Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с педала на газта


valmark

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

От извесно време имам много неприятен проблем. Каризмата ми е 1,8 бензин, автоматик. Когато реша да изпреварвам или да сваля на по-ниска предавка автоматика и натисна рязко педала на газта до долу за да опре в копчето за превключване, предавката се сваля на по ниска, но в този момент колата се форсира на макс и педала на газта потъва и не може да се върне. Доста е неприятно при изпреварвания и завои защото тръгне ли да набира така рязко трудно се спира. Като спра и отворя капака трябва ръчно да върна механизма към който всъщност е вързано жилото на газта защото той е блокирал в позиция почти пълна газ.

Мислех, че е нещо жилото и ходих да ми го видят и уж го регулираха (самото жило), но онзи ден като пътувах пак същия проблем.

Възможно ли е когато колата загрее малко този механизъм дето е за подаване на газ да блокира по някаква причина, защото друго не виждам какво може да е като проблем ? Някой с подобен проблем и решение ?

 

Имам и още едно проблемче с Каризмата. Сутрин когато се кача и запаля колата пали малко трудно, но всъщност самия проблем идва след като запали - колата работи с нормални обороти, но няма мощност. Като подам газ се усеща все едно се дави колата. Това е на студен двигател и го прави всеки път и сутрин и през деня ако не е работил двигателя за няколко часа. Ако реша да тръгна веднага лед като съм запалил примерно след минутка две, колата не върви... даваш газ тя затъва... няма мощност, но пък като запаля и поработи 6, 7, минути и тогава тръгна всичко е наред - има си мощност , не затъва.... Аз съм с газова уредба и пробвах като запаля и ми затъва на бензин, превключвам на газ и там пак така прави докато е студена, после се отпушва.

 

Ходих в Друмник Сервиз, защото ми е на 50 метра от нас да направят диагностика, една сутрин докато е студена. Там 1 час се диагностицираха :) и накрая казаха, че проблема идвал от ламбда сонда и трябва да се смени???? Някой имал ли е подобен проблем и дали смяната на ламбда сондата е решението?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно никой не е имал подобен проблем след като няма отговор от никой.

 

Каризмите автоматик сигурно се броят на пръсти във форума. Изчакай малко за отговор или питай директно някой на ЛС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмите автоматик сигурно се броят на пръсти във форума. Изчакай малко за отговор или питай директно някой на ЛС.

 

Да, но предполгам, че проблема не е от самия автоматик, а от газ-та и самия механизам който подава газ. Поне така си мисля аз.. следователно би могло да го има при всички и при автоматиците и при другите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По втория въпрос - мисля, че проблемът идва от запушени дюзи.

 

Ами и аз мисля, че проблема не е в Ламбда сондата, защото тя би трябвало да играе роля на бензин, но не и на гас??? или се бъркам?

А за дюзите как мога да реша проблема със запушването? Някоя от тези добавки за бензин или ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

От извесно време имам много неприятен проблем. Каризмата ми е 1,8 бензин, автоматик. Когато реша да изпреварвам или да сваля на по-ниска предавка автоматика и натисна рязко педала на газта до долу за да опре в копчето за превключване, предавката се сваля на по ниска, но в този момент колата се форсира на макс и педала на газта потъва и не може да се върне. Доста е неприятно при изпреварвания и завои защото тръгне ли да набира така рязко трудно се спира. Като спра и отворя капака трябва ръчно да върна механизма към който всъщност е вързано жилото на газта защото той е блокирал в позиция почти пълна газ.

Мислех, че е нещо жилото и ходих да ми го видят и уж го регулираха (самото жило), но онзи ден като пътувах пак същия проблем.

Възможно ли е когато колата загрее малко този механизъм дето е за подаване на газ да блокира по някаква причина, защото друго не виждам какво може да е като проблем ? Някой с подобен проблем и решение ?

 

Имам и още едно проблемче с Каризмата. Сутрин когато се кача и запаля колата пали малко трудно, но всъщност самия проблем идва след като запали - колата работи с нормални обороти, но няма мощност. Като подам газ се усеща все едно се дави колата. Това е на студен двигател и го прави всеки път и сутрин и през деня ако не е работил двигателя за няколко часа. Ако реша да тръгна веднага лед като съм запалил примерно след минутка две, колата не върви... даваш газ тя затъва... няма мощност, но пък като запаля и поработи 6, 7, минути и тогава тръгна всичко е наред - има си мощност , не затъва.... Аз съм с газова уредба и пробвах като запаля и ми затъва на бензин, превключвам на газ и там пак така прави докато е студена, после се отпушва.

 

Ходих в Друмник Сервиз, защото ми е на 50 метра от нас да направят диагностика, една сутрин докато е студена. Там 1 час се диагностицираха :) и накрая казаха, че проблема идвал от ламбда сонда и трябва да се смени???? Някой имал ли е подобен проблем и дали смяната на ламбда сондата е решението?

По 1 въпрос - проблема е в дросела ,а не в жилото ...........

По 2 въпрос - проблема е най вероятно в запушените дюзи,но съм имал случаи и от прецакан МАФ да го прави ...........

Ламбда сондата ти не играе в твоя случай..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...