Миткo Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 Здравейте!Преди седмица си взех джипа от ремонт, след като му се случи това. Тази седмица като тръгнахме да се прибираме с приятелката ми и чух някакъв странен шум идващ от предната част на автомобила. При по-висока скорост (50-60км/ч) се чува свистене, като намаля, това свистене преминава във виене и в момента в който спра се чува някаква прехрупване (леко почукване) и започва да мига лампата на двойното предаване. Убаво де, закарах го на момчетата които, попринцип се занимават с джипа, в петък и заминахме за Русенско. Днес се прибрахме и колата ме чакаше пред нас. Като им се обадихме да видим каквъв е бил проблемът те казаха, че не са намерили такът?!? Аз взех да се чудя какво да правя, със сигурност ще им го карам пак за по-обстоен преглед ( тъй като са имали на разположение няколко часа да видят от къде бучи), но реших да се допитам и до вас. Дайте някаква идея, защото никак не ми харесва този шум който издава, да не кажа, че си ме е шубе да карам така!Забравих да кажа, че това не е постоянно, а от време на време и винаги когато стане (до сега 4-5 пъти, включително на магистралата днес), спирам, чува се това прехрупване и започва да мига лампата за включен преден мост. Дайте идеи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 16 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2010 (редакция) След дълго търсене из Google и четене по форуми най-сетне разбрах какво кара джипа да издава тези звуци. Оказва се че това е много често срещан проблем на Pajero Sport. Проблем, силно казано, просто няколко клеясали букси, които контролират вакуумът в предният диференциал. В този сайт е обяснено кое как и защо: http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f15463a/0 Има едно ей такова устройство: Freewheel Clutch Solenoid valve (не успях точно да си го преведа), на което могат да му се случат няколко неща:1. Да са клеясали буксите. Трябва да се махне (намира се под кутията за въздушният филтър), да се почисти добре, да се измери съпротивлението (приблизително 39-45 ома). Ако всичко е наред, се връща. Ако не е се преминава към 3-ти случай.2. След намеса, да не е свързано както трябва. Да са разменени маркучите/буксите за вакуумът. Такъв предполагам е и моят проблем, тъй като преди два месеца, двигателя претърпя ремонт и беше изваден. Предполагам не са свързани какво трябва маркучетата.3. Самата джаджа (# MR263723 - part №) да е заминала и да трябва да се смени (като цяло няма какво да и стане и за това най-напред се минава през 1 и 2.). В този форум, хората са дали най-различни цени на машинката, от 80$, до 130$. Всички казват, че ремонтът може да се извърши и от не особено компетентно лице, стига да е по-сръчно! П.п. Всичко е описано в другият форум, много по-добре от колкото аз го обяснявам, само трябва да се чете...П.п.п. Обясненията са на английски език! Редактирано 16 юни 2010 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 16 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2010 Надявам се тези почивни дни да ми остане време и да успея да отстраня проблемът. Ще има и снимков материал! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gatling Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Здравей колега, Имах същия проблем, който изчезна след описаната от теб профилактика ;)буксите бяха много окислени... имаш бира от мен Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 2 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2010 Нали сме за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.