Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

проблем със запалването на лансер


karaqnev

Препоръчано мнение

Здравейте! Пиша във вашият форум за първи път и се зачетох...стана ми интересно и реших да ви споделя един мой днешен пробелм свързан с лансера който купих преди няколко дни ! :) Става въпрос за лансер 91г. 1.5i . Принципно съм много доволен от автомобила, обаче взех глупавото решение да видя колко километра ще измина от момента в който светне лампичката за бензина до момента на пълното изчерпване на количеството на ценното гориво ;) Та така до 80-тия километър след светването колата изгасна и аз предценено влях гориво...литър и половина ;), толкова бях сложил в някаква тубица. Та всичко нормално обаче неможах да запаля! Там е и проблема:). Помислих че е малко бензина и долях още...литър и нещо обаче резултат никакъв. Дали несъм я задавил нещо незнам обаче пала я от време на време зацепва но работи на не повече от 500 оборота и в момента в който реша да я изфорсирам колата гасне. Какво да направя ? Ако някой може да ми даде съвет ще съм много благодарен защото съм само на 18 години и не разбирам много от тези неща. Изключих едната клема на двигатела за 5 минути и пак я сложих но ефекта беше нулев. Та ако някой има представа да сподели . Предварително ви благодаря и дано да бъда приет във вашия клуб макар и малкото си знания относно тези автомобили...;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! :) Това със задавянето не ми звучи много правдоподобно! Най - вероятно двигателя е засмукал всичкият боклук и утайка от дъното на резервоара след като е свършил бензина и в следствие на това са възникнали тези проблеми! ( Поне така си го обяснявам аз.) Ако е това трябва да ти се продуха системата доколкото знам! Иначе е най- добре да отидеш на сервиз, примерно по пътя към Панчарево има добър сервиз на Мицубиши, ако си от София! Иначе незнам, нека по-опитните да изкажат мнение (и ако греша, да не ме винят)! :no2: :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора :) ! Проблема е че съм от враца, няма как да стане ! А това продухване по принцип имаш ли представа как става ? Изобщо не съм на ясно обаче се притеснявам щото родители нещо :) и се надявах проблема да не е в такива мащаби :) но явно ... ще трябва да се поразтърся за някой друг врачански "майстор" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора :) ! Проблема е че съм от враца, няма как да стане ! А това продухване по принцип имаш ли представа как става ? Изобщо не съм на ясно обаче се притеснявам щото родители нещо :) и се надявах проблема да не е в такива мащаби :) но явно ... ще трябва да се поразтърся за някой друг врачански "майстор" :)

 

И аз не знам какво е "продухване", но за Бога недей да се доверяваш на смозвани майстори, напатил съм се. Последният разглоби колата (Colt 1.8D) до някъде и после ме повика да ме пита какво да прави после :icon_doh: , след което с много мек тон го помолих да я върне в изходно положение и после БЕЖ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Пиша във вашият форум за първи път и се зачетох...стана ми интересно и реших да ви споделя един мой днешен пробелм свързан с лансера който купих преди няколко дни ! :) Става въпрос за лансер 91г. 1.5i . Принципно съм много доволен от автомобила, обаче взех глупавото решение да видя колко километра ще измина от момента в който светне лампичката за бензина до момента на пълното изчерпване на количеството на ценното гориво ;) Та така до 80-тия километър след светването колата изгасна и аз предценено влях гориво...литър и половина ;), толкова бях сложил в някаква тубица. Та всичко нормално обаче неможах да запаля! Там е и проблема:). Помислих че е малко бензина и долях още...литър и нещо обаче резултат никакъв. Дали несъм я задавил нещо незнам обаче пала я от време на време зацепва но работи на не повече от 500 оборота и в момента в който реша да я изфорсирам колата гасне. Какво да направя ? Ако някой може да ми даде съвет ще съм много благодарен защото съм само на 18 години и не разбирам много от тези неща. Изключих едната клема на двигатела за 5 минути и пак я сложих но ефекта беше нулев. Та ако някой има представа да сподели . Предварително ви благодаря и дано да бъда приет във вашия клуб макар и малкото си знания относно тези автомобили...;)

Значи ....сега ще трябва да сложиш още поне 10 литра в резервоара,след това подай няколко пъти на контакт ,като изчакваш около 5 секунди м/у всяко даване на контакт.........т.е. при всяко подаване на контакт изчакай 5 секунди и след това изгасваш от контакт и пак подаваш .....така 5-6 пъти..............след това се помъчи да запалиш.............ако и тогава не стане, но все пак мотора работи на празен ход но като решиш да подадеш газ и тя гасна, то тогава ще трябва да махнеш гор. филтър и без него да пробваш.............ако запали и всичко е О.К то тогава ще трябва да купуваш гор. филтър.........но ако и тогава не става и нищо не стане, то тогава ще ти трябва сервиз .............. :icon_confused:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета оправих проблема :). Послушах съвета на DJ Tymbi и номера стана...обаче :) някак колата ми се струва че работи на 2/3 от предишната си работа ( преди да стане този фал) и немога да разбера струва ли ми се или найстина е възможно още да не е напълно възстановена и да и трябва време и качествен бензин ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета оправих проблема :). Послушах съвета на DJ Tymbi и номера стана...обаче :) някак колата ми се струва че работи на 2/3 от предишната си работа ( преди да стане този фал) и немога да разбера струва ли ми се или найстина е възможно още да не е напълно възстановена и да и трябва време и качествен бензин ?

Напълно възможно е да "не е възтановила работата си на 100% " :D Това е така, защото може би е засмукала боклуците от резервоара ( въпреки че на сондата има мрежичка която филтрира по едрите боклуци) и ги е докарала до гор. филтър................така че е доре и него да се види/смени.......... :D може и инжекторите да са се позапушили от такъв тип запушване ( защото при тях има и други типове запушвания :D )огава трябва да се свали инж. тръба ,така че да се освободят инжекторите и отгоре им, при входа им има малки цедки ,много финни мрежички...........те се демонториат (свалят се ) и се чистят...........и пак по обратния ред, ако и тогава не се оправи колата, значи ти трябва сервиз в който да се види всичко.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно възможно е да "не е възтановила работата си на 100% " :D Това е така, защото може би е засмукала боклуците от резервоара ( въпреки че на сондата има мрежичка която филтрира по едрите боклуци) и ги е докарала до гор. филтър................така че е доре и него да се види/смени.......... :D може и инжекторите да са се позапушили от такъв тип запушване ( защото при тях има и други типове запушвания :D )огава трябва да се свали инж. тръба ,така че да се освободят инжекторите и отгоре им, при входа им има малки цедки ,много финни мрежички...........те се демонториат (свалят се ) и се чистят...........и пак по обратния ред, ако и тогава не се оправи колата, значи ти трябва сервиз в който да се види всичко.......... :D

При мен се появява същия проблем, когато горивото не е качествено. Тогава я зареждам с Shel Wpower disel, понеже Лансера ми е дизел, и всичко се оправя за 1- 2 дни каране. Съветвам всички- не зареждайте в съмнителни бензиностанции, за да нямате проблеми!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...