Премини към съдържание

Проблем с Тредиа


Иво Минчев

Препоръчано мнение

Пиша тук за Тредиа, защото няма такъв раздел.

Модела на колата е 84-та година с 4 бавни и 4 бързи предавки. Не разбирам много от автомобили. Имам следния проблем. Съединителя ми отлепя много високо, а е натегнат до край. Втора скорост влиза много трудно и много често излиза сама, още повече ако студена колата. При по-висока скорост на четвърта предавака се усеща стържене.

 

Ходих и питах насам-натам Казаха ми три неща и ме объркаха.

1. Износен съединител.

2. Прецакана скоростна кутия (даже пуснах тема че търся такава).

3. Прецакан аксиален лагер (сори ако не пиша правилно).

 

Проверихме маслото. ОК е. Другото което е. Бившия собственик на автомобила казва че е сменил феродото преди около 20 хил. КМ. Мога да му вярвам.

 

Моля помагайте!

Редактирано от Иво Минчев
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя ми отлепя много високо, а е натегнат до край. Втора скорост влиза много трудно и много често излиза сама, още повече ако студена колата. При по-висока скорост на четвърта предавака се усеща стържене.

 

 

Нормално е да отделя много горе, щом е натегнат съединителя..Трябва да се отпусне жилото, за да отделя на средата ...

Но това няма да реши всичките ти проблеми ...Скоростната ти кутия е за ремонт, или за смяна ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да отделя много горе, щом е натегнат съединителя..Трябва да се отпусне жилото, за да отделя на средата ...

Но това няма да реши всичките ти проблеми ...Скоростната ти кутия е за ремонт, или за смяна ..

Не знам дали е натегнато или отпуснато жилото. Знам само че е докрай. По какво съдиш че е заминала ск. кутия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно прегледай съединителя.

До сега, когато ми се е налагало смяна на съединител, съм сменял комплект - феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. По мое лично мнение смяната само на феродов диск си е дърпане на дявола за опашката. Цената на труда е почти колкото ремонт на двигател и икономията на практика излиза солено.

Ако решиш да правиш ремонт на скоростната кутия, когато я сваляш прегледай феродовия и притискателния диск. Възможно е феродото да е свършило (ако е било менте) и притискателния диск да е износен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По какво съдиш че е заминала ск. кутия?

 

Втора скорост влиза много трудно и много често излиза сама, още повече ако студена колата. При по-висока скорост на четвърта предавака се усеща стържене.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е натегнато или отпуснато жилото. Знам само че е докрай. По какво съдиш че е заминала ск. кутия?

Аз пък знам, за това ти казвам че е натегнато..:icon_thumbup:

А за кутията съдя по обясненията ти ..Освен заминалите синхронизатор, муфа и зъбчатка на 2-ра имаш и лагери за смяна-стърженето на висока скорост..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената на труда е почти колкото ремонт на двигател.....

Ама мноооого зависи къде ги извършваш тези интервенции...... Има и такива места, съгласен съм, ама и ма и читави майстори не-кожодери....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...