Премини към съдържание

Замяна на барабан със диск


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,интересуваме как да си сменя задните спирачки,които са барабанни с дискови?Колата ми е Eclipse 2.4 2002 и още нещо,купих си филтър K&N и един Intake Kit и въпроса ми е откъде мога да си купя адаптор за дебитомера?Благодаря

Редактирано от Dido Spyder
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Барабаните се сменят с дискове много лесно, правил съм го на повече от 10 коли

 

http://www.thegalantcenter.net/showthread.php?t=37560

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Намерих спирачни апарати с дискове от 3000gt 288мм 5x114.3 и незнам дали ще станат,ако някой знае,нека да каже.Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих спирачни апарати с дискове от 3000gt 288мм 5x114.3 и незнам дали ще станат,ако някой знае,нека да каже.Благодаря :)

Ама колега, че те по - големи от предните :icon_doh:

Такааа, а сега сериозно, остави си барабаните както са си и си карай. Точно на тази кола незнайно защо дискове отзад не се представят добре, слагали сме на два такива еклипса (единият автоматик) и после връщахме барабаните, просто колите не спират добре.

Опитай да ги смениш, но си пази старите части, да не ти потрябват. Успех!

Редактирано от dosev4eto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега, че те по - големи от предните :icon_doh:

Такааа, а сега сериозно, остави си барабаните както са си и си карай. Точно на тази кола незнайно защо дискове отзад не се представят добре, слагали сме на два такива еклипса (единият автоматик) и после връщахме барабаните, просто колите не спират добре.

Опитай да ги смениш, но си пази старите части, да не ти потрябват. Успех!

 

 

Ха ха, ами так е. Трябва да се смени разпределителния клапан за задни и предни спирачки с такъв от кола с дискове. Барабанните спирачки имат по-малък ход и не се нуждаят от много налагане, докато дискове пирачки са точно обратно.

 

Няма барабанни спирачки, които спират по-добре от дискове............просто няма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам същото да не отварям нова тема. Задните са барабани за да ги сменя със дискове коло ще ми струва начинанието. Еклипса е г3, 2003г

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Аз искам да попитам същото да не отварям нова тема. Задните са барабани за да ги сменя със дискове коло ще ми струва начинанието. Еклипса е г3, 2003г

Ами различно, но ако всичко си намериш втора, като май само за дисковете има смисъл да са нови не би трябвало да е много скъпо.Скоро може и да кажа колко е струвало :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2-ра генерация Еклипс, 8-мо поколениие Галант, други 3 ген Еклипси които имат дискове

 

А сигурно ли е че от 2 генерация стават, и там ли разтоянието за болтовете за главината са еднакви?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Да. 2-рo и 3-то поколение имат същите задни мостoBe. Говоря за Eclipse с предно предаване

Искам да попитам задните дискове от 2Г еднакви ли са с 3г 3.0 двигателя, който е със задни дискове, в смисъл намерих си частите за дискове отзад от 2г, и сега незнам какви дискове да търся. Дали задни дискове за 3Г или трябва да са си за 2Г при условие, че ще използвам мойта главина? А разпределителния спирачен клапан за налягането, трябва ли да е от същия модел или може някакъф универсален да се намери или трябва да е от 3Г?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

paullman

Предполагам, че ще е по-добре ако всичко си е за 3Г. Аз моите още не съм ги сменил. Ще те изчакам да смениш твоите и да кажеш как е и колко ти е струвало. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам задните дискове от 2Г еднакви ли са с 3г 3.0 двигателя, който е със задни дискове, в смисъл намерих си частите за дискове отзад от 2г, и сега незнам какви дискове да търся. Дали задни дискове за 3Г или трябва да са си за 2Г при условие, че ще използвам мойта главина? А разпределителния спирачен клапан за налягането, трябва ли да е от същия модел или може някакъф универсален да се намери или трябва да е от 3Г?

 

 

да, те са едни и същи, главинате същo. Aко сте намерили разпределителния клапан тогaва го вземете от 2G non-ABS

 

http://www.thegalantcenter.net/showthread.php?t=37560

 

http://socallifestyle.com/rear_disc_tutorial/tutorial.html

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да, те са едни и същи, главинате същo. Aко сте намерили разпределителния клапан тогaва го вземете от 2G non-ABS

 

http://www.thegalantcenter.net/showthread.php?t=37560

 

http://socallifestyle.com/rear_disc_tutorial/tutorial.html

 

Благодаря за информацията и аз така предполагах, но просто исках да бъда сигурен за да не поръчам някакви дискове и да ги пускам после в отдела продава. А колкото до това клапанче гледам, че по оригиналния номер е един и същи за със и без АБС, а и в схемите на спирачките гледам, че е преди АБС модула и мисля че няма да има проблеми. Или греша ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Малко нова информация по темата: Значи аз вече сложих от 96 GST задните спирачни апарати и чарколяци за ръчната на моя еклипс и всичко пасна както си е описано по темите от линковете по нагоре. Преди да махна барабаните замерихме силата им на валяците и сега като се разработят ще видя каква ще е разликата с барабана , но със същия разпределителен клапан за налягането за задни с барабан. Като намеря и въпросния клапан ще си го сменя и него 100%, но няма да бързам. Цялата процедура не ми излезна много ефтинко, но понеже всичко беше от щатите и за това така стана. В бг едва ли има такива "части". Дисковете нарязани и надупчени по около 100 лв с накладките, другите части с достафката около 250-300 лв, но ако изпадне някой еклипс на части в БГ трябва да е доста по малко :) успех и на следващите, аз като мине месец и се поразработят, ще ходя да замеря пак на валяците и ще пиша резултатите.

 

Сега го мерихме с барабана и излезна около 1800N, на колело.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

paullman

Браво. Аз още не съм ги сменил. Щом е 300 кинта ми се вижда добре. Аз мислех, че ще е 250 на колело. :) Надъхваш ме ся да ги сменям.:D

Редактирано от Gotti
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си ги направих взех от 3000gt апарати с дискове,всички болтове пасват само трябва да си направиш планка да захванеш апарата :)

http://ehpisnami.snimka.bg/automobiles/parts.602198.24064291

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си ги направих взех от 3000gt апарати с дискове,всички болтове пасват само трябва да си направиш планка да захванеш апарата :)

http://ehpisnami.snimka.bg/automobiles/parts.602198.24064291

Здравей, а сменял ли си това клапанче за налягането?

Аз сега чакам да дойде и да го сменя и него, но сега от 2 дни с тези дискове отпред и одзад доста се усеща спирането незнам дали е заради няразаните и надупчени дикове но се усеща, предполагам с клапана ще трябва да има още по добро спиране, и след това ще ходя да замеря пак каква е силата на задните да видим разликата :)))

Редактирано от paullman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...