Премини към съдържание

Питане за Пинин...


Препоръчано мнение

Паджеро пинин къса база със супер селект дали знае някой как се разпределят процентно предно задно при всичките степени на превключване?!

Благодаря колеги

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паджеро пинин къса база със супер селект дали знае някой как се разпределят процентно предно задно при всичките степени на превключване?!

Благодаря колеги

Поздрави!

 

При всички предавки разпределението е 50 на 50. Поне така рзбирам от документацията на джипа, но ако някой има друга информация, нека ме поправи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При всички предавки разпределението е 50 на 50. Поне така рзбирам от документацията на джипа, но ако някой има друга информация, нека ме поправи :)

Точно си разбрал............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм останал с впечатлението, че при Super Select, когато не е блокиран централният диференциал, разпределението е 33/67% в полза на задния мост.

 

Mitsubishi е първата Японска фирма,използваща изключващ се пълен привод с централен диференциал.Тази система съчетава в себе си възможността и да се движи с постоянен пълен привод,и да се изключва за намаляване разхода на гориво и износване на трансмисията.

В режим 2Н задвижващи са само задните колела.

В режим 4Н се включва постоянния привод в раздатката,като заедно с това сработва АDD -муфата в предния мост,и автоматичната виско-муфа на междинния диференциал.Така междинния диференциал се превръща в самоблокираш,като при максимално зацепване на муфата предавания момент към преден/заден мост е 33/67%.

В режим 4HLc се включва постоянен привод и твърдо се блокира междинния диференциал,предаван момент-50/50%.

В режим 4LLc заедно с твърдата блокировка се включва и понижаваща предавка в раздатката.

 

Източник: http://www.offroad-bulgaria.com

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм останал с впечатлението, че при Super Select, когато не е блокиран централният диференциал, разпределението е 33/67% в полза на задния мост.

 

 

 

Източник: http://www.offroad-bulgaria.com

Да, прав си........не видях че колегата е писал 50/50 а не 33/67..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз малко се изненадах, като прочетох че е 50/50 нещо доста върти задница..., но като гледам тук по-голямото усилие е на предния мост и въпреки това като подам повече газ и върти задница яко..., обяснявам си факта с това, че отзад е много по лек.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...