Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Не знам дали е тука мястото, но искам да питам за инжектори.Трябва да си намеря 6 бензинови инжектора от по 300-350кубика.Интересува ме ,някой да знае сайт където се продават подобни неща(втора ръка,че нови знам са скъпи),или евентуално да търся по моргите,но не знам от какъв модел мога да се здобия с подобна кубатура.Благодаря за отговорите предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Не знам дали е тука мястото, но искам да питам за инжектори.Трябва да си намеря 6 бензинови инжектора от по 300-350кубика.Интересува ме ,някой да знае сайт където се продават подобни неща(втора ръка,че нови знам са скъпи),или евентуално да търся по моргите,но не знам от какъв модел мога да се здобия с подобна кубатура.Благодаря за отговорите предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

W124 mercedes 300e24 3000 кубика 24 клапана.Предстои първо подмяна на старата механична инжекциа с Mega squirt 2 , и евентуално леко турбиниране.Базово е 231к.с -смятам да стане около 250к.с с мега и нови инжектори, и евентуално малко над 300к.с с турбо,но това в дългосрочен план.

http://img210.imageshack.us/i/injectors.jpg/

Съдя по тази табличка и за това съм се ориентирал,че ми трябват около 300-350кубика дюзи.В момента съм намерил едни да се продават,но са по 660 кубика,което ми се струва много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

W124 mercedes 300e24 3000 кубика 24 клапана.Предстои първо подмяна на старата механична инжекциа с Mega squirt 2 , и евентуално леко турбиниране.Базово е 231к.с -смятам да стане около 250к.с с мега и нови инжектори, и евентуално малко над 300к.с с турбо,но това в дългосрочен план.

http://img210.imageshack.us/i/injectors.jpg/

Съдя по тази табличка и за това съм се ориентирал,че ми трябват около 300-350кубика дюзи.В момента съм намерил едни да се продават,но са по 660 кубика,което ми се струва много.

 

 

Това е много добра кола, но не е 231 к.с. На добър ден може да види 180-190 к.с така че трябва да промениш математиката малко.

 

Какво имаш в предвид под механични инжектори. не съм запознат с Мерцедеси ама инжекторите са електрически управляеми освен при старите дизели, където дюзите за изцяло механични.

 

А този Мерцедес има ли дебитомер, апаратчето което мери въздух.

 

До сега съм виждал 340 кубика от Волво S70 Т5 турбо или Волво 850 турбо, които имат същия 2.3L DOHC 20V 5 цилиндров двигатели. Друга възможност е от 6А13TT Галантов двигател които има 390 кубика инжектори, но трябва да се види дали тези въобще ще станат за рейката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По модел на мотора е точно 231к.с, инжекцията е механична,ке-джетроник,дюзите са механични като на старите дизели,дебитомер-механичен посредством лостова система.

180-190к.с сигурно имаш предвид по-старият мотор с единият вал.

За рейки и такива неща не се притеснявам,ще се направят,кактои ще се преструговат отвори за новите инжектори.Въпроса е да намеря.Можеш ли да ми кажеш по-точно модела на галанта да знам какво да търся.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е 97-03 VR-4 6A13TT 2.5L 24V twin turbo

 

Колега, когато се означават конски сили на двигател обикновено се дава мощноста при коляновия вал. Тази мощност обикновено е по-малка на сериините двигатели отколкото на тестовия двигател така че от 230к.с най-вероятно да са 215-220. След това сложи 20% загуба по предавки и скоростна кутия и числото пада до 200к.с. Сложи 15-20 години амортизация и 150 - 200 хил. км. по-късно и ей ти ги 180-190.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвам ти по документи как е.Двигателя е ремонтиран преди 1000 км,така че това с отпадането на 20-30 к.с изчезва.На мене ми е ясно ,че го дават на коляновият вал и докато мине през скоростите и кардана и диференциала остават по -малко.Няма да я правя пистов автомобил,поради простата причина ,че килограмите и са много и е автомат.Идеята ми е да се подмени механичният инжекцион, понеже там гоеворим за един брой част доста по-скъпа от мицубиши колт 97година.Понеже имам доста загуби от механичната инжекция,малко хора ги настройват,разхода е голям,не подлежи на диагностика както повечето автомобили,единствено хора,които разбират ужасно много могат да ги настроят.

Смятам,че с едни по-големи дюзи и нова и прецизно настроена инжекционна система (като мега 2)спокойно мога да искарам 250к.с на коляновият вал.А това с турбото остава много на заден план.Четох в БМВ форума,там липсата на големи инжектори се замества от двойки по-малки инжектори.Но там вече става много сложно,много пробиване на колектори,две рейки и като цяло играчката е много голяма.Та за сега продължавам да търся големи дюзи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз имам 340 куб. от Волво. Ама имам 5 от тях. Мога да намеря още един.

 

Купих ги преди година и половина когато слагах турбо на Галанта

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е. 340 куб. инжектори от Волво. Не съм сигурен дали са ниско или високо омови

 

Ако се сещаш за нещо друго ме питай на ЛС

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...