Dido Spyder Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 (редакция) Здравейте колеги,интересуваме как да си сменя задните спирачки,които са барабанни с дискови?Колата ми е Eclipse 2.4 2002 и още нещо,купих си филтър K&N и един Intake Kit и въпроса ми е откъде мога да си купя адаптор за дебитомера?Благодаря Редактирано 4 юни 2010 от Dido Spyder Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 ebay :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Барабаните се сменят с дискове много лесно, правил съм го на повече от 10 коли http://www.thegalantcenter.net/showthread.php?t=37560 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido Spyder Публикувано 4 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2010 Благодаря колеги,но от какъв модел да взема дискове и апарати? (blush) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 2-ра генерация Еклипс, 8-мо поколениие Галант, други 3 ген Еклипси които имат дискове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido Spyder Публикувано 5 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2010 (редакция) Благодаря за инфото колега.Поздрави! :icon_thumbup: Редактирано 5 юни 2010 от Dido Spyder Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido Spyder Публикувано 21 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2010 Намерих спирачни апарати с дискове от 3000gt 288мм 5x114.3 и незнам дали ще станат,ако някой знае,нека да каже.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 (редакция) Намерих спирачни апарати с дискове от 3000gt 288мм 5x114.3 и незнам дали ще станат,ако някой знае,нека да каже.Благодаря Ама колега, че те по - големи от предните :icon_doh: Такааа, а сега сериозно, остави си барабаните както са си и си карай. Точно на тази кола незнайно защо дискове отзад не се представят добре, слагали сме на два такива еклипса (единият автоматик) и после връщахме барабаните, просто колите не спират добре.Опитай да ги смениш, но си пази старите части, да не ти потрябват. Успех! Редактирано 27 юли 2010 от dosev4eto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido Spyder Публикувано 28 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2010 Колега знам,че са по-големи от предните :rolleyes: но благодаря за съвета :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Ама колега, че те по - големи от предните :icon_doh: Такааа, а сега сериозно, остави си барабаните както са си и си карай. Точно на тази кола незнайно защо дискове отзад не се представят добре, слагали сме на два такива еклипса (единият автоматик) и после връщахме барабаните, просто колите не спират добре.Опитай да ги смениш, но си пази старите части, да не ти потрябват. Успех! Ха ха, ами так е. Трябва да се смени разпределителния клапан за задни и предни спирачки с такъв от кола с дискове. Барабанните спирачки имат по-малък ход и не се нуждаят от много налагане, докато дискове пирачки са точно обратно. Няма барабанни спирачки, които спират по-добре от дискове............просто няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotti Публикувано 5 август 2010 Сподели Публикувано 5 август 2010 Аз искам да попитам същото да не отварям нова тема. Задните са барабани за да ги сменя със дискове коло ще ми струва начинанието. Еклипса е г3, 2003г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paullman Публикувано 17 август 2010 Сподели Публикувано 17 август 2010 Аз искам да попитам същото да не отварям нова тема. Задните са барабани за да ги сменя със дискове коло ще ми струва начинанието. Еклипса е г3, 2003гАми различно, но ако всичко си намериш втора, като май само за дисковете има смисъл да са нови не би трябвало да е много скъпо.Скоро може и да кажа колко е струвало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paullman Публикувано 17 август 2010 Сподели Публикувано 17 август 2010 2-ра генерация Еклипс, 8-мо поколениие Галант, други 3 ген Еклипси които имат дискове А сигурно ли е че от 2 генерация стават, и там ли разтоянието за болтовете за главината са еднакви? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 19 август 2010 Сподели Публикувано 19 август 2010 Да. 2-рo и 3-то поколение имат същите задни мостoBe. Говоря за Eclipse с предно предаване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paullman Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Да. 2-рo и 3-то поколение имат същите задни мостoBe. Говоря за Eclipse с предно предаване Искам да попитам задните дискове от 2Г еднакви ли са с 3г 3.0 двигателя, който е със задни дискове, в смисъл намерих си частите за дискове отзад от 2г, и сега незнам какви дискове да търся. Дали задни дискове за 3Г или трябва да са си за 2Г при условие, че ще използвам мойта главина? А разпределителния спирачен клапан за налягането, трябва ли да е от същия модел или може някакъф универсален да се намери или трябва да е от 3Г? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotti Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 paullman Предполагам, че ще е по-добре ако всичко си е за 3Г. Аз моите още не съм ги сменил. Ще те изчакам да смениш твоите и да кажеш как е и колко ти е струвало. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 (редакция) Искам да попитам задните дискове от 2Г еднакви ли са с 3г 3.0 двигателя, който е със задни дискове, в смисъл намерих си частите за дискове отзад от 2г, и сега незнам какви дискове да търся. Дали задни дискове за 3Г или трябва да са си за 2Г при условие, че ще използвам мойта главина? А разпределителния спирачен клапан за налягането, трябва ли да е от същия модел или може някакъф универсален да се намери или трябва да е от 3Г? да, те са едни и същи, главинате същo. Aко сте намерили разпределителния клапан тогaва го вземете от 2G non-ABS http://www.thegalantcenter.net/showthread.php?t=37560 http://socallifestyle.com/rear_disc_tutorial/tutorial.html Редактирано 22 ноември 2010 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paullman Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 да, те са едни и същи, главинате същo. Aко сте намерили разпределителния клапан тогaва го вземете от 2G non-ABS http://www.thegalantcenter.net/showthread.php?t=37560 http://socallifestyle.com/rear_disc_tutorial/tutorial.html Благодаря за информацията и аз така предполагах, но просто исках да бъда сигурен за да не поръчам някакви дискове и да ги пускам после в отдела продава. А колкото до това клапанче гледам, че по оригиналния номер е един и същи за със и без АБС, а и в схемите на спирачките гледам, че е преди АБС модула и мисля че няма да има проблеми. Или греша ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paullman Публикувано 27 юни 2011 Сподели Публикувано 27 юни 2011 Малко нова информация по темата: Значи аз вече сложих от 96 GST задните спирачни апарати и чарколяци за ръчната на моя еклипс и всичко пасна както си е описано по темите от линковете по нагоре. Преди да махна барабаните замерихме силата им на валяците и сега като се разработят ще видя каква ще е разликата с барабана , но със същия разпределителен клапан за налягането за задни с барабан. Като намеря и въпросния клапан ще си го сменя и него 100%, но няма да бързам. Цялата процедура не ми излезна много ефтинко, но понеже всичко беше от щатите и за това така стана. В бг едва ли има такива "части". Дисковете нарязани и надупчени по около 100 лв с накладките, другите части с достафката около 250-300 лв, но ако изпадне някой еклипс на части в БГ трябва да е доста по малко успех и на следващите, аз като мине месец и се поразработят, ще ходя да замеря пак на валяците и ще пиша резултатите. Сега го мерихме с барабана и излезна около 1800N, на колело. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotti Публикувано 27 юни 2011 Сподели Публикувано 27 юни 2011 (редакция) paullman Браво. Аз още не съм ги сменил. Щом е 300 кинта ми се вижда добре. Аз мислех, че ще е 250 на колело. Надъхваш ме ся да ги сменям.:D Редактирано 27 юни 2011 от Gotti Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DDido Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 Колега аз си ги направих взех от 3000gt апарати с дискове,всички болтове пасват само трябва да си направиш планка да захванеш апарата http://ehpisnami.snimka.bg/automobiles/parts.602198.24064291 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paullman Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 (редакция) Колега аз си ги направих взех от 3000gt апарати с дискове,всички болтове пасват само трябва да си направиш планка да захванеш апарата http://ehpisnami.snimka.bg/automobiles/parts.602198.24064291 Здравей, а сменял ли си това клапанче за налягането? Аз сега чакам да дойде и да го сменя и него, но сега от 2 дни с тези дискове отпред и одзад доста се усеща спирането незнам дали е заради няразаните и надупчени дикове но се усеща, предполагам с клапана ще трябва да има още по добро спиране, и след това ще ходя да замеря пак каква е силата на задните да видим разликата )) Редактирано 3 юли 2011 от paullman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.