paulbgr Публикувано 5 септември 2010 Сподели Публикувано 5 септември 2010 Колеги от известно време имам проблеми с акумолатора,като досега съм се съмнявал само в него.Пробвал съм 2-3 работещи акумолатори като първия с който съм карал беше 44 Ah Exide и бях много доволен от него,но замина отведнъж.Последния които изкара малко по дълго и колата палеше дори след два дни стоене беше някакъв 36 Аh,но до тук.Сложих сега един 55 Ah и отиидох да ми замерят пак за оттечка,човека каза оттечка няма,но тока на акумолатора при ниски обороти е 12.26волта,а при по-сериозно форсиране стига най-много до 13 волта.И още нещо досега при акумолаторите,които ползвах не ми е светела лампата за акумолатора,но при този 55 Ah в движение свети леко,а на място свети ярко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilchard Публикувано 6 септември 2010 Сподели Публикувано 6 септември 2010 Четки или пробит диод на алтернатора. Не е фатално, носи я на майстор да ти я направи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 7 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2010 (редакция) Захранващия блок на генератора беше за смяна,цената му 45 лв + 25 лв за ремонт.След поправката 13,20 волта на ниски обороти,на леко форсиране над 14 волта.Дано всичко е наред :good: . Редактирано 7 септември 2010 от paulbgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.