Премини към съдържание

Вагона "сецна"


Препоръчано мнение

Колеги, търся съвет.

След почти двегодишна радост Вагончето както си вървеше гладко започна да прекъсва рязко за около секунда и после пак тръгва.

Направи го 6-7пъти за няма и километър разтояние.

Всеки път като прекъсваше, оборотомера рязко падаше на 0, после все едно нищо не е станало, върви си.

Прибрах се и я оставих за около 15мин.(докато сложа работните дрехи)

Запалих - заработи и след около 20 сек. изгасна и не пожела да запали повече.

Следващите около 30 мин. се опитвах да намеря ЕКУ-то, но неуспешно.

Псле пак опитах и ...чудо колата работи все едно нищо не е станало. Покарах я малко - перфектно си работи :help:

Приемам всякакви съвети, но най-вече къде е проклетия електронен блок ЕКУ.

Колата е с климатик и е 1990год. произведена. Няма газова уредба и според мен никога не е имала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проклетия блок е под таблото, ама едва ли е той виновен..

По скоро комутатора или бубината нещо се бъзикат..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проклетия блок е под таблото, ама едва ли е той виновен..

По скоро комутатора или бубината нещо се бъзикат..

А защо и оборотомера спира заедно, ако е бобина каква е връзката с оборотомера?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че бубината дава инфо на оборотомера.... И също така мисля, че това е проблема....

Лошото е, че е почти невъзможно да се определи. Това са ми най-омразните проблеми - нямат хващане!

Решенията са 3:

1. Провери във "Фуго" - координатите на фирмата са в темата за магазини и сервизи, мисля на 2-ра страница.

2. Търси 2-ра употреба (най-вероятно става от Галант 2.0, но от 1.8 - не става)

3. Свържи се с Милен в Пловдив - той им бае по негов си начин :-) - успешно!

 

Тъй като комутатор гори от бубина - съветвам те да смениш и нея, че аз си купих ей така 2 комутатора.... х 150 лв......

Късмет, колега!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко инфо.

Купих нов комутатор, срещу 60лв, и спокоен тръгнах за вилата.

Пътя е около 40 мин, но само първа и втора, т.е. черен балкански път.

Проблеми никакви със стария!!! комутатор.

Пристигнахме, свалих багажа и се опитах да преместя колата... ама не запали ни от първия нито от третия път.

Взех новия комутатор и го смених, (за щастие е на такова място, че буксата се изважда за секунди) и колата запали. Доволен

че съм решил проблема, върнах отново буксата към стария комутатор, и реших да го пробвам за последно и колата запали със стария комутатор и работи и до днес без проблем :icon_crying:

Видимо контактите са в добро състояние, но утре ще купя специален спрей да ги обработя и тях. Приемам съвети всякакви.

 

ПП Преди мен някой, дали в България или в Италия (колата е внос от Италия) е сменил комутатора (не е оригинален) и бобината (която е закрепена с един от два възможни болта) и си мисля дали и преди са се опитвали неуспешно да "хванат" проблема?

Редактирано от Pansim1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...