Премини към съдържание

Шум в диференциала?!?


Препоръчано мнение

Здравейте!

Преди седмица си взех джипа от ремонт, след като му се случи това. Тази седмица като тръгнахме да се прибираме с приятелката ми и чух някакъв странен шум идващ от предната част на автомобила. При по-висока скорост (50-60км/ч) се чува свистене, като намаля, това свистене преминава във виене и в момента в който спра се чува някаква прехрупване (леко почукване) и започва да мига лампата на двойното предаване. Убаво де, закарах го на момчетата които, попринцип се занимават с джипа, в петък и заминахме за Русенско. Днес се прибрахме и колата ме чакаше пред нас. Като им се обадихме да видим каквъв е бил проблемът те казаха, че не са намерили такът?!?

Аз взех да се чудя какво да правя, със сигурност ще им го карам пак за по-обстоен преглед ( тъй като са имали на разположение няколко часа да видят от къде бучи), но реших да се допитам и до вас. Дайте някаква идея, защото никак не ми харесва този шум който издава, да не кажа, че си ме е шубе да карам така!

Забравих да кажа, че това не е постоянно, а от време на време и винаги когато стане (до сега 4-5 пъти, включително на магистралата днес), спирам, чува се това прехрупване и започва да мига лампата за включен преден мост.

 

Дайте идеи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

След дълго търсене из Google и четене по форуми най-сетне разбрах какво кара джипа да издава тези звуци. Оказва се че това е много често срещан проблем на Pajero Sport. Проблем, силно казано, просто няколко клеясали букси, които контролират вакуумът в предният диференциал. В този сайт е обяснено кое как и защо: http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f15463a/0

 

Има едно ей такова устройство: Freewheel Clutch Solenoid valve (не успях точно да си го преведа), на което могат да му се случат няколко неща:

1. Да са клеясали буксите. Трябва да се махне (намира се под кутията за въздушният филтър), да се почисти добре, да се измери съпротивлението (приблизително 39-45 ома). Ако всичко е наред, се връща. Ако не е се преминава към 3-ти случай.

2. След намеса, да не е свързано както трябва. Да са разменени маркучите/буксите за вакуумът. Такъв предполагам е и моят проблем, тъй като преди два месеца, двигателя претърпя ремонт и беше изваден. Предполагам не са свързани какво трябва маркучетата.

3. Самата джаджа (# MR263723 - part №) да е заминала и да трябва да се смени (като цяло няма какво да и стане и за това най-напред се минава през 1 и 2.). В този форум, хората са дали най-различни цени на машинката, от 80$, до 130$. Всички казват, че ремонтът може да се извърши и от не особено компетентно лице, стига да е по-сръчно!

 

П.п. Всичко е описано в другият форум, много по-добре от колкото аз го обяснявам, само трябва да се чете...

П.п.п. Обясненията са на английски език!

Редактирано от Миткo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се тези почивни дни да ми остане време и да успея да отстраня проблемът. Ще има и снимков материал!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравей колега,

 

Имах същия проблем, който изчезна след описаната от теб профилактика ;)

буксите бяха много окислени...

 

имаш бира от мен :)

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...