Премини към съдържание

Roady

Потребител
  • От него общо

    24
  • Регистрация

  • Беше тук

За Roady

  • Рожден ден 10/02/1981

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Хонда Сивик 1.4i и Мицубиши Колт 1.3
  • Интереси
    video games, a lot of different sports and my favorite Rock climbing :)

Интернет контакт

  • Skype
    clownposs

Roady's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. До сега не ми се налагало смяна на свещите на тази кола. Мога ли да взема съвсем обикновенни от всеки магазин за авточасти или трябва да са специални? Питам защото преди карах Пинин и свещите му бяха по скъпи (иридиеви или нещо такова) от тези които съм взимал на времето за други коли. Благодаря
  2. Както казва колегата ТКолев и при мен свещите се давят. Аз лично смятам да започна със смяна на свещи и дистрибуторната капачка пък да видим. Видно дистрибуторната капачка може да ви изглежда здрава, но ако има микропукнатини най-вероятно пак овлажнява
  3. Здравейте, Значи на втория ден от големите студове Колтчето отказа. Запали сутринта и на 3тата минута започна да придърпва и постепенно угасна. Акумулатора е изключено да е проблема, защото върти та дори вала успява да направи 1, 2 оборота. Бензина също намя как да е свършил, защото веднага след това сипах една 5 литрова туба и резултата е същия. При подаване на контакт понякога лампата на маслото светва, понякога не. Проверих маслото над минимума е. Махнах задните седалки и капачето, което закрива буксата на бензиновата помпа да слушам при подаване на контакт дали засмуква, но шум никакъв. Странното е че от време на време ха да запали и не става, което ме навява на мисълта, че някакво гориво все пак стига до инжекторите. Подозирам замръзнало гориво по веригата, ако е имало вода в бензина, или пък помпата е здала багажа или е замръзнала. Проблема е че нямам гараж, където да я вкарам за да я стопля и да пробвам пак. Имате ли идеи по описаните симптоми, какво може точно да се базика и какво бихте ме посъветвали първо да направя? Благодаря предварително!
  4. Здравейте, Бихте ли ми препоръчали някой добър тенекиджия за изкърпване на проблема описан в заглавието. Ни най-малко очаквах, че до такава степен гният шаситата на тези иначе толкова проходими джипчета. При такова счупване може ли все пак колата да се закара на собствен ход до сервиза или е по-добре с репатрак? Счупването е в оградента област на снимката: http://store.picbg.net/pubpic/1F/49/dd73183c834c1f49.gif Предварително благодаря
  5. А от къде си купувате накладки за Пинин и на какви цени?
  6. Провери из последните страници в книгата на колата, там си пише за гумите и за джантите. Всички други размери могат да те вкарат в излишен разход на гориво, отклонение в километража и тн..
  7. Roady

    Въпрос за Colt IV 1.3GLi CA1A 75Hp

    Благодаря ти! Ще погледна и накрайниците и стабилизиращата щанга. Ако са само накрайниците предполагам, че и сам ще се справя със смяната и после ще ида за реглаж. А да те питам, това което споделяш в тази тема тук за трудно влизащи скорости би ли помогнало за този модел?
  8. Roady

    Въпрос за Colt IV 1.3GLi CA1A 75Hp

    Благодаря за бързият отговор! Мале 300 кинта и аз май ще си я карам така. Хем годините си не знае, хем пари още иска да гълта ;)Май за японските коли не важи - "старо, евтино за поддръжка" :/
  9. Здравейте, Откакто се здобих с това старо Колтче забелязвам, че на празен ход има леки вибрации във волана. Още при покупката установих, че предният десен амортисьор е изпуснал. Сега и двата аморисьора са сменени, но продължава да има някакво чукане откъм волана когато колата се движи примерно по едър паваж и създава усещане като на тотално разбита предница. Не мога да се ориентирам в какво точно може да бъде проблема (кормилна щанга, шарнири, биалетки, каре???). Ако някой се е зблъсквал с подобен проблем ще съм му благодарен ако сподели. Мерси
  10. Ако си в момента в София отиди при DJ Tymbi (в профила му има телефона) за една диагностика. Аз преди време имах подобен проблем с Пасат 5.5 защото турбото беше за чистене и колата влизаше в авариен режим а оттам и мощността и падаше значително. За съжаление твойто возило не го познавам въобще, но предполагам без диагностика няма как да се определи каква е точно причината.
  11. Да, точно това смятам и да направя. Да се постопли малко и махам мокета за тест. Благодаря!
  12. Благодаря за отговора! Май проблемите по моят Пиниз не са решили да останат скрити и всеки ден по нещо ново радва моят поглед. Днес с най-голямо ужасяване установих, че мокетът от шофьорската страна е подгизнал под гумената стелка. На пръв поглед водата изглежда чиста, което може би изключва пробив по купето отдолу. Течността не е мазна и няма признаци на загуба на антифриз. Следователно и радиаторчето на парното трябва да е ок. Под шофьорската чистачка има решетка под която явно има отводнителни отвори. Възможно ли е те да са задръстени и водата по някакъв начин да стига до мокета само от страната на шофьора? ПП : Интересното е, че мокетът точно вертикано под педалите не е мокър! Ако някой е изпитал това на свой гръб ще съм му искрено благодарен ако сподели малко опит!
  13. Здрашейте колеги, Знаете ли дали тези предпазители на задните дискове са от голямо значение за целия спирачен апарат? Питам защото на Пинина ми са изгнили до неузнаваемост и се разпадат. На единия дори му и помогнах и сега десен заден диск е без такъв. Благодаря
  14. При подаване на контакт свети и изгасва преди тази на "engina". Случвало ми се е обаче да остане да свети и по продължително, но никога не е оставала да свети постоянно. Ако има нещо спешно да се види можем да се разберем да ти я докарам. Така или иначе ако се окаже че всичко е наред, то поне ще е минала една профилактика и ще знам, че гумите са за смяна.
  15. Здрваейте, Моят Пинин започна да ми прави същите мизерии и за малко щеше да стане белята. При рязко натискане на спирачния педал започва да притриса и да дава съпротивление при допълнителен натиск. Разбирам че ABSа го прави това, но колата не спира или спира с голяма мъка. Правих опити на сухо асфалтово трасе и пак същата работа. Понякога кове без притрисане на педала, а друг път притриса и не успява да закове както си трябва. Имал съм Пасат Б5.5 и никога ABSа му не ми е правил такива мизерии. Единствено ми е притрисал педала при продължително задържане на педала след подхлъзване на сняг. При мен обаче го има и момента, че гумите на Пинина са доста стари и са почти без никакво вцепление независимо от терена. Та въпроса ми е? Възможно ли е да са други причините - блокирало/ли цилиндърче, остаряла спирачна течност, износени предни накладки (притрисането се усеща отпред), проблем в ABS системата, стари маркучета или друго? Предварителни благодарности
×
×
  • Създаване...