Премини към съдържание

paullman

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Еклипс 3Г

paullman's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Продавам бензинова рейка от ЕВО 8ца. Идеално състояние, може би една боя само е необходима по желание. Цена 45 лв тел. 0887 40 50 90
  2. Продавам Мицубиши Лансер ( Mitsubishi Lancer ) 2006 седан на части. Колага е внесена от гръцки остров, поради което няма точка ръжда, боята си е оригиналната, и си личи и от пообеленият лак, няма никакви фрапиращи удари и преправяние. Само наличните части са изброени както и цената е крайна, защото мисля че си е доста ниска за да може по бързо да ми освободят място . Преден капак – 45 лв Преден фар (комплект двата) – 45лв (80лв) Предна броня - 45 лв(комплект с халогените 60 лв) Халогени комплект - 40 лв Преден калник(комплект двата) – 45 лв (80лв) Предна горна маска – 35 лв (свалена професионално) Задни врати необорудвани(без кора, стъкло и повдигащ механизъм) – 35 лв Задна броня – 40 лв( 45лв с единия халоген за мъгла) Багажник – 40 лв Стоп(комплект) – 40 лв (70лв) Заден калник - 50 лв (налични ляв и десен) Прагове(комплект) – 40 лв ( 70лв ) Снимки: https://www.olx.bg/ad/mitsubishi-lanser-mitsubishi-lancer-2006-sedan-na-chasti-ID6y5rd.html Пращам по Еконт , огледи на частите в София може да се направят. за връзка: 0887 405090
  3. Здравейте колеги, Продавам глава от еклипс-а ми. Свалена е в перфекнто работещо състояние и от доста време седи в гаража. И ми е жал да седи така или някой ден като ми пречи да замине на отпадаци. Еклипса е 2002 година, 2.4 мотора, един вал на главата. 4G64 мотора. Цена около 50 лв някой ако му се дават( договаряне), поне да седи при някой който има подобна, същата и да си я пази за резервна или части, защото на мен няма да ми потрябва. Към нея си е и входящия колектор, който не е свалян и върви с главата подарък. Павел. 0887 40 50 90. Поздрави
  4. paullman

    Турбо ЕВО 7

    - ЕВО 7 турбо - ПРОДАДЕНО - Westgate Forge Motorsport - ПРОДАДЕНО
  5. Продавам използвани кабели за свещи NGK за еклипс 3г(2000 - 2005г) 2.4 вдигател. Предполагам стават и за други модели, просто трябва да се провери. Имам също и 2 броя бубини за същия двигател заедно с лулите, съответно използвани.ОЕМ на бубините е MD362907, на кабелите MD338624. Цени: - NGK кабели за свещи - 45 лв комплекта. - бубини оригинални - 40 лв броя. Тел 0887405090 http://img22.olx.bg/images_prodavalnikcom/82564256_1_800x600_ngk-kabeli-za-sveschi-za-eklips-3g-24-i-bubini-gr-sofiya.jpg http://img24.olx.bg/images_prodavalnikcom/82564256_2_800x600_ngk-kabeli-za-sveschi-za-eklips-3g-24-i-bubini-snimki.jpg http://img24.olx.bg/images_prodavalnikcom/82564256_3_800x600_ngk-kabeli-za-sveschi-za-eklips-3g-24-i-bubini-chasti.jpg
  6. paullman

    Турбо ЕВО 7

    Продавам турбо от ЕВО 7 TD05HRA - 9.8T с титаниева сплав на компресора, което спомага за около 500 оборота по бързо развъртане. Турбината има само нормалния работен луфт настрани и е в много добро състояние. Към нея давам входящата и изходящата тръбичка за маслото, тези за водата ще си ги ползвам за новата турбина и за това не ги включвам. Включено е и даунпайпа, стоковия чугунен на мицубиши и тръбата за нагнетения въздух. Отделно се продават афтърмаркет даунпайп на JapSpeed който ще го видите на снимките и не е свалян, ако се вземе всичко заедно. Westgate-а, който е закрепен към турбото е на Forge Motorsport и към него имам 2 пружини жълта(около 1 бар) и червена, купувана от мен нова , за около 1.5 бара ,с която е в момента. Маркуч с метална обшивка за изходящото масло от турбото с двата щуцера в крайщата за турбото и за картера (афтер маркет) - може да се използва и за други сетъпи, просто дава възможност за свързване на турбина с картер на атмосферен двигател, след закрепяне на единия щуцер. Имам и оригинален чугунен колектор от ЕВО 8, който има ПУКНАТИНА. Не е заваряван, защото ако някой има условията може да си го оправи и да му излезне по евтино, Ако някой иска да го отремонтираме ще бъде заварен на аргон за около 15 лв. Кита е свален от еклипс 2002 2.4 двигателя. Ако някой иска може да дам и фланец, който е под ъгъл за изхвърляне на колектора и турбото малко напред и нагоре , за да не му пречи стартера, както и моя самоделка за свързване на даунпайпа със стоковото място на изпускателната система. Цените : - ЕВО 7 турбо - 350 лв ( маслени пътища, чугунен даунпайп, Изходяща тръба/J-pipe на нагнетения въздух със силиконово съединитение) - Westgate Forge Motorsport - 80 лв ( 2 пружини 1 и 1.5 бара) - Даунпайп на JapSpeed - 80 лв( имам и чисто нови гарнитури + оригиналната си на мицубиши, която ползвах до последно бес проблеми) - Маркуч връзка за изходящото масло от турбото с метална обшифка - 35 лв. - ЕВО 8 колектор - 60 лв ( има ПУКНАТИНА ) - Чугунен даунпайп - 20 лв ( Имам още един оригинален, ако на някой му трябва отделно ) Тел:0887405090 http://http//img29.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_2_585x461_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-snimki.jpg http://img30.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_3_585x461_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-chasti.jpg http://img30.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_4_585x461_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-avtomobili-i-avtochasti.jpg http://img30.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_5_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-oblast-sofiya-grad.jpg http://img30.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_7_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-.jpg http://img29.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_6_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-.jpg http://img30.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_8_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-.jpg http://img29.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_9_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-.jpg http://img29.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_10_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-.jpg http://img28.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_11_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-.jpg http://img29.olx.bg/images_prodavalnikcom/82560274_1_800x600_turbo-evo-7-s-titanieva-splav-na-kompresora-gr-sofiya.jpg
  7. Браво за ентусиазма, и колата е станала много добре отвън, а като гледам снимката с турбинката си я подсилил и вътрешно. Да кажа и на мен така ми казваха когато правех моя еклипс като минаваха покрай гаража аверите и ми викаха да налея масло в цилиндрите за да не затегнат от некаране хахаахах. Но важно е кефа докато си я правиш, както и после докато си я караш
  8. Да може, те така са и направени и само сваляш корите зад волана 2 те, на 3 болчета са отдолу, и после ръчките само се изваждат с едно палче, те се допират на пластини към купето и другите жички - един вид плъг енд плей. Иначе може да търсиш според мен и от галант тия години, просто провери. Успех
  9. Колеги, аз мисля, че отпред някъде трябва да има опция да се завърти "ухо", за което да те дърпат.Поне аз видях 1 или 2 дупки с резби на долната греда, която подпира радиаторите, мисля че са за това. Аз лично не съм го пробвал
  10. Дам и аз виждах обява за продаване с него та едва ли е от форума
  11. Значи да не го мисля за сега и да си карам смело. Благодаря ви за отговирте
  12. Мерси , ще чакам резултата, за да знам има ли нещо, няма ли или ми е в главата.
  13. Здравейте, Искам да попитам за еклипса който карам с 2.4 мотора 2002 год. Обръщам се към колегите със същия мотор и генерация. Искам да ви попитам и вашите ли маркучи на охлаждащата система, след като отвори и термостата и си загрее температурата, дали ви се струват малко по твърди от колкото на други коли? Това дали се дължи на това , че повечето японски са на 0.9 налягане, докато при нас е 1.1?
  14. Здравей, а сменял ли си това клапанче за налягането? Аз сега чакам да дойде и да го сменя и него, но сега от 2 дни с тези дискове отпред и одзад доста се усеща спирането незнам дали е заради няразаните и надупчени дикове но се усеща, предполагам с клапана ще трябва да има още по добро спиране, и след това ще ходя да замеря пак каква е силата на задните да видим разликата ))
  15. Малко нова информация по темата: Значи аз вече сложих от 96 GST задните спирачни апарати и чарколяци за ръчната на моя еклипс и всичко пасна както си е описано по темите от линковете по нагоре. Преди да махна барабаните замерихме силата им на валяците и сега като се разработят ще видя каква ще е разликата с барабана , но със същия разпределителен клапан за налягането за задни с барабан. Като намеря и въпросния клапан ще си го сменя и него 100%, но няма да бързам. Цялата процедура не ми излезна много ефтинко, но понеже всичко беше от щатите и за това така стана. В бг едва ли има такива "части". Дисковете нарязани и надупчени по около 100 лв с накладките, другите части с достафката около 250-300 лв, но ако изпадне някой еклипс на части в БГ трябва да е доста по малко успех и на следващите, аз като мине месец и се поразработят, ще ходя да замеря пак на валяците и ще пиша резултатите. Сега го мерихме с барабана и излезна около 1800N, на колело.
×
×
  • Създаване...