sturm44 Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Здравейте. Става въпрос за ключалките на предните врати. Това лято и на двете предпазните "капачета" потънаха така да се каже навътре, т.е. когато извадя ключа от ключалката отворът на същата не се покрива от пластинката, а остава "отворен". Предполагам че има някаква пружина, на която й е "дошло времето". Как може да се отремонтира това - да се свалят корите на вратите или може и отвън? Просто ме е страх че ще се пълни с прах, а и зимата, като влезе влага и замръзне... Автомобилът е Спейс Вагон 4WD... 1989 г. /VIN - JMBLGD08WLZ500510/. Безаварийно и приятно пътуване на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 Здравейте. Става въпрос за ключалките на предните врати. Това лято и на двете предпазните "капачета" потънаха така да се каже навътре, т.е. когато извадя ключа от ключалката отворът на същата не се покрива от пластинката, а остава "отворен". Предполагам че има някаква пружина, на която й е "дошло времето". Как може да се отремонтира това - да се свалят корите на вратите или може и отвън? Просто ме е страх че ще се пълни с прах, а и зимата, като влезе влага и замръзне... Автомобилът е Спейс Вагон 4WD... 1989 г. /VIN - JMBLGD08WLZ500510/. Безаварийно и приятно пътуване на всички! Здравей,колега.По принцип могат да се ремонтират,но трябва да се демонтира самия секрет.Пробваи първо да пръснеш някаква смазка, и след това с карфица изкривена като кукичка да дръпнеш капачето,може само да е заседнало в отворено положение.Успех с интервенцията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 24 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2010 Здравей,колега.По принцип могат да се ремонтират,но трябва да се демонтира самия секрет.Пробваи първо да пръснеш някаква смазка, и след това с карфица изкривена като кукичка да дръпнеш капачето,може само да е заседнало в отворено положение.Успех с интервенцията. Благодаря колега - почовърках в ключалките. Капачетата са си вътре, движат се свободно, ама само това /остават си навътре/. Май наистина ще са пружинките, които ги притискат или какъвто е там принципа.... Сега, през уикенда, ще се пробвам да извадя секрета....само да намеря някаква схема, че да не е на "сляпо". :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 септември 2010 Сподели Публикувано 24 септември 2010 Не ти трябва схема..Свалят се лесно..Само трябва да свалиш кората, да откачиш едно лостче от ключалката и да измъкнеш планката 82616 (на схемата) която държи ключалката и тя ти е вече в ръцете ..http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/image.php?area=M60&img=142_7103G22C0T&s=0.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Здравей,колега.Имай предвид, че гривничката на секрета е завалцована,и трябва внимателно и равномерно да се отвори поне на две трети от диаметъра за да се извади.Като отстраниш проблема,първо надени гривничката на ключа,после нагласи капачето на секрета така че да е на вътре като вкараш ключа (той придържа акапачето намясто)и след това надяваш гривничката.На парче дърво притискаш секрета и с малко чукче причукваш равномерно развалцования участък.Успех :icon_thumbup: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 28 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2010 Здравейте колеги. След вчерашно едночасово "поврътване" едната ключалка е ок! Оказа се че торсионната пружинка вътре е изместена, а и самата ключалка бе доста окислена - трябвало е по-рано да ги отремонтирам. Днес ако даде време ще сваля и другата - дано и там не липсва пружинката. Иначе наистина като се свали предпазното завалцовано алуминиево капаче после доста трудно се монтира/валцова/ обратно, но с помоща на един "камък" от Гедор-ията и почукване става.... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.