (на около 20 л нафта) преди да го усетя. Та няколко часа по-късно на извънградски път, колата рязко вдигна температура и спря. Вдигнах капака, пушилка яко и радиатора празен, съдържанието на разширителното казанче ври. Изчаках да изстине, долях с вода, запалих, след 200 метра същата ситуация. Дръпнахме колата до вкъщи, оставих я една нощ да изстива, на сутринта разширителното казанче беше празно, долях, запалих и веднага взе да пуши, чудя се каква е тази пара от студен двигател, наврях си носа - то изгорели газове. Та молбата ми е някой имал ли е подобна ситуация, да сподели много ли е сериозно положението (спукана глава? изгоряла гарнитура на двигател?) и колко ще ми струва удоволствието отново да я подкарам. Благодаря предварително.
  6. Порових доста за да си намеря :mitsu-smiley: на тапетче, но нищо ценно не изскочи. Затова си направих сам и го споделям. Дано се изкефите. :rulez: линк
  7. Amida

    Масло за 2.0 TD

    Благодаря на всички за споделеното мнение! Днес приключих с колебанията - извърших смяната в Ратола, Пловдив, филтър Мицубиши и масло Diamond Protection 10w40, синтетика. Реших да си спестя промивката да не стане беля. Колата се държи добре (може би малко по-тиха и ускорява с една идея по-плавно, но вероятно си въобразявам), след 2000 - 3000 км ще се разбере дали всичко е наред. Btw, за пръв път ходя там и съм доволен от отношението и обслужването.
  8. Amida

    Масло за 2.0 TD

    Здравейте колеги, знам, че е писано много по тази тема и именно поради това доста се обърках, затова ви моля за съвет. Колата е Mitsubishi Galant 2.0 GLS TD 1995, над 200 000 км пробег. Наближава време за смяна на масло и искам да сложа на колицата нещо добро. Последните 10 месеца е карана с 15w40, минерално и не гори грам. Но като отворя капачката се вижда чернилка навсякъде (нагар или утайка, срещнах различни трактовки). Четох някъде че в такъв случай се прави промивка, другаде четох че това е било преди, а сега маслата имали миещи свойства и нямало нужда. Също така се колебая минерално или синтетика, по упътване препоръчителното масло е 15w40 за до -15 градуса или 10w40 за над -20. Дали с преминаването от минерално на синтетично или чрез използване на добавка за промиване няма да си вкарам автогол. Мисля да извърша обслужването в Ратола в Пловдив, но видях, че маслото там е с вискозитет 10w40. Моля ако някой има опит с подобен двигател да сподели и благодаря предварително.
  9. Amida

    Galant `95 2.0 gls td

    Много благодаря за бързия и изчерпателен отговор. Мисля, че ситуацията е точно такава. Наистина е пропуск от моя страна липсата на снимка, за което се извинявам. :good:
  10. Amida

    Galant `95 2.0 gls td

    Здравейте колеги, предполагам че въпросът ми ще прозвучи много невежо, но не разбирам нищо от двигатели, само карам. От двигателя към радиатора имам една гумена оребрена тръба, която предполагам е за въздух. Там , където се свързва с металната част, влизаща към радиатора е избило нещо черно, но не е масло, защото не остава, след като го размажа по пръстите. Предполагам, че са сажди и моля някой ако може да ми разясни как са се събрали и безопасно ли е да се измие. Надявам се да не се смеете много и благодаря предварително за отговора
  11. Здравейте колеги! от вчера се присъединявам към клуба с тази не особено нова, но ценна придобивка. Първоначално марката Мицубиши изобщо не беше в списъка с търсенето ми, но когато видях автомобила вече знаех, че това ще е :mitsu-smiley: . Вчера го обслужиха, работи като швейцарски часовник, дано да е така от тук нататък. Моля ви ако има нещо специфично, което собственика на този модел трябва да знае, да споделите мнение, въпреки че прегледах из форума и освен че двигателят е много добър друго нещо особено не прочетох :icon_clap: . Весели празници на всички!
×
×
  • Създаване...