lubka Публикувано 7 октомври 2010 Сподели Публикувано 7 октомври 2010 Паджеро пинин къса база със супер селект дали знае някой как се разпределят процентно предно задно при всичките степени на превключване?!Благодаря колегиПоздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roady Публикувано 7 октомври 2010 Сподели Публикувано 7 октомври 2010 Паджеро пинин къса база със супер селект дали знае някой как се разпределят процентно предно задно при всичките степени на превключване?!Благодаря колегиПоздрави! При всички предавки разпределението е 50 на 50. Поне така рзбирам от документацията на джипа, но ако някой има друга информация, нека ме поправи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2010 Сподели Публикувано 7 октомври 2010 При всички предавки разпределението е 50 на 50. Поне така рзбирам от документацията на джипа, но ако някой има друга информация, нека ме поправи Точно си разбрал............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conqueror Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 Аз съм останал с впечатлението, че при Super Select, когато не е блокиран централният диференциал, разпределението е 33/67% в полза на задния мост. Mitsubishi е първата Японска фирма,използваща изключващ се пълен привод с централен диференциал.Тази система съчетава в себе си възможността и да се движи с постоянен пълен привод,и да се изключва за намаляване разхода на гориво и износване на трансмисията.В режим 2Н задвижващи са само задните колела.В режим 4Н се включва постоянния привод в раздатката,като заедно с това сработва АDD -муфата в предния мост,и автоматичната виско-муфа на междинния диференциал.Така междинния диференциал се превръща в самоблокираш,като при максимално зацепване на муфата предавания момент към преден/заден мост е 33/67%.В режим 4HLc се включва постоянен привод и твърдо се блокира междинния диференциал,предаван момент-50/50%.В режим 4LLc заедно с твърдата блокировка се включва и понижаваща предавка в раздатката. Източник: http://www.offroad-bulgaria.com Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Аз съм останал с впечатлението, че при Super Select, когато не е блокиран централният диференциал, разпределението е 33/67% в полза на задния мост. Източник: http://www.offroad-bulgaria.comДа, прав си........не видях че колегата е писал 50/50 а не 33/67.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 15 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2010 (редакция) И аз малко се изненадах, като прочетох че е 50/50 нещо доста върти задница..., но като гледам тук по-голямото усилие е на предния мост и въпреки това като подам повече газ и върти задница яко..., обяснявам си факта с това, че отзад е много по лек. Редактирано 15 октомври 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.