valmark Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 (редакция) Здравейте колеги,От извесно време имам много неприятен проблем. Каризмата ми е 1,8 бензин, автоматик. Когато реша да изпреварвам или да сваля на по-ниска предавка автоматика и натисна рязко педала на газта до долу за да опре в копчето за превключване, предавката се сваля на по ниска, но в този момент колата се форсира на макс и педала на газта потъва и не може да се върне. Доста е неприятно при изпреварвания и завои защото тръгне ли да набира така рязко трудно се спира. Като спра и отворя капака трябва ръчно да върна механизма към който всъщност е вързано жилото на газта защото той е блокирал в позиция почти пълна газ.Мислех, че е нещо жилото и ходих да ми го видят и уж го регулираха (самото жило), но онзи ден като пътувах пак същия проблем.Възможно ли е когато колата загрее малко този механизъм дето е за подаване на газ да блокира по някаква причина, защото друго не виждам какво може да е като проблем ? Някой с подобен проблем и решение ? Имам и още едно проблемче с Каризмата. Сутрин когато се кача и запаля колата пали малко трудно, но всъщност самия проблем идва след като запали - колата работи с нормални обороти, но няма мощност. Като подам газ се усеща все едно се дави колата. Това е на студен двигател и го прави всеки път и сутрин и през деня ако не е работил двигателя за няколко часа. Ако реша да тръгна веднага лед като съм запалил примерно след минутка две, колата не върви... даваш газ тя затъва... няма мощност, но пък като запаля и поработи 6, 7, минути и тогава тръгна всичко е наред - има си мощност , не затъва.... Аз съм с газова уредба и пробвах като запаля и ми затъва на бензин, превключвам на газ и там пак така прави докато е студена, после се отпушва. Ходих в Друмник Сервиз, защото ми е на 50 метра от нас да направят диагностика, една сутрин докато е студена. Там 1 час се диагностицираха и накрая казаха, че проблема идвал от ламбда сонда и трябва да се смени???? Някой имал ли е подобен проблем и дали смяната на ламбда сондата е решението? Редактирано 13 октомври 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valmark Публикувано 14 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2010 Явно никой не е имал подобен проблем след като няма отговор от никой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neno_dim Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 Явно никой не е имал подобен проблем след като няма отговор от никой. Каризмите автоматик сигурно се броят на пръсти във форума. Изчакай малко за отговор или питай директно някой на ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valmark Публикувано 14 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2010 Каризмите автоматик сигурно се броят на пръсти във форума. Изчакай малко за отговор или питай директно някой на ЛС. Да, но предполгам, че проблема не е от самия автоматик, а от газ-та и самия механизам който подава газ. Поне така си мисля аз.. следователно би могло да го има при всички и при автоматиците и при другите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 По втория въпрос - мисля, че проблемът идва от запушени дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valmark Публикувано 14 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2010 По втория въпрос - мисля, че проблемът идва от запушени дюзи. Ами и аз мисля, че проблема не е в Ламбда сондата, защото тя би трябвало да играе роля на бензин, но не и на гас??? или се бъркам?А за дюзите как мога да реша проблема със запушването? Някоя от тези добавки за бензин или ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 Здравейте колеги,От извесно време имам много неприятен проблем. Каризмата ми е 1,8 бензин, автоматик. Когато реша да изпреварвам или да сваля на по-ниска предавка автоматика и натисна рязко педала на газта до долу за да опре в копчето за превключване, предавката се сваля на по ниска, но в този момент колата се форсира на макс и педала на газта потъва и не може да се върне. Доста е неприятно при изпреварвания и завои защото тръгне ли да набира така рязко трудно се спира. Като спра и отворя капака трябва ръчно да върна механизма към който всъщност е вързано жилото на газта защото той е блокирал в позиция почти пълна газ.Мислех, че е нещо жилото и ходих да ми го видят и уж го регулираха (самото жило), но онзи ден като пътувах пак същия проблем.Възможно ли е когато колата загрее малко този механизъм дето е за подаване на газ да блокира по някаква причина, защото друго не виждам какво може да е като проблем ? Някой с подобен проблем и решение ? Имам и още едно проблемче с Каризмата. Сутрин когато се кача и запаля колата пали малко трудно, но всъщност самия проблем идва след като запали - колата работи с нормални обороти, но няма мощност. Като подам газ се усеща все едно се дави колата. Това е на студен двигател и го прави всеки път и сутрин и през деня ако не е работил двигателя за няколко часа. Ако реша да тръгна веднага лед като съм запалил примерно след минутка две, колата не върви... даваш газ тя затъва... няма мощност, но пък като запаля и поработи 6, 7, минути и тогава тръгна всичко е наред - има си мощност , не затъва.... Аз съм с газова уредба и пробвах като запаля и ми затъва на бензин, превключвам на газ и там пак така прави докато е студена, после се отпушва. Ходих в Друмник Сервиз, защото ми е на 50 метра от нас да направят диагностика, една сутрин докато е студена. Там 1 час се диагностицираха и накрая казаха, че проблема идвал от ламбда сонда и трябва да се смени???? Някой имал ли е подобен проблем и дали смяната на ламбда сондата е решението?По 1 въпрос - проблема е в дросела ,а не в жилото ...........По 2 въпрос - проблема е най вероятно в запушените дюзи,но съм имал случаи и от прецакан МАФ да го прави ...........Ламбда сондата ти не играе в твоя случай.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.