Иво Минчев Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 (редакция) Пиша тук за Тредиа, защото няма такъв раздел.Модела на колата е 84-та година с 4 бавни и 4 бързи предавки. Не разбирам много от автомобили. Имам следния проблем. Съединителя ми отлепя много високо, а е натегнат до край. Втора скорост влиза много трудно и много често излиза сама, още повече ако студена колата. При по-висока скорост на четвърта предавака се усеща стържене. Ходих и питах насам-натам Казаха ми три неща и ме объркаха.1. Износен съединител.2. Прецакана скоростна кутия (даже пуснах тема че търся такава).3. Прецакан аксиален лагер (сори ако не пиша правилно). Проверихме маслото. ОК е. Другото което е. Бившия собственик на автомобила казва че е сменил феродото преди около 20 хил. КМ. Мога да му вярвам. Моля помагайте! Редактирано 17 септември 2010 от Иво Минчев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Съединителя ми отлепя много високо, а е натегнат до край. Втора скорост влиза много трудно и много често излиза сама, още повече ако студена колата. При по-висока скорост на четвърта предавака се усеща стържене. Нормално е да отделя много горе, щом е натегнат съединителя..Трябва да се отпусне жилото, за да отделя на средата ...Но това няма да реши всичките ти проблеми ...Скоростната ти кутия е за ремонт, или за смяна .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Минчев Публикувано 17 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2010 Нормално е да отделя много горе, щом е натегнат съединителя..Трябва да се отпусне жилото, за да отделя на средата ...Но това няма да реши всичките ти проблеми ...Скоростната ти кутия е за ремонт, или за смяна ..Не знам дали е натегнато или отпуснато жилото. Знам само че е докрай. По какво съдиш че е заминала ск. кутия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Ако е възможно прегледай съединителя. До сега, когато ми се е налагало смяна на съединител, съм сменял комплект - феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. По мое лично мнение смяната само на феродов диск си е дърпане на дявола за опашката. Цената на труда е почти колкото ремонт на двигател и икономията на практика излиза солено. Ако решиш да правиш ремонт на скоростната кутия, когато я сваляш прегледай феродовия и притискателния диск. Възможно е феродото да е свършило (ако е било менте) и притискателния диск да е износен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 По какво съдиш че е заминала ск. кутия? Втора скорост влиза много трудно и много често излиза сама, още повече ако студена колата. При по-висока скорост на четвърта предавака се усеща стържене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Не знам дали е натегнато или отпуснато жилото. Знам само че е докрай. По какво съдиш че е заминала ск. кутия?Аз пък знам, за това ти казвам че е натегнато..:icon_thumbup:А за кутията съдя по обясненията ти ..Освен заминалите синхронизатор, муфа и зъбчатка на 2-ра имаш и лагери за смяна-стърженето на висока скорост.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Цената на труда е почти колкото ремонт на двигател.....Ама мноооого зависи къде ги извършваш тези интервенции...... Има и такива места, съгласен съм, ама и ма и читави майстори не-кожодери.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.